Jaki androidowiec do 1000zł

Data: 2013-07-24 21:36:43
Autor: PlaMa
Jaki androidowiec do 1000zł
Witajcie, co byście polecili do 1000zł

- android 4.1 i miłoby było, gdyby jeszcze ze dwie aktualizacje dostał
- co najmniej 4,3 cala
- gorillaglas lub coÅ› podobnego
- wydajny! Ma się nie przywieszać, nie lagować, nie zawieszać na 5-10 sekund zanim będzie można odebrać rozmowę.
- znośny aparat (będzie używany jako rejestrator samochodowy)
- obsługa sd
- bateria na 1,5 dnia normalnego użytkowania
- mile widziana dioda
- kamera do wideorozmów

Data: 2013-07-24 21:54:02
Autor: ToMasz
W dniu 24.07.2013 21:36, PlaMa pisze:
[...]

sgs2. każdy inny którego JA przymierzałem miał dyskwalifikujące wady.

ToMasz

Data: 2013-07-24 22:06:40
Autor: PlaMa
W dniu 2013-07-24 21:54, ToMasz pisze:

sgs2. każdy inny którego JA przymierzałem miał dyskwalifikujące wady.

trochę dziadek... słyszałem też, że ekrany w nim pękają aż miło, no i ja z wydajnością? Ty tylko dualcore.

Data: 2013-07-24 22:11:51
Autor: ToMasz
W dniu 24.07.2013 22:06, PlaMa pisze:
W dniu 2013-07-24 21:54, ToMasz pisze:

sgs2. każdy inny którego JA przymierzałem miał dyskwalifikujące wady.

trochę dziadek... słyszałem też, że ekrany w nim pękają aż miło, no i ja
z wydajnością? Ty tylko dualcore.
kupiłem za 999zł z 24 mc gwarancji. za 2 lata będzie naprawdę dziadkiem. teraz jest modelem przebadanym na wszystkie strony, znanym pod każdym względem. MAsz dostępne tysiące wzorów etui, kabur kieszonek. jak kupiłem obudowę typu armour takak kaseta+guma.
jaką masz konkurencje w 1000zł z gwarancją? sam poszukaj, może ktoś podpowie, jak spóbuje sobie przypomnieć dlaczego odrzuciłem. a może poprostu za słabo szukałem? Pytałem na grupie, nikt nie pomógł.

ToMasz

Data: 2013-07-25 15:32:59
Autor: PlaMa
W dniu 2013-07-24 22:11, ToMasz pisze:

jaką masz konkurencje w 1000zł z gwarancją? sam poszukaj, może ktoś
podpowie, jak spóbuje sobie przypomnieć dlaczego odrzuciłem. a może
poprostu za słabo szukałem? Pytałem na grupie, nikt nie pomógł.

myślałem o lg swift l9 albo o swift 4x hd, przeszła także myśl o xperii T (jeszcze niedawno były na allegro egzemplarze po 990 zł, w tej chwili nie widzę - więc może xperia s w to miejsce). Ostatecznie htc one x (ta sama sytuacja jak z xperią t - więc może one s w to miejsce).

Czemu je odrzuciłeś?

Data: 2013-07-26 20:22:54
Autor: ToMasz
W dniu 25.07.2013 15:32, PlaMa pisze:
[...]

Też mi się marzył większy ekran, ale przedewsztystkim o LG czytałem że czasami mają 2 sekundowy "lag" przy połączeniach telefonicznych, a także sciemniają ekran żeby się nie przegrzać. wyobraź sobie, telefon na kokpicie, słońce i włączona nawigacja grzeją go trochę, dodatkowo ładowanie i... telefon sciemnia ekran żeby uchronić elektronikę przed awarią. ja bym tego nie wytrzymał
Co do wynalazków z chin. aparat interpolowany z 2 mpix? podzespoły trudne do ustalenia, oszacowania prędkości i prawdopodobnie zero optymalizacji. co z gwarancją? Jaka jakość rozmów, głośność dzwonka? Za dużo niewiadomych, a w moim wieku święty spokój staje się ważniejszy niż parę stówek, rozłożonych na 2 lata.
Dodatkowo akcesoria. wspominałem o obudowie, kabelkach? drugiej baterii o ładowarce?

