Jaki automat polecacie

Data: 2011-10-07 16:27:43
Autor: Mariusz Jaśtak
Jaki automat polecacie
Witam

Jako, że debiutuje akurat na tym forum chciałbym się zapytać jaki automat polecacie wiem, ze nie ma rzeczy uniwersalnych niemniej może jest jakis złoty środek czyli nurkuję w kraju czasami za granicą :-)

--
pozdr

Ya$
__________________
www.paraptaki.com
http://paraptaki.blogspot.com/

Data: 2011-10-07 20:36:06
Autor: Demolant
Jaki automat polecacie
Mariusz Jaśtak <mariusz.jastak@gmail.com> napisał(a):
[...]

Na wyjazdy najlepszy jest Mares. Kóp Maresa. Na krótsze wyjazdy w kraju i inne autem najlepszy jest Aqualung Legend. Na takie wyjazdy kup Aqualunga.
Apeks 100 jest dobry, ale lepsza konstrukcja to Apeks 200. To bardzo dobry automat na wyjazdy autokarem. Można tez spakować do sakwy rowera.
Ale najlepszy do samolotu jest Mikron ze stajni Aqualunga. Częścią Aqualunga jest Aqualung military. Wiesz kto kupił Apexa?

Data: 2011-10-07 20:45:58
Autor: Demolant
Jaki automat polecacie
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]
Aqualunga
jest Aqualung military. Wiesz kto kupił Apexa?

Zależy jaki chcesz automat. Po polsku powinno mówić się regulator przepływu czynnika oddechowego. Sa wyposażone w rózne systemy:
systemy z przepływem wymuszonym
systemy z ciągłym wydatkiem

System z przepływem wymuszonym sterowany jest rytmem oddechowym nurka, podaje powietrze w czasie wdechu, w ilości zależnej od potrzeb, w czasie wydechu przepływ powietrza jest zamykany.
 Systemy z ciągłym wydatkiem stosowane są w hełmach nurkowych, zapewniają ciągły przepływ gazu, charakteryzują się prostszą budową i niższą pracą oddechową. Oba rodzaje systemów są również stosowane w pierwszej pomocy tlenowej.
Załączyłem kiedyś rysunek jak tanim kosztem zbudować wydajny automat.

Data: 2011-10-07 20:51:14
Autor: Demolant
Jaki automat polecacie
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Mariusz Jaśtak <mariusz.jastak@gmail.com> napisał(a): > > > Witam
> [...]

Załączyłem kiedyś rysunek jak tanim kosztem zbudować wydajny automat.

Bardzo dobrym rozwiązaniem jest aparat powietrzny Faser z wycieraczką
http://www.faser.com.pl/wyroby/powietrzne/apsy1.htm albo taki z noszakiem anatomicznym
http://www.sprzet-poz.pl/index.php?
action=showProductDetails&idKategorieWybrana=269&idProduktyWybrany=1911

Data: 2011-10-07 20:52:47
Autor: Demolant
Jaki automat polecacie
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > Mariusz Jaśtak <mariusz.jastak@gmail.com> napisał(a): > > > > > Witam
> [...]
http://www.sprzet-poz.pl/index.php?
action=showProductDetails&idKategorieWybrana=269&idProduktyWybrany=1911

Wycieraczke można sobie dorobic. Ja dostałem taką za darmo na targach nurkowych od górnika z kopalni Makoszowy.

Data: 2011-10-07 20:48:04
Autor: Zakrzówek Kraken
Jaki automat polecacie
Do wyboru
Abyss Maresa
Apeks 100
Legend Aqualunga

MSC

Data: 2011-10-07 21:04:45
Autor:
Jaki automat polecacie
rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Iceberg Beuchat'a?

Ty!!! nie udawaj że znasz się na tym. Na pocztę poszedłeś, może kurierem wysłałeś ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-10-08 06:19:10
Autor: Demolant
Jaki automat polecacie
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
rechot <rechot@onet.pl> napisał(a): > Iceberg Beuchat'a?

Ty!!! nie udawaj że znasz się na tym. Na pocztę poszedłeś, może kurierem wysłałeś ?

pozdrawiam rc

To kultularne miejsce. Nie odstawiaj hamówy wieśniaku.

