Jaki bank dla Fundacji...

Data: 2019-11-01 06:03:18
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
.... w 2020r. Tylko dobrowolne wpłaty od darczyńców i 1%. Nie robimy
zbiórek, zatem terminal nie jest potrzebny, choć nigdy nic nie wiadomo.

Data: 2019-11-01 00:44:50
Autor: Dawid Rutkowski
Jaki bank dla Fundacji...
Hmm, w 2020, poczekaj, tylko odkurzę szklaną kulę...

Data: 2019-11-01 09:21:38
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Fri, 1 Nov 2019 00:44:50 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

Hmm, w 2020, poczekaj, tylko odkurzę szklaną kulę...

Hej,

No dobra, niech będzie 2019, a potem zorganizuje się małą predykcję
w oparciu o ostatnie doniesienia, prasowe i nie tylko.

Pozdrawiam
Anna

P.S.
Mam swoją, ale nie wiem czy to Twój rozmiar ;)

Data: 2019-11-01 09:48:33
Autor: Dawid Rutkowski
Jaki bank dla Fundacji...
W 2019 dobry bywał bnp paribas - mimo całej swej francuskiej odmiany bankowości. Do samodzielnego sprawdzenia w szklanej kuli - czy jest nadal.

Data: 2019-11-01 13:38:18
Autor: nowyjestem@poczta.pl
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu piątek, 1 listopada 2019 17:48:35 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
W 2019 dobry bywał bnp paribas - mimo całej swej francuskiej odmiany bankowości. Do samodzielnego sprawdzenia w szklanej kuli - czy jest nadal.

proponuję założyć PNB Paribas i odrębne w VW Bank

żabojady mają ofertę która nadal jest dobra, ale regularnie psują tę ofertę więc moja szklana kula wskazuje że w 2020 r oferta Paribas pogorszy się i wtedy trzeba będzie zamknąć konta fundacyjne i stowarzyszeniowe w tym dziwnym banku

Data: 2019-11-03 10:00:44
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...

Hej, zaglądnęłam pod sugerowane adresy Dawida i Nowego...
dzięki.

Zastanawiam się jeszcze nad terminalem, który będzie miał opcję ustawiania
wielkości datku jak przy terminalu "tacowym", gdzie ofiarodawca wybiera
sobie: 1, 2, 5, 10, dowolna, i płaci zbliżeniowo max 50. jak w kościele. Są jakieś dobre promocje z tymi terminalami, w ogóle? Z reguły dobre są na
rok, a co potem? Jakie prowizje, małym druczkiem, są?

Pozdrawiam.

Data: 2019-11-02 07:26:38
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-01 o 06:03, anna pisze:
... w 2020r. Tylko dobrowolne wpłaty od darczyńców i 1%. Nie robimy
zbiórek, zatem terminal nie jest potrzebny, choć nigdy nic nie wiadomo.

A przyjmujecie DARY z zagranicy?

Data: 2019-11-02 23:20:03
Autor: Animka
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-02 o 07:26, z pisze:
W dniu 2019-11-01 o 06:03, anna pisze:
... w 2020r. Tylko dobrowolne wpłaty od darczyńców i 1%. Nie robimy
zbiórek, zatem terminal nie jest potrzebny, choć nigdy nic nie wiadomo.

A przyjmujecie DARY z zagranicy?

Natomiast dary dla PCK "poszły na kampanię wyborczą PIS. Duuży szmal.

--
animka

Data: 2019-11-08 09:37:58
Autor: ąćęłńóśźż
Jaki bank dla Fundacji...
Wszędzie może być szmal, nawet w Gorzowie:
www.google.com/search?q=fundacja+KRS+0000637533

-- -- -
Duuży szmal.

Data: 2019-11-03 09:59:28
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Sat, 2 Nov 2019 07:26:38 +0100, z napisał(a):

W dniu 2019-11-01 o 06:03, anna pisze:
... w 2020r. Tylko dobrowolne wpłaty od darczyńców i 1%. Nie robimy
zbiórek, zatem terminal nie jest potrzebny, choć nigdy nic nie wiadomo.

A przyjmujecie DARY z zagranicy?

Tak, ale tylko numizmaty pochodzenia kapitalistycznego zwane potocznie
dolarami.

