Jaki bagażnik rowerowy?

Data: 2010-11-23 11:32:21
Autor: BOX4CAR
Jaki bagażnik rowerowy?

dobry bagażnik to tyko thule

zajmuje się sprzętem tej firmy profesjonalnie  w razie potrzeby pomogę w doborze

box4car.pl

Norbert pisze:
Prosze o porade.
Szukam niedrogiego ale dobrego bagażnika rowerowego na dach.
Nie posiadam relingów tylko planuje zakup bagażnika ( dwie listwy w szerz dachu ) i do tego uchwyty do przewozu rowerów.
Liczy się dla mnie solidne trzymanie by rowery nie kiwały się jak oszalałe.
Jeden rower to klasyczny góral, drugi to damka o ciut grubszej ramie tzw łabądź.
Prosze o rady co warto kupić a czego unikać.
Pozdrawiam.
PS. Auto niewielkie bo golf III 3 drzwiowy.

Data: 2010-11-23 12:15:31
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Jaki bagażnik rowerowy?
BOX4CAR pisze:

dobry bagażnik to tyko thule

zajmuje się sprzętem tej firmy profesjonalnie  w razie potrzeby pomogę w doborze

box4car.pl

Można było sprytnie przemycić reklamę. A wyszedł ordynarny spam, który wręcz zniechęca do korzystania z waszego sklepu...

Seco

Data: 2010-11-23 07:37:07
Autor: tadek
Jaki bagażnik rowerowy?
On 23 Lis, 12:15, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:
BOX4CAR pisze:

> [...]

Można było sprytnie przemycić reklamę. A wyszedł ordynarny spam, który
wręcz zniechęca do korzystania z waszego sklepu...

co nie zmienia faktu że Thule ma jedne z najlepszych bagażników m.in.
do przewozu rowerów. Sam z jednego takiego korzystam już kilka lat.

Data: 2010-11-23 18:39:56
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Jaki bagażnik rowerowy?
wrote:
BOX4CAR pisze:

[...]

Nie ukrywam, że thule robi dobre bagażniki, aczkolwiek drogie. Widywałem   bagażniki jakieś 30% tańsze których jakość (trwałość i estetyka) nie odbiegała od Thule. Zatem stwierdzenie "tylko thule" jest mocno naciągane.

Seco

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

Data: 2010-11-23 10:35:25
Autor: tadek
Jaki bagażnik rowerowy?
On 23 Lis, 18:39, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:
tadek pisze:

> [...]

  bagażniki jakieś 30% tańsze których jakość (trwałość i estetyka) nie
odbiegała od Thule. Zatem stwierdzenie "tylko thule" jest mocno naciągane.

Szukam pracy:http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

ja TYLKO napisałem że robi "jedne z najlepszych". Nie dorabiaj mi
czegoś czego nie napisałem

Data: 2010-11-23 21:05:23
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Jaki bagażnik rowerowy?

wrote:
BOX4CAR pisze:
[...]

Spokojnie, bez nerw :-) nic nie Tobie nie dorabiam. Box4car napisał "dobry bagażnik to tyko thule" i wyraźnie do "tylko thule" boc4cara się odniosłem.

Seco

Data: 2010-11-24 12:37:38
Autor: zino
Jaki bagażnik rowerowy?
On Tue, 23 Nov 2010 18:39:56 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

[...]

Wdziałem samochody, których jakość (prowadzenie i estetyka) nie odbiegały
od audi a6. I kosztowały 30% ceny audi a6. I może nawet trwałość była jak audi a6. I miały nawet 5 gwiazdek w testach zderzeniowych (jak audi a6). Jedyna różnica widziana gołym okiem to to, że przy tych gwiazdkach nie było EuroNCAP tylko chińskie gwiazdki NCAP. I widziałem (europejskie) testy zderzeniowe tego samochodu. I niestety było to druzgocące (dosłownie i w przenośni)
I moim zdaniem te 30% przy cenach bagażnika (a więc kwotach rzędu setek zł a nie kilkudziesięciu tys. zł) może być jedną z lepszych inwestycji.

Widziałem też testy zderzeniowe bagażnika thule. I wiem, że w procesie R&D robią takie testy (czego nie można być pewnym w przypadku wielu innych bagażników). I widziałem wyniki testów zderzeniowych ADAC. I wiem, że pewnych rzeczy nie widać "na oko".

Pozdr,

Andrzej

--
There are two ways you can get exercise out of a bicycle: you can
"overhaul" it, or you can ride it. (...) The mistake some people

Data: 2010-11-23 18:24:45
Autor: Norbert
Jaki bagażnik rowerowy?
BOX4CAR napisał(a):

dobry bagażnik to tyko thule

zajmuje się sprzętem tej firmy profesjonalnie  w razie potrzeby pomogę w doborze

box4car.pl

Ile mniej więcej musiałbym uzbierać kaski na taki bagażnik z dwoma mocowaniami na rowery?
Chciałbym by bagażnik był jakoś na kluczyk by się komuśnie spodobał. Same mocowania na rowery juz nie koniecznie chyba zeroznica w koszcie niewielka to też chętnie.
Nie ukrywam że interesuje mnie jakaś tania opcja bo kiepsko narazie z finansem na sprawy rowerowe.
PS. Z czasem chciałbym też dokupić tzw trumne na dach wic taki bagażnik musiałby mi to potem umożliwić.
Zaznaczam że auto to 3 drzwiowy golf III czyli brak relingów i nawet nie wiem czy się da zamocować do mojego auta bagażnik.
Pozdrawiam.

Data: 2010-11-23 19:22:04
Autor: tanill
Jaki bagażnik rowerowy?

Użytkownik "Norbert> Chciałbym by bagażnik był jakoś na kluczyk by się komuśnie spodobał.
PS. Z czasem chciałbym też dokupić tzw trumne na dach wic taki bagażnik musiałby mi to potem umożliwić.
Zaznaczam że auto to 3 drzwiowy golf III czyli

Gdy będziesz po necie buszował pamiętaj że to coś co montujesz na aucie to bagażnik bazowy, uchwyty to inna kategoria bo jest ich wiele. Zwróć uwagę by bagażnik miał opcję wymiany mocowania. Czy 4 czy 2 drzwiowe auto to nieistotne. Są dedykowane do konkretnych aut i takie przy których za drobne pieniądze kupisz mocowania do każdego samochodu. Wiecznie pewno golfem jeździć nie będziesz. Trumnę zamontujesz na wielu bagażnikach a zamek? śrubokrętem każdy złodziej  otworzy . Co do firm to napewno Thule jest najbardziej znaną firma, należę do tej grupy, którzy wolą zapłacić więcej za towar wysokiej jakości ale wg mnie cena jest zbyt wysoka a różnica nie tak wielka. Thule mam narciarski i nie jest wyraźnie lepszy od tego co podałem w pierwszym poście.

Jaki bagażnik rowerowy?