Data: 2011-10-08 06:58:40
Autor: Demolant
Jaki automat polecacie
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > rechot <rechot@onet.pl> napisał(a): > > > Iceberg Beuchat'a?
> [...]

Tylko bez okresleń wartosciujacym. Ładną sobie wystawiasz laurkę.

Data: 2011-10-08 12:46:21
Autor:
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >   <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > rechot <rechot@onet.pl> napisał(a): > > > > > Iceberg Beuchat'a?
> Tylko bez okresleń wartosciujacym. Ładną sobie wystawiasz laurkę.

Re: Wsadziłem kutasa w pułapkę na myszy !!!
Autor: Demolant czarnecki_ryszard.SKASUJ@gazeta.pl
Data: 10-08-2011, 12:57:20
+ pokaż cały nagłówek
 honzo <honzo.dg.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 Elektryczny Bandyta <sjurek.irecki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > To mój popisowy numer !!!
> Niby mądry człowiek, wynalazca a tak się popisuje. Skończ z tą błazenadą
Rysiu,
 bo wszyscy się odwrócą.

Mogepisac co chce i pod nickiem, jakim chce huj Ci do tego. Masz jakies zgloszenie, jestes patenciarzem? To spierdalaj.

Re: Masz kasę, pienista fujaro?
Autor: Elektryczny Kutas sjurek_irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl
Data: 12-08-2011, 16:05:34
From: " Elektryczny Kutas" <sjurek_irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Re:_Masz_kas=EA,_pienista_fujaro=3F?=
Date: Fri, 12 Aug 2011 14:05:34 +0000 (UTC)
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?p=1858#1858

pozdrawiam rc

Na mieście mówią o Tobie "Głębokie Gardło". Łykasz to?

Sjurek Irecki

Elektryczny kutasie, jako zupełny nikt podszywasz się pod różne osoby, lecz sam wiesz i my to również wiemy, że jesteś tylko zerem.

pozdrawiam rc

Data: 2011-10-10 05:40:59
Autor: Demolant
Jaki automat polecacie
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > >   <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > > > rechot <rechot@onet.pl> napisał(a): > > > > > > > Iceberg Beuchat'a?
Autor: Demolant czarnecki_ryszard.SKASUJ@gazeta.pl
Data: 10-08-2011, 12:57:20
+ pokaż cały nagłówek

Autor: Elektryczny Kutas sjurek_irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl
Data: 12-08-2011, 16:05:34
From: " Elektryczny Kutas" <sjurek_irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Date: Fri, 12 Aug 2011 14:05:34 +0000 (UTC)
> [...]

Elektryczny kutasie, jako zupełny nikt podszywasz się pod różne osoby, lecz sam wiesz i my to również wiemy, że jesteś tylko zerem.

Bo ten elektryczny kutas nawet mi nie chce przejść przez gardło A feee

Data: 2011-10-08 18:02:11
Autor: rechot
Jaki automat polecacie
Pocztą Ćwoku zostanie wysłane.

Data: 2011-10-08 16:27:28
Autor:
Jaki automat polecacie
rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Pocztą Ćwoku zostanie wysłane.

Zawsze wiedziałem że mogę polegać na Tobie jak na zapewnieniach PZPR, "jak mówi że nie da, to nie da, jak mówi że da, to mówi".
Również wiedziałem żabi wuju, że nie masz klasy.
Swoją drogą to ciekawe że w Twojej obronie staje Elektryczny Kutas, podszywający się pod jeszcze pod kogoś innego. Solidarność miernot.

pozdrawiam rc

Data: 2011-10-08 19:08:15
Autor: rechot
Jaki automat polecacie
Ciekawe czy będziesz miał tyle odwagi cywilnej której brak tak chetnie zarzucasz innym zeby odszczekac to co napisałeś.

Po prostu olek z obudową wyjechał do egiptu dlatego do tej pory go nie otrzymales.
Od piatku jest już w moich rękach więc w poniedziałek zostanie wysłany do Watermana. A dalej ... wola Jarka ;-))

Data: 2011-10-08 18:19:55
Autor:
> [...]