Data: 2019-11-03 10:27:08
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-03 o 09:59, anna pisze:
Tak, ale tylko numizmaty pochodzenia kapitalistycznego zwane potocznie
dolarami.

Czyli macie lepiej niż partie polityczne.
A jaka to branża jeśli można zapytać?

Data: 2019-11-03 11:35:11
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Sun, 3 Nov 2019 10:27:08 +0100, z napisał(a):

[...]

Promocja kultury fizycznej i sportu oraz zasad prawidłowego odżywiania się. Wszystko w ramach tzw. zajęć pozalekcyjnych.

Data: 2019-11-03 12:45:47
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-03 o 11:35, anna pisze:
Promocja kultury fizycznej i sportu oraz zasad prawidłowego
odżywiania się. Wszystko w ramach tzw. zajęć pozalekcyjnych.

Szkoda. Dałbym coś na lgbt ;-)

Data: 2019-11-03 18:22:45
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Sun, 3 Nov 2019 12:45:47 +0100, z napisał(a):

W dniu 2019-11-03 o 11:35, anna pisze:
Promocja kultury fizycznej i sportu oraz zasad prawidłowego
odżywiania się. Wszystko w ramach tzw. zajęć pozalekcyjnych.

Szkoda. Dałbym coś na lgbt ;-)

Wpłaty przyjmujemy tylko po akceptacji, nie przyjmujemy "jak leci".
Tak, że musisz szukać dalej.

Data: 2019-11-03 18:51:00
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-03 o 18:22, anna pisze:

Wpłaty przyjmujemy tylko po akceptacji, nie przyjmujemy "jak leci".
Tak, że musisz szukać dalej.

Tak wiem... W fundacjach musi być porządek i praworządność. Tu nie ma miejsca na przewałki, pranie brudnych pieniędzy czy manipulacje polityczne. ;-)

Data: 2019-11-04 06:04:46
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Sun, 3 Nov 2019 18:51:00 +0100, z napisał(a):

[...]

Ale czego nie rozumiesz? A Twój sarkazm jest dalece nieudolny.

Tak postanowił Fundator naszej Fundacji.
Jeśli ktoś chce wpłacić jakąkolwiek kwotę to najpierw jest sprawdzany. Bywają takie okresy, że odrzucane jest 60-80 % niedoszłych darowizn
a jeśli ktoś pomimo braku akceptacji z naszej strony
dokonał przelewu bez naszej zgody, to zwrot jest dokonywany w 24h.

Poza tym nie interesują nas problemy, które rzekomo posiadają "materiały szkole".

Data: 2019-11-04 01:09:44
Autor: Dawid Rutkowski
Jaki bank dla Fundacji...
Ostatnio Nawalnego uznano za "agenta zagranicy", bo jakiś z Hiszpanii im przelew zrobił.
A co, jak ktoś przeleje i tego samego dnia o północy zamkną mu rachunek?
Z elixirem i SWIFTem nie wygracie ;P

Data: 2019-11-04 10:26:36
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Mon, 4 Nov 2019 01:09:44 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

Ostatnio Nawalnego uznano za "agenta zagranicy", bo jakiś z Hiszpanii im przelew zrobił.
A co, jak ktoś przeleje i tego samego dnia o północy zamkną mu rachunek?
Z elixirem i SWIFTem nie wygracie ;P

A w którym banku można tak szybko "o północy zamknąć rachunek" po wypiciu
elixira i przegryzieniu SWIFT'em? Dasz namiary?

Data: 2019-11-04 01:41:43
Autor: Dawid Rutkowski
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 10:26:03 UTC+1 użytkownik anna napisał:
> [...]

A w którym banku można tak szybko "o północy zamknąć rachunek" po wypiciu
elixira i przegryzieniu SWIFT'em? Dasz namiary?

W każdym, obce Ci jest pojęcie przetwarzania potokowego?
Hint - w okresie wypowiedzenia nadal można składać dyspozycje przelewów.
Więc zakładając 30-dniowy okres wypowiedzenia, dyspozycję wypowiedzenia składam dziś, a dyspozycję przelewu 100$, Wam na złość, na 3. grudnia. Zwrócisz?
A dolicz jeszcze 2 dni na realizachę SWIFTu...

Data: 2019-11-04 11:10:13
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Mon, 4 Nov 2019 01:41:43 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

[...]

