Jaki bank da mi taką KK?

Data: 2010-08-01 17:56:18
Autor: marionek77
Jaki bank da mi taką KK?
Dużo banków, dużo KK w ofercie. Jaki bank wydaje takie KK?

- bez opłaty za wydanie lub opłata zniesiona po zrobieniu iluś tam transakcji lub salda
- zwrot 1% lub więcej poniesionych wydatków z wszystkich transakcji
- karta z chipem i paskiem
- karta wypukła

Pzdrw
Mariusz

Data: 2010-08-01 19:26:54
Autor: Olgierd
Jaki bank da mi taką KK?
Dnia Sun, 01 Aug 2010 17:56:18 +0200, marionek77 napisał(a):

[...]

Alior.

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-08-01 22:09:01
Autor: Krzysztof
Jaki bank da mi taką KK?

"Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> wrote in message news:pan.2010.08.01.19.26.52legeartis.org.pl...
[...]

Chyba nie do konca prawda z tym zwrotem 1%. Ze starych kart tak bylo, ale teraz trzeba placic ubezpieczenie, nie pamietam w jakiej wielkosci % od salda, zeby dostac ten 1%; standardowy zwrot jest obecnie 0.5%.

Data: 2010-08-01 20:20:33
Autor: Olgierd
Jaki bank da mi taką KK?
Dnia Sun, 01 Aug 2010 22:09:01 +0200, Krzysztof napisał(a):

[...]

A ile kosztuje składka? Jeśli więcej niż 0,1% wykorzystanego salda, to złota Polbank -- zwrot 0,9%. A chip powinien się niedługo pojawić.

Data: 2010-08-01 22:26:09
Autor: Rafał
Jaki bank da mi taką KK?
W dniu 2010-08-01 22:20, Olgierd pisze:
Jeśli więcej niż 0,1% wykorzystanego salda, to złota Polbank -- zwrot
0,9%. A chip powinien się niedługo pojawić.

Złotej nie dają każdemu.

--
Raf

Data: 2010-08-01 20:45:03
Autor: Olgierd
Jaki bank da mi taką KK?
Dnia Sun, 01 Aug 2010 22:26:09 +0200, Rafał napisał(a):

Jeśli więcej niż 0,1% wykorzystanego salda, to złota Polbank -- zwrot
0,9%. A chip powinien się niedługo pojawić.

Złotej nie dają każdemu.

W ogóle już teraz nie każdemu dają kartę ;-) Tak czy inaczej obraz nie byłby pełen, jakbym nie wspomniał o tym produkcie.

Data: 2010-08-02 09:54:09
Autor: Robert Kois
Jaki bank da mi taką KK?
[...]

Wystarczy, że chcesz limit większy niż 5k i złożysz wniosek o złotą. Nie
przypominam sobie by jakieś inne wymagania mieli niż zdolność na dany
limit. Jak chcesz mniejszy no to niestety.

--
Kojer

Data: 2010-08-02 09:29:48
Autor: pulpecik
Jaki bank da mi taką KK?
Robert Kois <kojer@hell.pl> napisał(a):
Wystarczy, że chcesz limit większy niż 5k i złożysz wniosek o złotą. Nie
przypominam sobie by jakieś inne wymagania mieli niż zdolność na dany
limit.

3000zł netto. I nie ma dyskusji.

Pulpecik

Data: 2010-08-01 22:24:49
Autor: Paweł
Jaki bank da mi taką KK?
Krzysztof wrote:

[...]

i jeszcze w aliorze trzeba placic jak sie w danym miesiacu karty
nie uzywa oraz po roku oplate za wznowienie zalezna od obrotow,
tak, ze sumarycznie ten cashback pozwala wyjsc na zero ;)

z drugiej strony np. citi nie ma cashback, ale przy skladaniu wniosku
przez internet jest 2 lata gratis, a potem zwlaniaja z oplaty
za wznowienie jak sie na miesiac przed wznowiniem zaczniesz glosno
zastanawiac nad rezygnacja z karty (o ile oczywiscie nie wyrobiles
obrotu bodajze 12kpln w ciagu roku, ktory zwalnia z oplaty).

z klasyki to jeszcze teraz jest mc z db z paypass-em:
https://www.kartadb.pl/nasze_karty,4.html
warunki podobne jak w citi tylko ze ma paypass :)

Data: 2010-08-01 20:42:34
Autor: Robert Wicik
Jaki bank da mi taką KK?
Oprócz 1% zwrotu, ... sprawdź: keep it simple

Data: 2010-08-01 22:56:50
Autor: Borys Pogoreło
Jaki bank da mi taką KK?
Dnia Sun, 1 Aug 2010 17:56:18 +0200, marionek77 napisał(a):

[...]

