Jaki aparat z WI-FI?

Data: 2009-04-05 21:28:15
Autor: Krzysztof.Wocial
Jaki aparat z WI-FI?
Potrzebuję porady kogoś bardziej wtajemniczonego w bajeryjakie można znaleść w nowy telefonach.
Dla mnie ma wybierać i odbierać, niestety moje dziecko zażyczyło sobie komórę z Wi-Fi.
No i tu prośba do grupowiczów:
Jaki aparat polecacie (producent, model), może opinie, no i czy w ogóle warto?

Pozdrawiam!

Data: 2009-04-05 22:05:26
Autor: ToMasz
Jaki aparat z WI-FI?
Krzysztof.Wocial pisze:
Potrzebuję porady kogoś bardziej wtajemniczonego w bajeryjakie można
znaleść w nowy telefonach.
Dla mnie ma wybierać i odbierać, niestety moje dziecko zażyczyło sobie
komórę z Wi-Fi.
zapytaj dziecko po co mu WiFi (to pytanie na serio) Wtedy będzie można
lepiej odpowiedziec....
No i tu prośba do grupowiczów:
Jaki aparat polecacie (producent, model), może opinie, no i czy w ogóle
warto?
To zależy od stopnia wykorzystania WiFi w telefonie. Dlamnie warto dla
mojej żony - zbęndny dodatek.

ToMasz

Data: 2009-04-05 22:01:49
Autor: jerzyn
Jaki aparat z WI-FI?

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:grb1uo$vh6$1news.interia.pl...
To zależy od stopnia wykorzystania WiFi w telefonie. Dlamnie warto dla
mojej żony - zbęndny dodatek.
No faktycznie masz racje ,to jest zbęndny wydatek -:)))

Data: 2009-04-06 10:07:39
Autor: cpt. Nemo
Jaki aparat z WI-FI?

Użytkownik "jerzyn" <police@onet.eu> napisał w wiadomości

> [...]
dla
> mojej żony - zbęndny dodatek.
No faktycznie masz racje ,to jest zbęndny wydatek -:)))

Dodatek czy wydatek to mniej wazne, ale co znaczy "zbęndny" w slowniku
nie figuruje :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-13 00:48:45
Autor: Maverick
Jaki aparat z WI-FI?
Czy zbędny? Zobaczysz po rachunkach za GPRS. Bele nie I-phone

Pozdro, M.

Data: 2009-04-06 00:01:26
Autor: Nex@pl
Jaki aparat z WI-FI?
Krzysztof.Wocial pisze:
[...]

Coś z rodziny HTC - Hermes, Wizard. To są generalnie takie małe kombajny.

Jaki aparat z WI-FI?