Widzisz problem "uczynnego inaczej" polega na tym, że w tytule przelewu
musi podać tytuł, który otrzymał od nas. Jeśli nie ma tytułu lub jest
niewłaściwy to nasz bank nie przyjmuje "z automatu".

Data: 2019-11-04 03:39:16
Autor: Dawid Rutkowski
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 11:09:25 UTC+1 użytkownik anna napisał:

Widzisz problem "uczynnego inaczej" polega na tym, że w tytule przelewu
musi podać tytuł, który otrzymał od nas. Jeśli nie ma tytułu lub jest
niewłaściwy to nasz bank nie przyjmuje "z automatu".

Wow, sądziłem, że takie cuda to tylko w banku gringotta.
To prawie jak "ja chciałbym moje pieniądze ... my money ... tu umieścić ... w wasz bank ... konto na hasło ... verstehen?"!
Hmmm, a do każdej wpłaty jest indywidualne hasło czy jednak tylko jedno dla konta?

Hmm, ale to w końcu macie już bank?
Ale pewnie jest drogi, skoro takie cuda oferuje...

Data: 2019-11-05 07:01:19
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
napisał:
[...]

- Ale dhlaczegho nie verstehen? Oczywiście, że verstehen, Pan usiądzie,
Pan sphocznie, Pan phoczeka, sie zalatwi...

Hmmm, a do każdej wpłaty jest indywidualne hasło czy jednak tylko jedno
dla konta?
System, po wcześniejszej weryfikacji, generuje "tytuł przelewu" dla
klienta, klient go sobie zapisuje ołóweczkiem na karteczce. Klient w tytule
przelewu wpisuje to co zapisał sobie ołóweczkiem na swojej karteluni. Bank zna kod (szczegóły nie są dostępne)i porównuje z tym co w tytule
napisał darczyńca.

Hmm, ale to w końcu macie już bank? Ale pewnie jest drogi, skoro takie
cuda oferuje...
W PL szukamy dopiero.

Data: 2019-11-04 23:51:20
Autor: Dawid Rutkowski
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu wtorek, 5 listopada 2019 07:01:13 UTC+1 użytkownik anna napisał:

> [...]
przelewu wpisuje to co zapisał sobie ołóweczkiem na swojej karteluni. Bank zna kod (szczegóły nie są dostępne)i porównuje z tym co w tytule

No to high tech nie do złamania.
Wpłata mojego złośliwego darczyńcy nie zaksięguje się na waszym koncie, tylko będzie krążyć między bankami aż zjedzą ją do szczętu opłaty SWIFT....

Słabo tylko z tym ołóweczkiem, co prawda przykładanie samego siebie miarką bywa złudną, ale ludzie umieją pisać ręcznie?
I długie to hasło? Wczoraj szefowi zapisywałem na karteczce 12-znakowe i było tam "f" (inna sprawa, że wygenerowane wyświetliło się taką czcionką, że dopiero po przekopiowaniu do text editora dało się odczytać)...

Znałem kiedyś dziewczynę, która potrafiła odczytać moje notatki ze studiów, jako chyba jedyny człowiek na świecie poza mną. Miało to dobrą stronę, bo nikt nie chciał ode mnie kajecików pożyczać do xerowania, choć było naprawdę ekonomicznie skompresowane (ile tacy xerowicze potrafili nosić ze sobą bumagi pod koniec semestru...) - a i tak się marnie nadawały bo pisałem ołówkiem.

> Hmm, ale to w końcu macie już bank? Ale pewnie jest drogi, skoro takie
> cuda oferuje...
W PL szukamy dopiero.

A, no to my wszystko verstehen, bank gringotta, jak mówiłem ;P
Ale Polska to nie Rosja, tutaj - póki co, choć blisko było - NGO nie muszą się rejestrować jako "agenci zagranicy".

Data: 2019-11-05 11:08:59
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Mon, 4 Nov 2019 23:51:20 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

[...]

No widzisz? Amerykanie żeby polecieć w kosmos musieli wymyślić długopis
a Rosjanie używali ołówka, nie grafitowego.

Wpłata mojego złośliwego darczyńcy nie
zaksięguje się na waszym koncie, tylko będzie krążyć między bankami aż
zjedzą ją do szczętu opłaty SWIFT...
Ale dlaczego khążyć?
Bank zakłada "celowe konto techniczne". Tam pieniążki leżą i łhosną
phocenty, aż do wyjaśnienia tej skomplikowanej sphawy.

