Jaki analogowy system?

Data: 2011-05-23 13:25:06
Autor: bofh@nano.pl
Jaki analogowy system?
On 23.05.2011 11:41, John Smith wrote:
Dlaczego nikt już nie pyta o to jaki sobie korpus sprawić do slajdów?
Albo o minimalny sensowny zestaw podróżny, czy do nauki?
Nie tęsknicie za takimi wątkami?
:-)

Czy wszystko już leży w archiwum i nikt nic nowego nie wymyśli?
A może ze względu na upływ czasu (zmiany cen, zmiany preferencji fotografujących) nastąpiły jakieś przetasowania?
Może robimy jakiś update?

Za 300 zł możesz kupić porządny aparat na allegro. Zwykle kupuje się w
tym systemie, który się ma cyfrowo (obiektywy). Za dużo wymyślić się nie
da. Nowości na rynku nie ma (helg i innych brunhild nie liczę). Wybór
jest ograniczony tym ile mamy pieniędzy na to.

--
wer <",,)~~
http://szumofob.eu

Data: 2011-05-23 04:39:41
Autor: Zygmunt Dariusz
Jaki analogowy system?
On May 23, 7:25 am, "b...@nano.pl" <b...@nano.pl> wrote:
On 23.05.2011 11:41, John Smith wrote:

> Dlaczego nikt ju nie pyta o to jaki sobie korpus sprawi do slajd w?
> Albo o minimalny sensowny zestaw podr ny, czy do nauki?
> Nie t sknicie za takimi w tkami?
> :-)

> Czy wszystko ju le y w archiwum i nikt nic nowego nie wymy li?
> A mo e ze wzgl du na up yw czasu (zmiany cen, zmiany preferencji fotografuj cych) nast pi y jakie przetasowania?
> Mo e robimy jaki update?

Za 300 z mo esz kupi porz dny aparat na allegro. Zwykle kupuje si w
tym systemie, kt ry si ma cyfrowo (obiektywy). Za du o wymy li si nie
da. Nowo ci na rynku nie ma (helg i innych brunhild nie licz ). Wyb r
jest ograniczony tym ile mamy pieni dzy na to.

Jesli w obecnych czasach, ogranicza sie swoj wybor "analow"
pieniedzmi, to musi sie byc bardzo biednym.

-- -
Ziggy Photo - Professional photographer
http://www.ziggyphotoonline.com/

Data: 2011-05-23 13:40:42
Autor: John Smith
Jaki analogowy system?
bofh@nano.pl napisał(a):
Za 300 zł możesz kupić porządny aparat na allegro. Zwykle kupuje się w
tym systemie, który się ma cyfrowo (obiektywy).

Amator cyfrowo ma najczęściej cropa, od którego obiektywy i tak nie pasują, a inwestycja 300PLN w sprzęt
analogowy nie prowadzi przecież do zakupu obiektywu, który miałby się jakoś bardzo przydać w cyfrze.
Ja pomimo, że cyfrowo mam Canona, to analogowo wybrałem Pentaxa i Nikona. I nie kusi mnie żaden korpus
analogowy Canona, a Pentax i Nikon, i owszem.

Za dużo wymyślić się nie
da. Nowości na rynku nie ma (helg i innych brunhild nie liczę). Wybór
jest ograniczony tym ile mamy pieniędzy na to.

Nie chodzi mi oczywiście o nowości. Chodzi mi o uświadomienie sobie i innym, ile radochy może dać dobrze
wydane rzeczone 300PLN. Tak jak mówisz, za te 300PLN, pomimo wielu ograniczeń można kupić coś porządnego, coś
co daje często większą frajdę niż dowolny DSLR. A to pozwala spojrzeć na cały ten wyścig zbrojeń z pewnego
dystansu, na luzie. Przestać myśleć o kosztownych upgrade'ach i zająć się zdjęciami.

Pozdrawiam,
--
Mirek

Data: 2011-05-23 13:50:25
Autor: Michal Tyrala
Jaki analogowy system?
On Mon, 23 May 2011 13:40:42 +0200, John Smith wrote:
> [...]

 Ja pomimo, że cyfrowo mam Canona, to analogowo wybrałem Pentaxa i
 Nikona. I nie kusi mnie żaden korpus analogowy Canona, a Pentax i

A to bardzo zalezy jakie masz szkla. Ja się wyprzedalem z Canona FD na
rzecz EOSa 3, bo bez sensu dublowac szklarnie...
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Jaki analogowy system?