Jaki alkomat?

Data: 2010-11-09 17:46:16
Autor: Shrek
Jaki alkomat?
W dniu 2010-11-08 08:04, Jacek pisze:
Chciałbym kupić alkomat/alkotest (jak zwał, tak zwał) na własne
potrzeby, żeby można było w sposób wiarygodny stwierdzić, czy mogę
spokojnie ruszać w drogę w poniedziałek rano mimo kliku drinków wypitych
wieczorem w niedzielę.
Słyszałem, że alkomaty z tych po 40 zł są nic nie warte, ale nie chcę
też wydać więcej, jak powiedzmy 150 zł.
Czy macie jakiś sprawdzony typ do takiego zastosowania?

ja używam al6000 - wyniki wyglądają na wiarygodne, (i tak prowadzę dopiero jak jest 0,0), choć przed pomiarem nie można myć zębów, palić fajek i OIDP żreć tictaców  - wychodzą bzdury;)

Niestety z przesyłką wychodzi 250 PLNów. Wersja lite za 180 PLN ma chyba tylko wykastrowaną dokładność od 0.1 promila, bo sensor ten sam. A i po 200 pomiarach należy wymienić sensor  - kolejne 100 PLNów. Niestety - raz płacisz za alkohol, potem jeszcze za alkomat - taniej nie pić;)

Shrek.

Data: 2010-11-09 13:06:40
Autor: WS
Jaki alkomat?
On 9 Lis, 17:46, Shrek <lskorupka@wirtualna> wrote:

Niestety z przesyłką wychodzi 250 PLNów. Wersja lite za 180 PLN ma chyba
tylko wykastrowaną dokładność od 0.1 promila, bo sensor ten sam. A i po
200 pomiarach należy wymienić sensor  - kolejne 100 PLNów.

Dokladnie... na to nalezy uwazac!
Sam zastanawialem sie nad kupnem CA 2100 lub CA 2100 Professional (tez
roznia sie dokladnoscia wyswietlania) i z tego, co wygooglowalem
problem jest ten sam, tzn. wymiana sensora - co gorsza po
przekroczeniu "magicznej" ilosci 200 pomiarow nie traca na
dokladnosci, tylko przestaja dzialac, co IMO jest zwyklym chamstwem
producenta... Ja w koncu nie kupilem...

WS

PS. Do tych ~100PLN za wymiane nalezy jeszcze doliczyc dwie wizyty na
poczcie...

Data: 2010-11-09 22:19:22
Autor: Mirek Ptak
Jaki alkomat?
Dnia 2010-11-09 22:06, *WS* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
roznia sie dokladnoscia wyswietlania) i z tego, co wygooglowalem
problem jest ten sam, tzn. wymiana sensora

Ja używam takiego:
http://www.alkomat.pl/index.php?act=produkt21
Jestem jak na razie z niego bardzo zadowolony.
Jak się orientuję nie wymaga wymiany sensora tylko kalibracji - co pewnie kosztuje podobnie - sprawdzę w styczniu.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-11-09 22:20:30
Autor: Shrek
Jaki alkomat?
W dniu 2010-11-09 22:06, WS pisze:

[...]

IMHO nie tak. Wydaje mi się, że on sobie przy każdym włączeniu ten sensor testuje i bo troszkę to trwa.

PS. Do tych ~100PLN za wymiane nalezy jeszcze doliczyc dwie wizyty na
poczcie...

Tu wychodzi 100 razem z dostawą - wymienić można samemu.

Shrek.

Data: 2010-11-09 23:05:18
Autor: BQB
Jaki alkomat?
W dniu 2010-11-09 22:20, Shrek pisze:
[...]

Z czym testuje? Jak ktoś napisał o tych 200 pomiarach, to mi się przypomniało to samo co mają niektóre baterie w laptopach, potrzebny reset samej elektroniki i czasem bateria działa jak nowa.

Data: 2010-11-10 06:46:37
Autor: Shrek
Jaki alkomat?
W dniu 2010-11-09 23:05, BQB pisze:

[...]

Pojęcia nie mam - startuje na wyświetlaczu od 250 - do 100 leci szybko, dalej powoli. Na końcu piszczy, że jest gotowy.

Shrek.

Jaki alkomat?