Słabo tylko z tym ołóweczkiem, co prawda przykładanie samego siebie
miarką bywa złudną,
j.w.

ale ludzie umieją pisać ręcznie? I długie to hasło?
max 54 znaki

Wczoraj szefowi zapisywałem na karteczce 12-znakowe i było tam "f" (inna
sprawa, że wygenerowane wyświetliło się taką czcionką, że dopiero po
przekopiowaniu do text editora dało się odczytać)...
Jesteś niesamowity. Pewno jeszcze na igłówce?

Znałem kiedyś dziewczynę, która potrafiła odczytać moje notatki ze
studiów, jako chyba jedyny człowiek na świecie poza mną. Miało to dobrą
stronę,
Bo Ty "pisałeś a ona od razu czytała"?
[...]
I bardzo dobrze. Jak się wylał rosół od mamy, przesłany w słoiku,
to tekst nie rozpływał się jak po długopisie.

Hmm, ale to w końcu macie już bank? Ale pewnie jest drogi, skoro takie
cuda oferuje...
W PL szukamy dopiero.

A, no to my wszystko verstehen,
Es tut mir leid. Du hast keine Ahnung.

bank gringotta, jak mówiłem ;P
Za dużo Barei.

Ale
Polska to nie Rosja, tutaj - póki co, choć blisko było - NGO nie muszą
się rejestrować jako "agenci zagranicy".
A kto tu mówi o "agentach"?

Data: 2019-11-05 03:24:35
Autor: Dawid Rutkowski
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu wtorek, 5 listopada 2019 11:08:29 UTC+1 użytkownik anna napisał:

> No to high tech nie do złamania.
No widzisz? Amerykanie żeby polecieć w kosmos musieli wymyślić długopis
a Rosjanie używali ołówka, nie grafitowego.

A co w miejsce grafitu?
I czy był to ołówek "automatyczny" czy też poradzili sobie też z problemem stróżynek w zerograwitacji?
W sumie mogli - bo przecież amerykanie kupowali od nich kibelki po 10 milionów dolarów, do montażu na orbiterach space shuttle oraz na iss. Najdroższe kible na świecie, w hong kongu facet zrobił sobie z litego złota - i kosztował tylko milion.

> [...]
Bank zakłada "celowe konto techniczne". Tam pieniążki leżą i łhosną
phocenty, aż do wyjaśnienia tej skomplikowanej sphawy.

Nono, to po paru latach sporo może narosnąć - i tylko bank się tym cieszy.
Wujek opowiadał mi, że jest w radzie jednej fundacji, która powstała na bazie takiego konta odnalezionego po 50 latach.

> ale ludzie umieją pisać ręcznie? I długie to hasło?
max 54 znaki

Max. to mniej ważne, pytałem, ile minimalnie?
Można ustawić czy długość też losowa?
Ciekawe, czy w tych 54 jest jakaś nadmiarowość, inaczej nie ma bata, żeby sie nie mylili.
A sprawdzacie systematycznie, ile jest takich wpłat ze złym hasłem?

> [...]
> przekopiowaniu do text editora dało się odczytać)... Jesteś niesamowity. Pewno jeszcze na igłówce?

Nie, na monitorze. Do igłówki taśmy już nie kupisz.
Ale właściwie nie wiem, gdzie moją LC-20 wcięło, hmm, w piwnicy nie było, więc może jeszcze gdzieś w pokoju stoi?

> Znałem kiedyś dziewczynę, która potrafiła odczytać moje notatki ze
> studiów, jako chyba jedyny człowiek na świecie poza mną. Miało to dobrą
> stronę, Bo Ty "pisałeś a ona od razu czytała"?

To też nie byłoby łatwe, bo przecież nie zapisuję jak leci tekstu wykładu.
Ale ona dała radę na najwyższym levelu - wzięła kajecik, otworzyła na losowej stronie i zaczęła na głos czytać.
Nikt inny nie potrafił - chcesz, to mogę i Tobie taki test zrobić ;)

> [...]
to tekst nie rozpływał się jak po długopisie.

Nie dałem się mamie wypchnąć na studia do Gdańska, potem bym jeszcze prezydentem został.