Od piatku jest już w moich rękach więc w poniedziałek zostanie wysłany do Watermana. A dalej ... wola Jarka ;-))

Odszczekasz Ćwoka, jeśli nie, to na zasadach wzajemności poszanowania, dopiszę jeszcze kilka linijek, tej samej klasy uprzejmości. Nie mogą obrażać mnie, to również nie mogą obrażać Ciebie.
Czegoś nie zrozumiałeś ?
Powtórzyć ? Czy chciałbyś o tym porozmawiać ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-10-10 05:39:30
Autor: Demolant
Jaki automat polecacie
rechot <rechot@onet.pl> napisał(a): > > rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):

> [...]

również nie mogą obrażać Ciebie.
Czegoś nie zrozumiałeś ?
Powtórzyć ? Czy chciałbyś o tym porozmawiać ?

I mnie też

Data: 2011-10-10 06:10:23
Autor:
Jaki automat polecacie
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
I mnie też

Ciebie za co ?
Podszywasz się pod inne osoby, bluzgasz, jesteś nikim i obraził Ciebie inny nikt "rechot". To Twoja klasa abstrakcji relacji równoważności, troll bez własnego oblicza.
Chyba że "Elektryczny Kutas" to twoja prawdziwa prezentacja. Podobnie jak kolegi "Rechot rechot@onet.pl No i po chuj ja się odzywałem".

pozdrawiam rc

Data: 2011-10-10 12:34:42
Autor: Zboj
Jaki automat polecacie

Użytkownik "Zakrzówek Kraken"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j6nhh8$bvp$1@news.onet.pl...

Do wyboru
Abyss Maresa
Apeks 100
Legend Aqualunga

MSC

To solidna lista. Można pominąć resztę wygłupów w tym wątku.

Pozdrawiam i bezpiecznego nurkowania,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2011-10-08 14:42:26
Autor: Sysek
Jaki automat polecacie
Zobacz w jakich automatach nurkują twoi body
rozejrzyj się za dostępnością serwisu danej marki w okolicy.
Myślę , że każdy markowy automat sprawdzi się bardzo dobrze.
Najczęściej polecane to:
Mares Abyss, wszelkie Apeksy od 50 do 200. Posejdony.
Może trochę gorzej z serwisem przynajmniej u mnie, ale też jak najbardziej ok
Atomic, Oceanic, Aqualung.
Ja posiadam Oceanic FDX10 + Delta4 (nowszy model EOS) sprzęt sprawdza się rewelacyjnie
zarówna na wyjazdach jak i na naszych zimnicach.

--
Sysek

Data: 2011-10-09 22:25:38
Autor: Pszemol
Jaki automat polecacie
"Sysek" <sysekk@poczta.onet.pl> wrote in message news:j6pgfc$63r$1news.onet.pl...
Zobacz w jakich automatach nurkują twoi body

Miałeś na myśli może "buddy"?

Data: 2011-10-10 05:38:27
Autor: Demolant
Jaki automat polecacie
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
"Sysek" <sysekk@poczta.onet.pl> wrote in message news:j6pgfc$63r$1news.onet.pl...
> Zobacz w jakich automatach nurkują twoi body

Miałeś na myśli może "buddy"?

Kiedy inne dzieci miały na łańcuszku na szyi klucze, mi mamusia wieszała kiełbaskę. Bo gdyby nie ta kiełbaska, to nawet kulawy pies niechciał się ze mną bawić :(

Data: 2011-10-10 10:17:56
Autor: Sysek
Jaki automat polecacie
mój błąd , zgadza się
szybciej napisałem jak pomyslałem :)

--
Sysek

Data: 2011-10-10 12:50:50
Autor: tomq100
Jaki automat polecacie
Dowolny producent ale najwyższa półka.

Dnia 2011-10-07 16:27, Użytkownik Mariusz Jaśtak napisał:
Witam

Jako, że debiutuje akurat na tym forum chciałbym się zapytać jaki automat
polecacie wiem, ze nie ma rzeczy uniwersalnych niemniej moĹźe jest jakis
złoty środek czyli nurkuję w kraju czasami za granicą :-)

Data: 2011-10-10 22:04:09
Autor: Emeryk
Jaki automat polecacie
Dowolny producent ale najwyższa półka.