Jaki akumulator

Data: 2016-08-23 16:23:37
Autor: yabba
Jaki akumulator
Użytkownik "Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> napisał w wiadomości news:nphe5j$vga$1node1.news.atman.pl...
Miałem ostatnio Vartę Silver i padła po niecałych 5 latach.
Poprzednio miałem Magnetti Marelli i wytrzymał 4 i pół. Wcześniej miałem najtańszego Jenoxa i wytrzymał 4, chociaż ostatnią zimę ledwo-ledwo.
Jaką markę aku byście polecali, żeby przekroczyć te magiczne 5 lat trwałości?

Dobre akumulatory to Yuasa albo Panasonic.

--
Pozdrawiam,

yabba

-- -

Data: 2016-08-23 20:15:40
Autor: RB
Jaki akumulator

yuasa

3 lata i ma już 300 000km

Pozdr
Robert

Data: 2016-08-23 20:50:08
Autor: J.F.
Jaki akumulator
Użytkownik "RB"  napisał w wiadomości
yuasa
3 lata i ma już 300 000km

A inne przy takim przebiegu gorsze ?

J.

Data: 2016-08-24 01:04:37
Autor: Tomasz Pyra
Jaki akumulator
Dnia Tue, 23 Aug 2016 20:15:40 +0200, RB napisał(a):

yuasa

3 lata i ma już 300 000km

Jak dużo jeździsz to akurat akumulator na tym nie cierpi.
Sztuka to jest zrobić akumulator który przetrwa 3 lata przez które samochód
przejechał 15000km skokami po kilka kilometrów w mieście.

Data: 2016-08-24 01:30:35
Autor: Zenek Kapelinder
Jaki akumulator
Przez trzy lata nie zrobilem az tyle co napisales. Tylko skokami w miescie. Siodmy rok idzie najtanszemu z marketu. Przez siedem lat z dwa razy wyjety zeby podladowac. Z mojej winy sie rozladowal. W ostatnia zime czuc bylo ze slabszy ale dawal rade. Podejrzewam ze w ta zime sie skonczy. Osiem lat bedzie mial.

Data: 2016-08-24 11:31:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jaki akumulator
W dniu 2016-08-24 o 01:04, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Mi w takich warunkach, Centra Futura CA640 przeżyła ponad 5 lat. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2016-08-24 15:56:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jaki akumulator
Hello RB,

Tuesday, August 23, 2016, 8:15:40 PM, you wrote:

yuasa
3 lata

Co to są 3 lata dla akumulatora?

i ma już 300 000km

Szczególnie przy takich przebiegach.

7 lat temu kupiłem najtańszy na półce Daewoo do auta, które obecnie
robi mniej niż 10 kkm rocznie. Padł w tym roku dopiero.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-08-24 22:22:33
Autor: radekp@konto.pl
Jaki akumulator
Wed, 24 Aug 2016 15:56:05 +0200, w
<1895270477.20160824155605@pik-net.pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> napisał(-a):

> [...]

7 lat temu kupiłem najtańszy na półce Daewoo do auta, które obecnie
robi mniej niż 10 kkm rocznie. Padł w tym roku dopiero.

Kiedyś do Lanosa 1,6 kupiłem za 60zł aku w hipermarkecie. Miał 36Ah, prąd chyba
z 200A, pisało że do "Fiata 126p i Tavrii". Po 5 latach hulał jak nowy
(międzyczasie ze 2 razy rozładowany do zera).

Data: 2016-08-25 23:49:20
Autor: Tomasz Pyra
Jaki akumulator
Dnia Wed, 24 Aug 2016 22:22:33 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

[...]

No ja też około 4-5 lat temu kupiłem najtańszy akumulator do 126p.
Jeździ u mnie w Hondzie (samochód jeżdżony raz-dwa w miesiącu), w dodatku
kilka razy rozładowany do zupełnego zera. No i też dotychcas żadnych
problemów.
Fakt że auto zużywa 2mA jak stoi.

Jaki akumulator