> bank gringotta, jak mówiłem ;P
Za dużo Barei.

To nie z Barei.

> Ale
> Polska to nie Rosja, tutaj - póki co, choć blisko było - NGO nie muszą
> się rejestrować jako "agenci zagranicy".
A kto tu mówi o "agentach"?

To ja się pytam kto.
Rozumiałbym jakieś takie ściemy z wpłatami, jakbyście się do Rosji wprowadzali, ale po co takie hocki w PL? Aż tak bardzo JarKaczem tu jeszcze wszystko nie przesiąkło.

Data: 2019-11-05 14:42:24
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Tue, 5 Nov 2019 03:24:35 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
[...]

A widziałeś kiedyś "kredkę świecową" odartą z papierka?

[...]
Cała ISS powstała na bazie rosyjskiego wynalazku C5. A potem tłumoki
chwaliły się, że "udało się im dorobić" jakiś tam właz do ruskiego (czytaj
trudnego) rozwiązania technicznego.

[...]

Nie tylko bank.

Wujek opowiadał mi, że jest w radzie jednej fundacji, która
powstała na bazie takiego konta odnalezionego po 50 latach.
Zajebistego masz wujka. To u Was rodzinne?

ale ludzie umieją pisać ręcznie? I długie to hasło?
max 54 znaki

Max. to mniej ważne, pytałem, ile minimalnie?
24.

Można ustawić czy długość
też losowa?
Długość się nie liczy. Liczy się technika. A jak długość losowa to może być
różnie. Najczęściej kończy się rozczarowaniem.

Ciekawe, czy w tych 54 jest jakaś nadmiarowość, inaczej nie
ma bata, żeby sie nie mylili. A sprawdzacie systematycznie, ile jest
takich wpłat ze złym hasłem?
A jakie to ma znaczenie, skoro nie tylko bank...

[...]

A to nie mógł "se przybliżyć", tego monitora?

Do igłówki taśmy już nie kupisz. Ale właściwie nie
wiem, gdzie moją LC-20 wcięło, hmm, w piwnicy nie było, więc może
jeszcze gdzieś w pokoju stoi?
A może u tej koleżanki? Co miała dobry wzrok.

[...]

Podaj linka do skanu. No i podaj tytuł wykładu. Próbka musi mieć co
najmniej 2 str A4, i może być "ze środka" wykładu.

[...]

Fakt. Nie pisałbyś teraz.

bank gringotta, jak mówiłem ;P
Za dużo Barei.

To nie z Barei.
To nie. Ale "tamto".

[...]

Nie chodzi o żadne "ściemy" ale o tzw "życzliwych". Co to potem się chwalą
że coś komuś dali. A takich od razu wolimy spuścić na drzewo.

Data: 2019-11-04 15:49:57
Autor: Animka
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-04 o 11:10, anna pisze:
Widzisz problem "uczynnego inaczej" polega na tym, że w tytule przelewu
musi podać tytuł, który otrzymał od nas. Jeśli nie ma tytułu lub jest
niewłaściwy to nasz bank nie przyjmuje "z automatu".

A kto by chciał wam dawać. Może jakaś mafia?

--
animka

Data: 2019-11-04 15:59:09
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-04 o 15:49, Animka pisze:

A kto by chciał wam dawać. Może jakaś mafia?

Animko! Dzisiaj się tak wspiera z zagranicy demokrację w niektórych krajach. Mafia to przeżytek

Aj pier... Znowu odpowiedziałem temu co się pod nasza ukochaną Animkę podszywa.

ANIMKO! WRÓĆ!

Data: 2019-11-04 08:55:40
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-04 o 06:04, anna pisze:
Ale czego nie rozumiesz? A Twój sarkazm jest dalece nieudolny.

Dlaczego zaraz sarkazm?. Podaj nazwę fundacji. Będziemy chwalić a może i fundusze wzrosną. Nie ma się czego wstydzić.

Data: 2019-11-04 10:34:38
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Mon, 4 Nov 2019 08:55:40 +0100, z napisał(a):

W dniu 2019-11-04 o 06:04, anna pisze:
Ale czego nie rozumiesz? A Twój sarkazm jest dalece nieudolny.

Dlaczego zaraz sarkazm?.
Nie musisz wszystkiego rozumieć.

