Jaki automat polecacie

Data: 2011-10-08 14:42:26
Autor: Sysek
Jaki automat polecacie
Zobacz w jakich automatach nurkują twoi body
rozejrzyj się za dostępnością serwisu danej marki w okolicy.
Myślę , że każdy markowy automat sprawdzi się bardzo dobrze.
Najczęściej polecane to:
Mares Abyss, wszelkie Apeksy od 50 do 200. Posejdony.
Może trochę gorzej z serwisem przynajmniej u mnie, ale też jak najbardziej ok
Atomic, Oceanic, Aqualung.
Ja posiadam Oceanic FDX10 + Delta4 (nowszy model EOS) sprzęt sprawdza się rewelacyjnie
zarówna na wyjazdach jak i na naszych zimnicach.

--
Sysek

W dniu 2011-10-07 16:27, Mariusz Jaśtak pisze:
Witam

Jako, że debiutuje akurat na tym forum chciałbym się zapytać jaki automat
polecacie wiem, ze nie ma rzeczy uniwersalnych niemniej może jest jakis
złoty środek czyli nurkuję w kraju czasami za granicą :-)

Data: 2011-10-09 22:25:38
Autor: Pszemol
Jaki automat polecacie
"Sysek" <sysekk@poczta.onet.pl> wrote in message news:j6pgfc$63r$1news.onet.pl...
Zobacz w jakich automatach nurkują twoi body

Miałeś na myśli może "buddy"?

Data: 2011-10-10 05:38:27
Autor: Demolant
Jaki automat polecacie
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
"Sysek" <sysekk@poczta.onet.pl> wrote in message news:j6pgfc$63r$1news.onet.pl...
> Zobacz w jakich automatach nurkują twoi body

Miałeś na myśli może "buddy"?

Kiedy inne dzieci miały na łańcuszku na szyi klucze, mi mamusia wieszała kiełbaskę. Bo gdyby nie ta kiełbaska, to nawet kulawy pies niechciał się ze mną bawić :(

Data: 2011-10-10 10:17:56
Autor: Sysek
Jaki automat polecacie
mój błąd , zgadza się