Jaki amorek przod

Data: 2009-09-25 20:54:56
Autor: Wojtek B
Jaki amorek przod
Jak w temacie dla 100 kg rowerzysty.
W granicach do 1500 zł.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4455 (20090924) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-09-25 21:18:06
Autor: jacyn
Jaki amorek przod
Wojtek B pisze:
Jak w temacie dla 100 kg rowerzysty.
W granicach do 1500 zł.

Reba :) Tylko może być problem z modelem z piwotami - szukałem i niestety nie znalazłem :(
--
Maciek

Data: 2009-09-25 21:29:57
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jaki amorek przod

Jak w temacie dla 100 kg rowerzysty.
W granicach do 1500 zł.

Na pierwsze zdanie DART, na drugie, hmmm na pewno coś z >30mm goleniami.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-26 01:46:18
Autor: amrac
Jaki amorek przod
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Jak w temacie dla 100 kg rowerzysty.
W granicach do 1500 zł.

Na pierwsze zdanie DART, na drugie, hmmm na pewno coś z >30mm goleniami.

zyga

Chyba żartujesz... golenie 28 to chłam. I jeszcze gościowi 0,1 Mg coś takiego proponujesz...

Data: 2009-09-26 02:05:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jaki amorek przod

[...]

Siakieś problemy ze wzrokiem?
I co to jest kłerwa Mg? Nie odpisuj, doskonale wiem.
Co to za durna moda?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-27 02:51:13
Autor: amrac
Jaki amorek przod
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
I co to jest kłerwa Mg? Nie odpisuj, doskonale wiem.

Magnez, nie łykasz? :P

Co to za durna moda?

Durna? Nic nie suplemencisz? <rotfl>

Data: 2009-09-27 12:20:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jaki amorek przod

I co to jest kłerwa Mg? Nie odpisuj, doskonale wiem.

Magnez, nie łykasz? :P

Co to za durna moda?

Durna? Nic nie suplemencisz? <rotfl>

Nic a nic! Jestem czyściutki. Raz, dwa na miesiąc zdarzy mi się jakiegoś   "redbula" wypić.

Jeśli chodzi o magnez to orzechy itp.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-25 21:56:32
Autor: Marcin J.
Jaki amorek przod
Użytkownik "Wojtek B" <pacia@polnet.cc> napisał w wiadomości news:h9j3qd$kgh$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jak w temacie dla 100 kg rowerzysty.
W granicach do 1500 zł.

Nie napisałeś do czego, jaki długi, na jaką oś... więc:
http://allegro.pl/item751567985_magura_wotan_rarytas_am_enduro_skok120_160_20mm.html

PS. Nie moja aukcja.

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2009-09-25 22:16:36
Autor: Wojtek B
Jaki amorek przod

Użytkownik "Wojtek B" <pacia@polnet.cc> napisał w wiadomości news:h9j3qd$kgh$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jak w temacie dla 100 kg rowerzysty.
W granicach do 1500 zł.

-- -
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

Uzupełniam: Do koła 26", MTB

--
-

Data: 2009-09-25 22:24:53
Autor: Wooyek
Jaki amorek przod
Uzupełniam: Do koła 26", MTB

MTB to dość rozległy termin (od XC, przez FR, enduro, aż po DH). Poza tym: tarcze czy V-ki?

Data: 2009-09-25 22:31:06
Autor: Wojtek B
Jaki amorek przod

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h9j8uo$96m$1inews.gazeta.pl...
Uzupełniam: Do koła 26", MTB

MTB to dość rozległy termin (od XC, przez FR, enduro, aż po DH). Poza tym: tarcze czy V-ki?
-- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl //

Tarcze
XC, Maratony
Bez ekstremy.

--
-

Data: 2009-09-25 13:41:29
Autor: tadek
Jaki amorek przod

pa...@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4455 (20090924) __________

http://www.eset.com

ja mam 100 w porywach 105 kg i jeżdżę już chyba 2 lat na Macoku MX PRO
ETA z tarczą 180 mm i ZERO problemów

Data: 2009-09-25 23:47:28
Autor: Wojciech 'Wheart' Penar
Jaki amorek przod
Wojtek B pisze:
Tarcze
XC, Maratony
Bez ekstremy.

Ja do jazdy po poligonach, górkach i pagórkach (szutry, teren, czasem
XC, czasem przełaj) używam z powodzeniem RS Recon 351 (SoloAir z MC).

Masa własna - w porywach do 110 (zeszły sezon startowałem 115),
do tego sznurkowa tarcza 160mm (Promax) o kółko na bazie piasty Shimano
XT i obręczy Mavic (numerka nie pomnę, oczkowana, występuje tylko
w wersji pod tarcze).

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-10-22 20:06:42
Autor: Wojtek B
Jaki amorek przod

Użytkownik "Wojciech 'Wheart' Penar" <wheart@NOSPAM.box43.pl> napisał w wiadomości news:h9jecv$gj1$1nemesis.news.neostrada.pl...
Wojtek B pisze:
[...]

A jak mocno go pompujesz? Jak długo go masz i jak z usterkami.
Ja mam zamiar kupić Rebe SL a waga mija podobna do Twojej i boje sie że nie wytrzyma.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4533 (20091022) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-09-25 22:17:37
Autor: Wooyek
Jaki amorek przod
Jak w temacie dla 100 kg rowerzysty.
W granicach do 1500 zł.

Coś z ośką 20 mm. Nie wiem, do czego chcesz (jaki skok), ale na pewno znajdziesz coś w ofercie Rock Shoxa (nawet amortyzatory do XC są już dostępne ze sztywnymi ośkami), ew. Manitou (np. 1,5-kilogramowy Minute). Albo jak chcesz być na czasie, to Fox na ośkę 15 mm.

Data: 2009-09-25 23:09:28
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Jaki amorek przod
Wooyek pisze:
[...]

Jasne - bo bez ośki to się pognie i złamie.
Ja ważę >100 i jeżdżę na RS Duke XC z Uturn i nic się nie gnie.
Do tego tarcza 185 AVID z przodu.

Mam golenie 30 mm więc da się. Zmieniłem tylko sprężynę na twardą. (czarną zamiast standardowej niebieskiej)

Najważniejsze to dbać o widelec i tyle.

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-09-26 00:29:58
Autor: Wooyek
Jaki amorek przod

> [...]
> 1,5-kilogramowy Minute). Albo jak chcesz być na czasie, to Fox na
> ośkę 15 mm.

Jasne - bo bez ośki to się pognie i złamie.

Gdzie to napisałem?

Mając 1500 zł na amortyzator uważam, że nie trzeba szukać rozwiązań wystarczających, lepiej rozejrzeć się za najlepszymi. A nie wmówisz mi, że Twój Duke jest lepszy od np. nowej Reby z ośką Maxle.

Jaki amorek przod