Podaj nazwę fundacji.
Po co?

Będziemy chwalić a może i fundusze wzrosną.
Małe kwoty nas nie interesują, podobnie jak małe penisy.

Nie ma się czego wstydzić.
Ależ nikt Ci nie broni pozostawać w "mylnym błędzie".
A bycie ubogim to nie wstyd.

Data: 2019-11-04 13:12:09
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-04 o 10:34, anna pisze:
Małe kwoty nas nie interesują, podobnie jak małe penisy.

Już wiemy dlaczego się wstydzisz. To taka branża ;-)

Data: 2019-11-05 07:04:01
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Mon, 4 Nov 2019 13:12:09 +0100, z napisał(a):

W dniu 2019-11-04 o 10:34, anna pisze:
Małe kwoty nas nie interesują, podobnie jak małe penisy.

Już wiemy dlaczego się wstydzisz. To taka branża ;-)

Nawet nie przeszło nam przez myśl, by konkurować z Twoim biznesem.

Data: 2019-11-05 08:47:26
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
Zluzuj majty. Ze wstydu jeszcze nikt nie umarł.

Data: 2019-11-05 11:09:13
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Tue, 5 Nov 2019 08:47:26 +0100, z napisał(a):

Zluzuj majty. Ze wstydu jeszcze nikt nie umarł.
Dlaczego zwracasz się do mnie jak ksiądz do nastolatki,
kiedy guma uwiera go w nadgarstek?

Data: 2019-11-05 14:40:53
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-05 o 11:09, anna pisze:
Daj już spokój. Do majtek i pod kordłę czy do interesu Ci nie zaglądam. Jak płacisz podatki jesteś bezpieczna.
Masz trudne dni?

Data: 2019-11-05 14:45:45
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Tue, 5 Nov 2019 14:40:53 +0100, z napisał(a):

W dniu 2019-11-05 o 11:09, anna pisze:
Daj już spokój. Do majtek i pod kordłę czy do interesu Ci nie zaglądam. Jak płacisz podatki jesteś bezpieczna.
Masz trudne dni?

Dlaczego obchodzi Cię to jak... księdza, nad którym zawisło widmo
alimentów.

Data: 2019-11-05 15:52:17
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-05 o 14:45, anna pisze:

Dlaczego obchodzi Cię to jak...

Z ciekawej życzliwości ;-)

Data: 2019-11-05 16:05:10
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
To jest grupa o biznesie.
Każdy tu chciałby coś zarobić, pomnożyć, zdefraudować czy wyprać. WERÓĆ!! zainwestować dla dobra wspólnego ;-)

Data: 2019-11-07 10:10:47
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Tue, 5 Nov 2019 15:52:17 +0100, z napisał(a):

W dniu 2019-11-05 o 14:45, anna pisze:

Dlaczego obchodzi Cię to jak...

Z ciekawej życzliwości ;-)

Interesuje Cię typ podpasek? A byłbyś w stanie kupić je w aptece dla swojej
kobiety? Bo jeśli nie, to pozdrowienia dla Renaty.

Data: 2019-11-07 10:56:10
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
Ta Renata to z konkurencyjnej fundacji? Macie na pieńku?

Data: 2019-11-07 12:45:16
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Thu, 7 Nov 2019 10:56:10 +0100, z napisał(a):

Interesuje Cię typ podpasek? A byłbyś w stanie kupić je w aptece dla swojej
kobiety?
?
Dlaczego nie odpowiedziałeś? Wstydzisz się kupić podpaski?

Bo jeśli nie, to pozdrowienia dla Renaty.
Ta Renata to z konkurencyjnej fundacji? Macie na pieńku?
Znasz ją lepiej ode mnie.

Data: 2019-11-07 17:40:38
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-07 o 12:45, anna pisze:
Dlaczego nie odpowiedziałeś? Wstydzisz się kupić podpaski?

Mam ważniejsze problemy życiowe a wstyd to KRAŚĆ np. w fundacji ;-)

Co Ty z tą Renatą. Ja używam imienia Krystyna albo Grażyna jak mam do czynienia z tępą dzidą ;-)

Data: 2019-11-08 07:13:46
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Thu, 7 Nov 2019 17:40:38 +0100, z napisał(a):

W dniu 2019-11-07 o 12:45, anna pisze:
Dlaczego nie odpowiedziałeś? Wstydzisz się kupić podpaski?

