Jaki adres do doręczeń będzie najba rdziej skuteczny?

Data: 2010-04-04 00:25:36
Autor: Andrzej Lawa
Jaki adres do doręczeń będzie najba rdziej skuteczny?
Greg pisze:

Po 3 latach wysłałem mu wezwanie do zapłaty. Obecnie mam zamiar złożyć pozew, ale nie wiem jaki podać adres do doręczeń, aby później nie zakwestionował, że doręczenie nie było skuteczne.

Oj... A jesteś pewien, że się nie przedawniło?

Nie chce mi się teraz przeglądać KC i w sumie nie bardzo mam pomysł, pod
co to podciągnąć...

Data: 2010-04-05 10:30:11
Autor: Greg
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4bb7c05d$1news.home.net.pl...
Greg pisze:

[...]

Normalnie chyba po 10 latach.
Chyba że jest to jakiś szczególny przypadek, o którym nie wiem.

Jaki adres do doręczeń będzie najba rdziej skuteczny?