Jaki aparat godnie zastąpi Nokię 6280?

Data: 2010-12-15 13:22:50
Autor: Adramelech
Jaki aparat godnie zastąpi Nokię 6280?
"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> Odpowiedz na
news:ie4p63$j89$1news.onet.pl:
Witam,

Planuję wymienić telefon. Nie robię tego często. Mam Nokię 6280, która prawie w zupełności zaspokaja moje potrzeby.
Planowałem kupić jakiegoś "dotykowca", ale ostatnie wątki na grupie zniechęciły mnie do nich. Przeraziłem się, że bateria trzyma góra dwa
dni i że niewygodnie używa się ich jedną ręką.

Co mi się marzy:
- w miarę nieduże rozmiary, ale stosunkowo duży ekran - najlepiej
większy niż 320x240.
- Bateria trzymająca z 4-5 dni, albo lepiej.
- Możliwość używania telefonu jako modemu do laptopa przez USB
(Internet). - Najlepiej rozsuwana solidna obudowa.

Polecicie coś w uczciwej cenie?

Samsung Omnia II i8000. 3.7" 480x800, bateria trzyma zależnie od obciążenie. Srednio 2-3 dni przy umierkowanym zażynaniu. Przy używaniu jak zwykły telefon spokojnie starcza na 5 dni. Albo 1 dzień pracy jako PDA.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Jaki aparat godnie zastąpi Nokię 6280?