Mam ważniejsze problemy życiowe a wstyd to KRAŚĆ np. w fundacji ;-)

To źle, że o Tobie tak ktoś myśli. Widocznie dałeś ku temu powody.
Cos musiało być, zatem. Coś co położyło się cieniem na Twoim życiorysie.

Co Ty z tą Renatą. Ja używam imienia Krystyna albo Grażyna jak mam do czynienia z tępą dzidą ;-)
Przecież znasz Renię.

A wracając do podpasek, to nie odpowiedziałeś na pytanie.
Kupiłbyś czy nie?

Data: 2019-11-08 09:34:43
Autor: ąćęłńóśźż
Jaki bank dla Fundacji...
Spadaj trolu.

-- -- -
Kupiłbyś czy nie?

Data: 2019-11-08 10:11:35
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Fri, 8 Nov 2019 09:34:43 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

Spadaj trolu.

-- -- -
Kupiłbyś czy nie?

A dlaczego go tak bronisz?  Co to jakiś Twój wafelek?
Wafelek-troll poprosił Cię o to?
Naucz się wpierw cytować, a potem pouczaj Twojego wafelka.
Ustawienie prawidłowego cytowania w Microsoft Windows Live Mail
naprawdę nie jest jakoś specjalnie skomplikowane.
Trzeba tylko "nie mieć cipy w mózgu".

Data: 2019-11-08 11:59:11
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...

Faktycznie pachnie trolem. Ale na pewno nie ma na imię Anna.

Data: 2019-11-08 12:00:34
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
O zgrozo... Zmieniałem pieluchy i nosiłem po nocach dziecko z kolką...

Data: 2019-11-08 11:56:53
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-08 o 07:13, anna pisze:
Kupiłbyś czy nie?

Kupowałem i test ciążowy i tampony i podpaski i prezerwatywy i globulki i czopki na hemoroidy. Co jeszcze chcesz wiedzieć?

Data: 2019-11-08 12:17:23
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Fri, 8 Nov 2019 11:56:53 +0100, z napisał(a):

W dniu 2019-11-08 o 07:13, anna pisze:
Kupiłbyś czy nie?

Kupowałem i test ciążowy i tampony i podpaski i prezerwatywy i globulki i czopki na hemoroidy.
Mało prawdopodobne.

Co jeszcze chcesz wiedzieć?
Który z was zakłada rajtuzy?

I dlaczego odpowiadasz nie w "swoim" wątku, broniąc swojego wafelka?

Data: 2019-11-08 12:44:56
Autor: Kamil Jońca
Jaki bank dla Fundacji...
anna <anna.skrzeszowska@gmail.com> writes:

[...]

Możecie przenieść tą fasycynująca dyskusję na priv?
KJ

Knowledge, sir, should be free to all!
-- Harry Mudd, "I, Mudd", stardate 4513.3

Data: 2019-11-08 18:26:14
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
ojatam ojatam Przecież dalej dyskutujemy o defraudowaniu, praniu, korupcji i nepotyzmie WRÓĆ! Inwestowaniu funduszy ;-)

Data: 2019-11-08 18:23:55
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-08 o 12:17, anna pisze:
I dlaczego odpowiadasz nie w "swoim" wątku, broniąc swojego wafelka?

Stary jestem. Omsknęło mi się. Zawsze to mniejsze zło niż defraudacja pieniędzy z zagranicy ;-)

Data: 2019-11-11 10:43:45
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Fri, 8 Nov 2019 18:23:55 +0100, z napisał(a):

W dniu 2019-11-08 o 12:17, anna pisze:
I dlaczego odpowiadasz nie w "swoim" wątku, broniąc swojego wafelka?

Stary jestem. Omsknęło mi się.
A z wiekiem się pogorszy.

Zawsze to mniejsze zło niż defraudacja pieniędzy z zagranicy ;-)
To źle, że doprowadziłeś do tego, że ktoś z Twoich znajomych tak o Tobie
myśli. Coś musiało być, że Twoi znajomi mają o Tobie takie zdanie.

Co jeszcze chcesz wiedzieć?
Który z was zakłada rajtuzy?