ToMasz

Data: 2013-07-26 10:22:20
Autor: AT
Jaki androidowiec do 1000z³
> Witajcie, co by¶cie polecili do 1000z³

- android 4.1 i mi³oby by³o, gdyby jeszcze ze dwie aktualizacje dosta³
- co najmniej 4,3 cala
- gorillaglas lub co¶ podobnego
- wydajny! Ma siê nie przywieszaæ, nie lagowaæ, nie zawieszaæ na 5-10 sekund zanim bêdzie mo¿na odebraæ rozmowê.
- zno¶ny aparat (bêdzie u¿ywany jako rejestrator samochodowy)
- obs³uga sd
- bateria na 1,5 dnia normalnego u¿ytkowania
- mile widziana dioda
- kamera do wideorozmów

moze cos takiego
http://allegro.pl/hit-lenovo-a820-quad-core-4x1-2-mhz-gwarancja-i3406254761.html

co prawda koniec aukcji ale wydaje siê ca³kiem ciekawa opcja

Data: 2013-07-26 14:22:48
Autor: Pawe³ Muszyñski
W dniu 2013-07-26 10:22, AT pisze:
> [...]

http://allegro.pl/hit-lenovo-a820-quad-core-4x1-2-mhz-gwarancja-i3406254761.html

co prawda koniec aukcji ale wydaje siê ca³kiem ciekawa opcja

Oczywi¶cie poza tym, ¿e to z Chin - czekasz miesi±c albo d³u¿ej, nie mówi±c o problemach z odes³aniem do naprawy.

Pawe³

Data: 2013-07-26 17:26:02
Autor: m4rkiz
"AT" <Atari!@onet.poczta.pl> wrote in message news:kstbjs$te5$1speranza.aioe.org...
moze cos takiego
http://allegro.pl/hit-lenovo-a820-quad-core-4x1-2-mhz-gwarancja-i3406254761.ht
ml
co prawda koniec aukcji ale wydaje siê ca³kiem ciekawa opcja

przymierzalem sie do nich, ale jest spory problem z softem, zazwyczaj nie
maja polskiego, playa, rootowac sie da ale trzeba szukac na chinskich
stronach, z alternatywnymi romami biednie wiec nawet instalacja recovery
jest skomplikowanym zadaniem

Data: 2013-07-26 18:13:46
Autor: PlaMa
Jaki androidowiec do 1000z�
W dniu 2013-07-26 10:22, AT pisze:
Witajcie, co by�cie polecili do 1000z�
moze cos takiego
http://allegro.pl/hit-lenovo-a820-quad-core-4x1-2-mhz-gwarancja-i3406254761.html

hmmm... może i chińszczyzna to jakieś rozwiązanie? Musze popatrzeć na jakieś testy w necie

Data: 2013-07-29 11:24:59
Autor: AT
Jaki androidowiec do 1000z?
http://allegro.pl/hit-lenovo-a820-quad-core-4x1-2-mhz-gwarancja-i3406254761.html

hmmm... mo¿e i chiñszczyzna to jakie¶ rozwi±zanie? Musze popatrzeæ na

to Lenovo czy to nie IBM siê sprzeda³ dla lenovo, jakie¶ 2 lata temu mia³em laptopa lenovo
nie by³o tak ¼le

Data: 2013-08-02 22:51:56
Autor: m4rkiz
Jaki androidowiec do 1000z?
"AT" <Atari!@onet.poczta.pl> wrote in message news:kt5cda$qdv$1speranza.aioe.org...
[...]

ibm sprzedal lenovo tylko prawa do laptopow (projekty, prawo do uzywania nazwy
ibm w okresie przejsciowym itd.)

chinszczyzna w tym kontekscie to fakt ze te telefony sa produkowane w
chinach ale co wazniejsze dla chinczykow czyli dual sim albo wiecej i
czesto dodatkowo tv (preinstalowane chinskie aplikacje, najczesciej
wyciete jezyki poza en i cn itd. itp.)

ogolnie jakosc komorek lenovo jest w miare, topowe modele nie odstaja
od reszty a te z dolu widelek cenowych zazwyczaj sa akceptowalne

Jaki androidowiec do 1000zł