Jaki bank daje assistance do konta lub KK?

Data: 2013-08-27 12:50:10
Autor: Piotr Hołda
Jaki bank daje assistance do konta lub KK?
Witam,

Czy jakiś bank oferuje assistance drogowe jako dodatek do konta prywatnego
lub karty kredytowej?
Dodam, że interesuje mnie zakres działania takiej usługi na terenie Polski.

Data: 2013-08-27 23:32:13
Autor: Titus Atomicus
Jaki bank daje assistance do konta lub KK?

VW Bank - do pakietu srebnego i zlotego
--
TA

Data: 2013-08-28 13:23:04
Autor: Piotr Hołda
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 23:32:13 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

> lub karty kredytowej?

> Dodam, że interesuje mnie zakres działania takiej usługi na terenie Polski.

Na pierwszy rzut oka wygląda dobrze ale działa dopiero powyżej 50 km od domu.

Data: 2013-08-27 23:37:55
Autor: Paweł Hadam
W dniu 2013-08-27 21:50, Piotr Hołda pisze:
[...]

Ja mam w Pekao (eurokonto aktywne plus), auto nie starsze niż 10 lat.

Data: 2013-08-28 10:22:31
Autor: Rafal M
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 21:50:10 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:

Czy jakiś bank oferuje assistance drogowe jako dodatek do konta prywatnego

lub karty kredytowej?

Alior Bank do ror, jak ma status konta glownego, ubezpieczenie bezplatne, calkiem przyzwoity zakres.

Polbank KK - 2 zl miesiecznie Assistance

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2013-09-12 11:17:23
Autor: Zibo
[...]

Raiffeisen konto Premium.
Assistance samochodowy, domowy i medyczny
Trzeba co miesiąc lać 10k na konto żeby było darmowe.
Inaczej sporo kasują.

Data: 2013-09-15 01:54:13
Autor: Piotr Hołda
W dniu czwartek, 12 września 2013 20:17:23 UTC+2 użytkownik Zibo napisał:
Raiffeisen konto Premium.

Assistance samochodowy, domowy i medyczny

Trzeba co miesiąc lać 10k na konto żeby było darmowe.

Inaczej sporo kasują.

Dzięki. To wygląda całkiem rozsądnie.
Czy ktoś już miał okazję skorzystać?

Data: 2013-09-16 01:26:43
Autor: Zibo
W dniu niedziela, 15 września 2013 10:54:13 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
W dniu czwartek, 12 września 2013 20:17:23 UTC+2 użytkownik Zibo napisał:

> Raiffeisen konto Premium.

Dzięki. To wygląda całkiem rozsądnie.

Czy ktoś już miał okazję skorzystać?

Korzystałem z samochodowego 2 razy (laweta).
Wygląda to tak, że dzwonisz, zgłaszasz i czekasz aż oni do Ciebie oddzwonią.
Wtedy ustalają gdzie jesteś i podają Ci pi razy oko kiedy będą. W obu przypadkach byłem we Wrocławiu i nie trwało to jakoś specjalnie długo. Także nie wiem jak jest w przypadku wylądowania na jakiejś pipidówie.

Gorzej z medycznym.
Raz mi dziecko zachorowało w weekend. Telefonuję do nich około północy. Najpierw koleś wypytuje się co jest dziecku, po czym oświadcza, że zarejestrował zgłoszenie i mam czekać na telefon. Po 10-15 minutach oddzwania inny i znów od początku się wypytuje, co jest dziecku itp po czym oświadcza, że teraz będą szukać pediatry i mam czekać aż zadzwonią. Po godzinie telefon, że nikogo nie mają i jedynie co mogą to zwrócić mi koszt,za wizytę lekarza gdybym sobie sam znalazł. Myślałem, że kolesia zamorduję przez słuchawkę.

Assistance domowy
Zepsuła mi się kuchenka. Telefon, parametry, po czym oddzwaniają, że nie znajdą mi fachowca bo nikt nie naprawia takich kuchenek (kuchenka z Biedronki była :)). Mogą mi zwrócić, jeśli sam sobie znajdę i wyślę im skan rachunku.
Wezwałem fachowca, który męczył się i męczył ale i tak nic nie zrobił, rachunek wystawił, a ja odpuściłem wysyłanie do ubezpieczyciela skanu bo za całość zapłacił właściciel mieszkania.

Ogólnie różnie to wygląda. Podejrzewam, że u innych ubezpieczycieli jest podobnie. Jestem zdania, że i tak warto to mieć, ze względu na niskie koszty w przypadku konta w Rajfim. Kwestia nastawienia, że nie zrobią Bóg wie czego,czasem pomogą a czasem trzeba sobie radzić samemu.

Data: 2013-09-16 09:22:51
Autor: Rafal M
W dniu poniedziałek, 16 września 2013 10:26:43 UTC+2 użytkownik Zibo napisał:
[...]

 U mnie to samo, korzystalem raz, problemow brak

[...]

Tutaj rowniez zero problemow, korzystalem kilka razu. Lekarz pierwszego kontaktu przyjezdza do domu w 2-3h.
Raz, w przypadku specjalisty nie mogli mi w sobote zorganiozwac lekarza. Sam znalazlem lekarza, fakture odeslalem firmie ubezpieczeniowej - oddali bez problemow.
Assistance domowy

Nie korzystalem.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2013-09-19 13:02:19
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 16 września 2013 18:22:51 UTC+2 użytkownik Rafal M napisał:
W dniu poniedziałek, 16 września 2013 10:26:43 UTC+2 użytkownik Zibo napisał:

> W dniu niedziela, 15 września 2013 10:54:13 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:

 > Korzystałem z samochodowego 2 razy (laweta).

Dzięki za odpowiedzi. To mi wystarczy za potwierdzenie, że ubezpieczenie
rzeczywiście działa.

Dobrze rozumiem, że wystarczy tam przelać raz w miesiącu 10k i następnego dnia można wylać? Nie wiem, czemu jeszcze nie mam tego konta :)

Data: 2013-09-25 04:17:08
Autor: Zibo
W dniu czwartek, 19 września 2013 22:02:19 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:

> [...]

Dobrze rozumiem, że wystarczy tam przelać raz w miesiącu 10k i następnego dnia można wylać? Nie wiem, czemu jeszcze nie mam tego konta :)

Tak
http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/31551047/Tabela+oprocentowania+op%C5%82at+prowizji+i+limit%C3%B3w+transakcyjnych+w+Raiffeisen+Bank+Polska+S+A+.pdf

Jaki bank daje assistance do konta lub KK?