Jaki akumulator

Data: 2016-08-24 19:54:20
Autor: Przyjazny
Jaki akumulator
On 2016-08-23 12:05, Jacek <krystian.mazurek@alektum.com> wrote:
Miałem ostatnio Vartę Silver i padła po niecałych 5 latach.
Poprzednio miałem Magnetti Marelli i wytrzymał 4 i pół. Wcześniej miałem najtańszego Jenoxa i wytrzymał 4, chociaż ostatnią zimę ledwo-ledwo.
Jaką markę aku byście polecali, żeby przekroczyć te magiczne 5 lat trwałości?

Żadnej, bo to czysta loteria.
Moje statystyki (z kilku samochodów, ale nie widać korelacji
samochód-czas działania):
Toyoty które przyszły z fabryki - 2 szt. obie 8 lat
Toyota kupiona w ASO - 3 lata
Centra - 6 lat
inna Centra - 2,5 roku
noname - 5 lat
inny noname - 3 lata

Data: 2016-08-24 22:40:58
Autor: re
Jaki akumulator

Użytkownik "Przyjazny"

[...]

-- -
Jak Ci jeden samochód ładuje tak a drugi inaczej to nie loteria tylko inny samochód.

Data: 2016-08-25 14:45:59
Autor: Irokez
Jaki akumulator
W dniu 2016-08-24 o 21:54, Przyjazny pisze:

[...]

U mnie Toyota z fabryki (z niemiec) - 7 lat
Bosch nie pamiętam jaki, z niemiec - 6 lat
Centra Futura - 3 tygodnie
Varta Silver - 4 lata
Jakiś tani marketowy u brata - 3 lata

teraz padło na Centrę Plus jak pod marketem Varta zdechła i nie odpaliłem.

--
Irokez

Data: 2016-08-25 14:55:37
Autor: J.F.
Jaki akumulator
Użytkownik "Irokez"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57bee881$0$12562$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Tylko wiesz - czy ta Varta zdechla ze starosci (co powinno trwac jak widac 7 lat), czy juz samochod cos niedomagal, i teraz te nowa Centre zalatwi w 2 lata, skoro nikt niedomagan nie usunal ...

J.

Jaki akumulator