Jaki akumulator

Data: 2016-08-23 15:37:15
Autor: Yogi\(n\)
Jaki akumulator
Użytkownik "Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> napisał w wiadomości news:nphe5j$vga$1node1.news.atman.pl...
Miałem ostatnio Vartę Silver i padła po niecałych 5 latach.
Poprzednio miałem Magnetti Marelli i wytrzymał 4 i pół. Wcześniej miałem najtańszego Jenoxa i wytrzymał 4, chociaż ostatnią zimę ledwo-ledwo.
Jaką markę aku byście polecali, żeby przekroczyć te magiczne 5 lat trwałości?

Krystianie/Jacku:
6,5 roku na panasonicu, taki z ASO. Ale kosztuje tyle, co trzy marketowe, więc średnio się opłaca. (to znaczy, kosztował, bo dawno nie rozgryzałem tematu). Bosche, varty itp. wytrzymywały u mnie tyle, co gwarancja + miesiąc czy dwa. Hart (taki polski chińczyk) kręci w żoninowym aucie prawie 3 lata. Najdłużej poza panasem kręcił banner, bo ze trzy lata z hakiem, ale auto sprzedałem z nim i nie wiem ile pociągnął w sumie. No i teraz też mam panasonica z ASO, od siedmiu lat i kręci, ale kiedyś w 7 lat robiłem 500 tys. samochodem, teraz 70 ;-)

--
Yogi(n)

Jaki akumulator