Jaki bagażnik rowerowy?

Data: 2010-11-23 09:57:31
Autor: mihau
Jaki bagażnik rowerowy?
On Nov 23, 12:12 am, Norbert <nork...@MALPAgmail.com> wrote:

Szukam niedrogiego ale dobrego baga nika rowerowego na dach.

Prosty bagażnik noname za 60zł. Kupiłem dwie sztuki. 2000km
przejechałem z dwoma rowerami, kolejne 2000km z jednym. Poza tym, że
po dwóch latach pospadały plastikowe osłonki na końcach, połamały się
tandetne plastikowe paski i zaczął złazić lakier, to nie mam nic do
zarzucenia ;)

Aha, jeździłem głównie po autostradach, więc było stałe duże
obciążenie od prędkości, ale żadnych wertepów nie zaliczałem. Na
gorsze drogi wziąłbym coś ciutkę solidniejszego.

--
mihau

Data: 2010-11-24 11:29:45
Autor: Tomasso
Jaki bagażnik rowerowy?
Na gorsze drogi wziąłbym coś ciutkę solidniejszego.

Nie ma żadnego znaczenia - dobrze skręcony bagażnik za 30 złotych + dętka dla ochrony ramy przed szczękami zacisku + ekspander dla usztywnienia całości przez owinięcie zacisku i połączenie do z drugim rowerem.

Nawet nie drgnie.

Data: 2010-11-24 03:17:32
Autor: tadek
Jaki bagażnik rowerowy?
On 24 Lis, 11:29, "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:
> [...]

dla ochrony ramy przed szczękami zacisku + ekspander dla usztywnienia
całości przez owinięcie zacisku i połączenie do z drugim rowerem.

miałem takie uchwyty rowerowe. pomijając fakt że mi obdrapały ramę w
rowerze / nie bawiłem się w gumowe osłony/ to szybko zardzewiały. W
sklepie oświadczyli że wpływy atmosferyczne : deszcz itp.
Zapowietrzyli się gdy ich zaputałem dlaczego nie zardzewiały belki
Mont Blanc a uchwyty już tak. Wniosek: biednego nie stać na tandetę.
Mam teraz uchwyty Thule i Mont Blanc i ZERO kłopotów ,żadnych gum pod
uchwyt itp. TYLKO muszę ramę wutrzeć z piasku w miejscu mocowania .

Jaki bagażnik rowerowy?