Jaki aparat kupić na 2 karty? (Plu s i ERA)

Data: 2009-03-19 15:09:18
Autor: Rylen
Jaki aparat kupić na 2 karty? (Plu s i ERA)
jaki aparacik (niedrogi) polecacie aby działał
na 2ch kartach (Simplus i ERA)
jak jest w takim wypadku z simlockiem ?\

Rylen

Data: 2009-03-19 18:39:32
Autor: counter
Jaki aparat kupić na 2 karty? (Plus i ERA)
Myphone 6691 albo tanszy 6650, telefony dual  nie maja simlocka

Data: 2009-03-19 23:17:08
Autor: Maciek
Jaki aparat kupić na 2 karty? (Plus i ERA)
Użytkownik "counter" <jk@kj.pl> napisał
Myphone 6691 albo tanszy 6650, telefony dual  nie maja simlocka

A co powiesz o myphone 3350? Albo czemu go nie wymieniłeś? :)

Maciek.

Data: 2009-03-20 06:50:12
Autor: Jan Strybyszewski
Maciek pisze:
Użytkownik "counter" <jk@kj.pl> napisał
Myphone 6691 albo tanszy 6650, telefony dual  nie maja simlocka

A co powiesz o myphone 3350? Albo czemu go nie wymieniłeś? :)

6650 ... po co to nie lepiej kupic chinczyka za polowe ceny ?

Maciek.

Data: 2009-03-20 15:57:53
Autor: Maciek
Jaki aparat kupić na 2 karty? (Plus i ERA)
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał
A co powiesz o myphone 3350? Albo czemu go nie wymieniłeś? :)

6650 ... po co to nie lepiej kupic chinczyka za polowe ceny ?

A jaki to ma związek z moim pytaniem?

Maciek.

Data: 2009-03-20 16:07:01
Autor: counter
Jaki aparat kupić na 2 karty? (Plus i ERA)
A co powiesz o myphone 3350? Albo czemu go nie wymieniłeś? :)

Wiesz, MMS-a czasem przydaje sie wyslac, wlasnie dlatego  :)

Data: 2009-03-20 20:53:26
Autor: Maciek
Jaki aparat kupić na 2 karty? (Plus i ERA)
Użytkownik "counter" <jk@kj.pl> napisał
A co powiesz o myphone 3350? Albo czemu go nie wymieniłeś? :)

Wiesz, MMS-a czasem przydaje sie wyslac, wlasnie dlatego  :)

Dla mnie to nieistotne (MMS) natomiast zastanawia mnie inna sprawa. Otóż wszyscy zachwalają doskonałą jakość i "moc" dźwięku podczas rozmowy. No i ciekaw jestem ile wynosi współczynnik SAR dla każdego z tych aparatów. A danych brak...

Pozdrawiam,
Maciek.

Data: 2009-03-21 23:09:22
Autor: counter
[...]

Podczas rozmowy dluga karta jest offline. A nawet gdyby byla online to wiele by to nie zmienilo.

Jaki aparat kupić na 2 karty? (Plu s i ERA)