Jaki bank :)

Data: 2012-01-03 02:35:43
Autor: Budzik
Jaki bank :)
Jaki bank możecie polecić do obsługi w oddziale.
Potrzebuję dodatkowe konto w celu wypłacenia b±dĽ wpłacenia kasy na konto (raz na jaki¶ czas)
Oczywi¶cie chciałbym żeby prowadzenie konta, wpłata i wypłata była darmowa (dlatego odpadł mi BZWBK)
Nie potrzebuję karty do konta.
Miłoby było, gdyby placówki w Poznaniu (raczej zachodnia czę¶ć miasta)  miały jakie¶ wygodne miejsca parkingowe (dlatego odpadł Lukas do którego kiedy¶ jeżdziłem na Szkoln± czy Głogowsk±)
Polecicie co¶?

Data: 2012-01-03 04:50:05
Autor: astro
Jaki bank :)
Alior, Eurokonto Net w Pekao SA, Bank Pocztowy (mozliwe kolejki),
ewentualnie Konto Pomagajace w Polbanku.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2012-01-03 07:14:27
Autor: mArek
Jaki bank :)
ewentualnie Konto Pomagajace w Polbanku.

poleceam VW bank. KOrzystam z oddzialu

jk

Data: 2012-01-03 20:14:28
Autor: Grzexs
Jaki bank :)
poleceam VW bank. KOrzystam z oddzialu

Albo jakiś lokalny bank spółdzielczy. Musisz sprawdzić w okolicy.

--
Grzexs

Jaki bank :)