Jaki akumulator

Data: 2016-08-23 14:13:43
Autor: Shrek
Jaki akumulator
On 23.08.2016 14:05, Jacek wrote:
Miałem ostatnio Vartę Silver i padła po niecałych 5 latach.
Poprzednio miałem Magnetti Marelli i wytrzymał 4 i pół. Wcześniej miałem
najtańszego Jenoxa i wytrzymał 4, chociaż ostatnią zimę ledwo-ledwo.
Jaką markę aku byście polecali, żeby przekroczyć te magiczne 5 lat
trwałości?

Żadną. Kup najtańszego Jenoxa i wymień po pierwszym odpaleniu z kabli. Albo po trzech latach jak nie masz assistance. Najlepiej w jakimś markecie - jak się skopie w ciągu roku to wymienią bez problemu.

Miałem Vartę Silver - kupioną razem z samochodem. wytrzymała 4 lata, właściciel nie pamiętał, żeby wymnieniał, więc miała pewnie z 6 czy 8 - ciężko stwierdzić. Kupiłem boscha z wyższej półki - po trzech latach niby działa, ale ostatnio po 30 minutach na światłach nawet rozrusznikiem nie zakręcił - próbował, ale nie szło. Co ciekawe odpaliłem od dotknięcia... kablami z supermarketu i akumulatorem od motocykla. Więc nie wiem co za szmelc musi być z tego Boscha, skoro wychodzi na to, że z byle gówna zmontowanego na prędce odpala, a z markowego aku nie.

Widać kiedyś robili dobre, a teraz robią na trzy lata i tylko dzięki krzywej Gausa jakiś 5 pociągnie. Nie opłaca się robić na lata, bo kto będzie kupował nowe;)

Shrek.

Jaki akumulator