Data: 2019-11-11 11:17:28
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
Uczony, szkolony czy tylko wyszczekany ten troll Maurycy?

Data: 2019-11-11 14:45:11
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Mon, 11 Nov 2019 11:17:28 +0100, z napisał(a):

Uczony, szkolony czy tylko wyszczekany ten troll Maurycy?

Najpierw się wcinasz, potem kozaczysz, a teraz kulisz ogon i nie pozostaje Ci nic innego tylko spierdalać jak ostatniej cipe rodzaju męskiego.

Pa chłopczyku.

Data: 2019-11-11 15:31:30
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
Widzę że masz zajebistych nauczycieli

Data: 2019-11-11 22:14:32
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Mon, 11 Nov 2019 15:31:30 +0100, z napisał(a):

Widzę że masz zajebistych nauczycieli

Znowu sądzisz innych po sobie, to błąd. Ale nietrudno domyślić się,
dzieciaku, że "Twoja racja musi być bardziej Twojsza niż mojsza" i to właśnie do Ciebie musi należeć ostatnie słowo...
Zatem napisz cokolwiek tylko po to byś mógł wydrukować sobie potem całego
posta i pochwalić się przed kolegami w szkole, gdyż jak wspomniałeś jesteś
na etapie "obcowania" z nauczycielami. A jeśli nie realnie to w marzeniach,
lub wspomnieniach, które jak widać do Ciebie wracają, wzbudzając pewnego
rodzaju niezdrowe emocje.
Zastanawiające jest tylko to czy bardziej podobała Ci się pani od geografii
czy od fizyki, na myśl o której brandzlowałeś się w szkolnej toalecie. No chyba, że miałeś lepsze kryjówki i mamusia nie załapała się za pralką w łazience.

Data: 2019-11-11 23:25:52
Autor: z
Jaki bank dla Fundacji...
Maurycy jakiś Ty zdolny.

Ale zluzuj majty/bokserki

Weź kilka oddechów i spokojnie opowiedz nam co Cię tak wzmaga.

Data: 2019-11-12 09:38:07
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Mon, 11 Nov 2019 23:25:52 +0100, z napisał(a):

Maurycy jakiś Ty zdolny.

Ale zluzuj majty/bokserki

Weź kilka oddechów i spokojnie opowiedz nam co Cię tak wzmaga.

Widać, że wjechałeś na rondo:

Zluzuj majty. Ze wstydu jeszcze nikt nie umarł.

zatem wróć do początku i czytaj w pętli... aż ci przejdzie.
A jak nie to brandzluj się swoimi wpisami w samotności. --

Data: 2019-11-12 10:55:50
Autor: ąćęłńóśźż
Jaki bank dla Fundacji...
Zignoruj tę panią annę pls, to jedna z ostatnich grup bez chlewu (do tej pory)!!!

-- -- -

Data: 2019-11-12 18:23:46
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Tue, 12 Nov 2019 10:55:50 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

Zignoruj tę panią annę pls, to jedna z ostatnich grup bez chlewu (do tej pory)!!!

-- -- -
"z"  wrote in message news:5dc9dff1$0$554$65785112news.neostrada.pl...

Chlew to urządza Twój Z-orro. Poczytaj sobie wątek od początku.
no chyba, że Twój wpis został dokonany w obronie Twojego wafelka.
A jeżeli tak to widzę, że mamy do czynienia z jakimś towarzystwem
wzajemnej adoracji uprawiającym turbo-lansik umysłowych niemot.

A Ty naucz się cytować, bo robisz... chlew.

Data: 2019-11-12 15:55:18
Autor: Animka
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-11 o 22:14, anna pisze:
[...]

Chłopie, wejdź na google i sobie poszukaj jakiejś fundacji stosownej do twoich preferencji.

Data: 2019-11-12 23:12:35
Autor: Animka
Jaki bank dla Fundacji...
W dniu 2019-11-12 o 18:25, anna pisze:
[...]

To Ty von jak z księżyca spadłeś.

Data: 2019-11-13 10:04:49
Autor: anna
Jaki bank dla Fundacji...
Dnia Tue, 12 Nov 2019 23:12:35 +0100, Animka napisał(a):

[...]

Spadaj niezdecydowany "transie".

Data: 2019-11-13 12:37:41
Autor: Animka
Jaki bank dla Fundacji...
[...]