 Polbank Era, ale bez chipa.

 Bardzo prosto osiągnąć zwrot opłaty, w komplecie bezpłatne ubezpieczenie
na życie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-08-02 05:15:16
Autor: Jannkol
Jaki bank da mi taką KK?

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości

 Polbank Era, ale bez chipa.

    ale trzeba mieć telefon w sieci Era.
http://www.polbankera.pl/

Data: 2010-08-02 07:57:09
Autor: Tomasz Opalski
Jaki bank da mi taką KK?
Jannkol <ug3dw@sarw.pl> napisał(a):
    ale trzeba mieć telefon w sieci Era.

Kupujesz najtańszy starter Heyah i masz telefon w sieci ERA. Jeśli normalnie używasz karty zwróci się z nawiązką po pierwszym okresie rozliczeniowym.

Data: 2010-08-02 11:28:18
Autor: Jannkol
Jaki bank da mi taką KK?

Użytkownik "Tomasz Opalski" <okemot.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Kupujesz najtańszy starter Heyah i masz telefon w sieci ERA. Jeśli normalnie
używasz karty zwróci się z nawiązką po pierwszym okresie rozliczeniowym.

    Utrzymanie karty Heyah kosztuje 200 zł/rok. W tym
minuty po 29 gr. Trzeba by dużo wydać kartą, aby się opłaciło.

Data: 2010-08-02 13:12:33
Autor: Borys Pogoreło
Jaki bank da mi taką KK?
Dnia Mon, 2 Aug 2010 11:28:18 +0200, Jannkol napisał(a):

[...]

 Z tego co tu pisano można taki starter wyrzucić zaraz po otrzymaniu karty.
Ten numer jest potrzebny chyba tylko do SMS-ów z zadłużeniem (nie
testowałem, kartę mam dopiero jakiś tydzień).

 Utrzymanie startera Tak-Tak też tyle kosztuje?

 Ja chciałem zrobić eksperyment i wziąć kartę na numer Ery przeniesiony do
Playa. Niestety gość w banku się zawiesił na pytaniu czy tak się da, więc
wolałem odpuścić ;) Na szczęście jeden aktywny numer Ery mam w zapasie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-08-02 22:11:54
Autor: Damian Niusy
Jaki bank da mi taką KK?

Użytkownik "Jannkol" <ug3dw@sarw.pl> napisał w wiadomości news:i36335$v6f$1node2.news.atman.pl...

[...]

Ja kupiłem TAK-TAKa za 5 zł i kartę wydali prawie bez problemów.
Karta służy tylko do odbierania SMS nie aktywowana więc i ważność ma do końca 2012 (2030) roku, i mam nadzieje że system traktuje mnie jako klienta PTC :)

Jest także taki punkt w regulaminie tylko nie wiem czy on dotyczy tego 1% zwrotu

8. W razie utraty przez Posiadacza Karty Kredytowej Polbank-Era statusu
Klienta PTC lub w przypadku rozwiązania zawartej pomiędzy Bankiem a PTC umowy o współpracy,
dotyczącej wydawania Kart Kredytowych Polbank-Era, Posiadacz Karty Kredytowej Polbank-Era
utraci uprawnienia, o których mowa w ust. 2, 4 i 5 powyżej od Okresu Rozliczeniowego następującego
bezpośrednio po dacie, w której przestał być Klientem PTC lub, w której ww. umowa o współpracy
uległa rozwiązaniu.
4. Posiadaczowi Karty Kredytowej Polbank-Era mogą przysługiwać
dodatkowe korzyści określone w Regulaminie Promocji Karty Kredytowej Polbank-Era wydanym
przez PTC w porozumieniu z Bankiem.