Jaki akumulator do Renault Kangoo ?:)

Data: 2010-04-09 19:12:27
Autor: B.A.N.
Jaki akumulator do Renault Kangoo ?:)
jaki akumulator jest zalecany i jaka firme polecacie do samochodu Renault Kangoo

a) z 2001/02 roku , benzyna , silnik 1,4 RN

b) z 2000 roku, diesesl, 1,9 D

Oczywistym jest ze do Diesla bedzie wiekszy - pytanie o ile :)

I jeszcze pytanie dodatkowe - jakie negatywne skutki moze miec zalozenie akumulatora mniejszego/a takze wiekszego niz dedykowany do danego auta ?:) O ile w pierwszym przypadku wnioski nasuwaja sie same o tyle w drugim nie jest to takie oczywiste ( a moze to rozwiazanie ma jednak jakies zalety ? :)

pzdr

Data: 2010-04-09 20:08:21
Autor: bartez

Użytkownik "B.A.N." <niepisac@tu.pl> napisał w wiadomości news:hpnnr7$4bk$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Gdziesik słyszołech, że za duży będzie ciągle niedoładowany. Ale to chyba bzdura bo musiałby być o wiele wiele za duży. Ja mam zawsze taki jak w książce pisze +/- klilka Ah.

Pozdrawiam.

Data: 2010-04-10 01:09:32
Autor: Krzysiek Kielczewski