Jaki UPS

Data: 2011-12-22 05:45:07
Autor: Andrzej Kuća
Jaki UPS
Witam, mam w mieszkaniu skoki napięć (nie mam miernika w tej chwili, więc nie
piszę jakich s± rzędów). W zwi±zku z tym chciałbym kupić UPS do ochrony
komputera przed czym¶ takim. Zasilacz jaki mam to Corsair 550. Nie zależy mi w
zasadzie na podtrzymywaniu, a jedynie nad ochron± przed takimi "kwiatkami". A,
i jeszcze jedna rzecz - gniazdka mam dwużyłowe, nie mam uziemienia. Kiedy¶
próbowałem zmostkować bolec z zerem, ale wtedy przy wył±czonej listwie co
jaki¶ czas migała mi dioda w zasilaczu do monitora. Może kto¶ się zna na
elektryce/elektronice i poradzi konkretny model?
Pzdr.

Data: 2011-12-22 06:45:43
Autor: januszek
Jaki UPS
Andrzej Kuća napisa?(a):

Witam, mam w mieszkaniu skoki napięć (nie mam miernika w tej chwili, więc nie piszę jakich są rzędów). W związku z tym chciałbym kupić UPS do ochrony komputera przed czymś takim.

Zerknij tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2164460.html

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-12-22 09:28:54
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki UPS
Dnia Thu, 22 Dec 2011 05:45:07 +0000 (UTC), Andrzej Kuća napisał(a):

Witam, mam w mieszkaniu skoki napięć (nie mam miernika w tej chwili, więc nie
piszę jakich s± rzędów). W zwi±zku z tym chciałbym kupić UPS do ochrony
komputera przed czym¶ takim. Zasilacz jaki mam to Corsair 550.
Norma ATX przewiduje poprawna pracę zasilacza od 180 do 265 Vsk. Najpierw
pożycz miernik i sprawdĽ wahania napięcia a dopiero potem leć z kas± do
sklepu :)

> Nie zależy mi w
zasadzie na podtrzymywaniu, a jedynie nad ochron± przed takimi "kwiatkami".
No to może by¶ napisał jak sie te kwiatki ci objawiaj±?

[...]
IMO możesz zewrzeć bolec w gniazdku (zaraz pury¶ci się sprzeciwi± :) a
listwę kup tak± żeby wył±cznik przerywał oba przewody zasilaj±ce. Albo
wetknij wtyczkę monitora odwrotnie :)

--
Jacek

Jaki UPS