Jaki amor z USA do 300$?

Data: 2009-07-08 09:52:01
Autor: hdd
Jaki amor z USA do 300$?
Szukam amortyzatora przedniego (do ramy boulder gianta) w USA do MAX
300$, waze 85kg (nie skacze ani nic z tych rzeczy). Obecnie mam RST
Omega AET i chcialbym zmienic na cos lepszego, a znajomy akurat
pojechal do usa na 3tygodnie.
Moze ktos widział tam jakas fajna oferte albo moze polecic czego i
gdzie szukac :)

Data: 2009-07-08 19:01:17
Autor: Gamariel
Jaki amor z USA do 300$?
 (nie skacze ani nic z tych rzeczy). Obecnie mam RST

Nie skaczesz powiadasz... a skoro nie skaczesz ani nic z tych rzeczy... czyli rozumiem ze prosta droga przed Toba za kazdym razem to po co Ci cos lepszego od RTS, co wiecej, po co Ci wogole amortyzator :)
Takie luzne gdybania hehe... a jak koniecznie upierasz sie nad amortyzatorem przednim to proponuje cos z malym skokiem.. powiedzmy jakiegos Foxa albo Marcozziego o skoku max 80mm aby tylko sie uginal i nie dawal ostro po nadgarstkach, jesli z nimi miewasz problemy, i koniecznie oczywiscie z blokada skoku i regulacja wstepna etc :) aby mozna go bylo dobrze ustawic na naprawde delikatna prace bez pompowania itd :)
Pozdrawiam. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4224 (20090708) __________

Data: 2009-07-08 10:11:08
Autor: hdd
Jaki amor z USA do 300$?
On 8 Lip, 19:01, "Gamariel" <gamar...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A tak sobie kombinuje, bo ten juz stary;) pozatym slabo dziury
wybiera,
zreszta nie dziala juz tak jak dawniej - np. czesto trzeba
dopompowywac.

Ano zwykle prosta, z gory lub pod gore ale oprocz jakis dziur i
korzeni niewiele na niej przeszkod:P

Data: 2009-07-08 10:41:18
Autor: skydancer
Jaki amor z USA do 300$?
On 8 Lip, 19:11, hdd <hddgrze...@gmail.com> wrote:
> [...]

dopompowywac.

Ano zwykle prosta, z gory lub pod gore ale oprocz jakis dziur i

Przy obecnym kursie dolara nie opłaca się kupować amora w takim
przedziale cenowym w USA. Nowy RS Tora kupisz poniżej 900 PLN na
Allegro z polską gwarancją.

Data: 2009-07-08 12:04:28
Autor: Senna
Jaki amor z USA do 300$?
Data: 2009-07-09 01:18:01
Autor: zcxz
Jaki amor z USA do 300$?
Senna wrote:
http://www.jensonusa.com/store/sub/138-Forks.aspx
nie wiem co to ale sie fajnie nazywa Surly Karate Monkey Fork :)

--
zcxz

Data: 2009-07-08 23:39:01
Autor: Krees
Jaki amor z USA do 300$?
zcxz <valter@poczta.onet.pl> napisał(a):
Senna wrote:
> http://www.jensonusa.com/store/sub/138-Forks.aspx
nie wiem co to ale sie fajnie nazywa Surly Karate Monkey Fork :)

Sztywny widelec. Stalowy.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-07-09 15:14:06
Autor: Mamut
Jaki amor z USA do 300$?
skydancer [tomasz.papir@gmail.com] naskrobał:

Przy obecnym kursie dolara nie opłaca się kupować amora w takim
przedziale cenowym w USA. Nowy RS Tora kupisz poniżej 900 PLN na
Allegro z polską gwarancją.

Nowa tora za niecałe 900 to będzie z hydra coil. Za wielką wodą RSów owszem nie opłaca się kupować ale marcoki to już jak najbardziej. Tylko trzeba sobie jeszcze dolizyć ponad 40 usd za przesyłkę.

Data: 2009-07-09 19:29:47
Autor: soulshunter
Jaki amor z USA do 300$?
hdd <hddgrzesia@gmail.com> napisał(a):
Moze ktos widzia=B3 tam jakas fajna oferte albo moze polecic czego i
gdzie szukac :)

najlepiej tutaj poszukaj:
cambriabike.com

a tutaj pare altrnatywnych stronek:
pricepoint.com
bikenashbar.com
speedgoat.com

Data: 2009-07-10 10:24:45
Autor: hdd
Jaki amor z USA do 300$?
no to ktory?:)

http://www.pricepoint.com/detail/18373-315_MAR339-3-Parts-59-Forks/Accessories/Marzocchi-33-TST2-2009.htm
http://www.nashbar.com/bikes/Product_10053_10052_164852_-1_201444_10000_201448

do obu prawdopodobnie bede musial jeszcze pivoty dokupic, bo chyba w
zestawie nie bedzie...
warto wogole-moze w polsce kupie cos rownie dobrego w niewiele
wiekszej cenie?;)

Data: 2009-07-11 06:00:01
Autor: hdd
Jaki amor z USA do 300$?
On 10 Lip, 19:24, hdd <hddgrze...@gmail.com> wrote:
[...]

podbijam watek, bo czas leci - a ja nie wiem co wybrac;)

Data: 2009-07-12 11:59:37
Autor: M_X
Jaki amor z USA do 300$?
[...]

 Ja raczej stawialbym na golenie 32mm, zawsze to bardziej sztywna konstrukcja - znaczy sie z tych dwóch - Marcok 33.

POZDRAV
                 M_X

Jaki amor z USA do 300$?