Jaki amorek przod

Data: 2009-09-25 22:17:37
Autor: Wooyek
Jaki amorek przod
Jak w temacie dla 100 kg rowerzysty.
W granicach do 1500 zł.

Coś z ośką 20 mm. Nie wiem, do czego chcesz (jaki skok), ale na pewno znajdziesz coś w ofercie Rock Shoxa (nawet amortyzatory do XC są już dostępne ze sztywnymi ośkami), ew. Manitou (np. 1,5-kilogramowy Minute). Albo jak chcesz być na czasie, to Fox na ośkę 15 mm.

Data: 2009-09-25 23:09:28
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Jaki amorek przod
Wooyek pisze:
[...]

Jasne - bo bez ośki to się pognie i złamie.
Ja ważę >100 i jeżdżę na RS Duke XC z Uturn i nic się nie gnie.
Do tego tarcza 185 AVID z przodu.

Mam golenie 30 mm więc da się. Zmieniłem tylko sprężynę na twardą. (czarną zamiast standardowej niebieskiej)

Najważniejsze to dbać o widelec i tyle.

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-09-26 00:29:58
Autor: Wooyek
Jaki amorek przod

> [...]
> 1,5-kilogramowy Minute). Albo jak chcesz być na czasie, to Fox na
> ośkę 15 mm.

Jasne - bo bez ośki to się pognie i złamie.

Gdzie to napisałem?

Mając 1500 zł na amortyzator uważam, że nie trzeba szukać rozwiązań wystarczających, lepiej rozejrzeć się za najlepszymi. A nie wmówisz mi, że Twój Duke jest lepszy od np. nowej Reby z ośką Maxle.

Jaki amorek przod