Jaki automat polecacie

Data: 2011-10-07 20:36:06
Autor: Demolant
Jaki automat polecacie
Mariusz Jaśtak <mariusz.jastak@gmail.com> napisał(a):
Witam

Jako, że debiutuje akurat na tym forum chciałbym się zapytać jaki automat polecacie wiem, ze nie ma rzeczy uniwersalnych niemniej może jest jakis złoty środek czyli nurkuję w kraju czasami za granicą :-)

Na wyjazdy najlepszy jest Mares. Kóp Maresa. Na krótsze wyjazdy w kraju i inne autem najlepszy jest Aqualung Legend. Na takie wyjazdy kup Aqualunga.
Apeks 100 jest dobry, ale lepsza konstrukcja to Apeks 200. To bardzo dobry automat na wyjazdy autokarem. Można tez spakować do sakwy rowera.
Ale najlepszy do samolotu jest Mikron ze stajni Aqualunga. Częścią Aqualunga jest Aqualung military. Wiesz kto kupił Apexa?

Data: 2011-10-07 20:45:58
Autor: Demolant
Jaki automat polecacie
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]
Aqualunga
jest Aqualung military. Wiesz kto kupił Apexa?

Zależy jaki chcesz automat. Po polsku powinno mówić się regulator przepływu czynnika oddechowego. Sa wyposażone w rózne systemy:
systemy z przepływem wymuszonym
systemy z ciągłym wydatkiem

System z przepływem wymuszonym sterowany jest rytmem oddechowym nurka, podaje powietrze w czasie wdechu, w ilości zależnej od potrzeb, w czasie wydechu przepływ powietrza jest zamykany.
 Systemy z ciągłym wydatkiem stosowane są w hełmach nurkowych, zapewniają ciągły przepływ gazu, charakteryzują się prostszą budową i niższą pracą oddechową. Oba rodzaje systemów są również stosowane w pierwszej pomocy tlenowej.
Załączyłem kiedyś rysunek jak tanim kosztem zbudować wydajny automat.

Data: 2011-10-07 20:51:14
Autor: Demolant
Jaki automat polecacie
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Mariusz Jaśtak <mariusz.jastak@gmail.com> napisał(a): > > > Witam
> [...]

Załączyłem kiedyś rysunek jak tanim kosztem zbudować wydajny automat.

Bardzo dobrym rozwiązaniem jest aparat powietrzny Faser z wycieraczką
http://www.faser.com.pl/wyroby/powietrzne/apsy1.htm albo taki z noszakiem anatomicznym
http://www.sprzet-poz.pl/index.php?
action=showProductDetails&idKategorieWybrana=269&idProduktyWybrany=1911

Data: 2011-10-07 20:52:47
Autor: Demolant
Jaki automat polecacie
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > Mariusz Jaśtak <mariusz.jastak@gmail.com> napisał(a): > > > > > Witam
> [...]
http://www.sprzet-poz.pl/index.php?
action=showProductDetails&idKategorieWybrana=269&idProduktyWybrany=1911

Wycieraczke można sobie dorobic. Ja dostałem taką za darmo na targach nurkowych od górnika z kopalni Makoszowy.

--

Jaki automat polecacie