Jaki bank dla kobiety po 60.

Data: 2009-03-27 20:07:25
Autor: kk
Jaki bank dla kobiety po 60.
Namówiłem Mamę na polbank, ale stwierdziłem, że w obecnych czasach nie ma co liczyć na grecki nadzór finansowy więc chciałbym jej zmienić konto, co byście polecili - oto pożądane właściwości:

- zerowe lub b. niskie opłaty stałe (może być kosztem płatnych przelewów)
- nie wirtualny

- najlepiej polski, wiem, tylko SKOKI ale który najtańszy?

Jeśli miałby taki patent jak w polbanku, że depozyt jest w nocy oprocentowany to by było super.

Data: 2009-03-27 20:19:44
Autor: blad
Jaki bank dla kobiety po 60.
Użytkownik "kk"
[...]

Nordea Spektrum - ma oddziały, jedyna opłata to 1,50 /mies za kartę
przelewy faktycznie płatne, ale po 60 gr.
overnighta nie ma, ale ma konto oszczednosciowe (dla 1 wyplaty/mies)

bonus - wszystkie bankomaty bezprowizyjne, bez ograniczeń
w w bankomatach Nordei i BZWBK dodatkowo na koncu moze byc
drukowane saldo
*** blad ***

Data: 2009-03-28 17:41:21
Autor: kk
Jaki bank dla kobiety po 60.
blad pisze:
Użytkownik "kk"
[...]

nordea jest ok, tylko nie ma oddziału w miejscowości która mnie interesuje. ale dzięki za tip.

Data: 2009-03-28 22:03:33
Autor: blad
Jaki bank dla kobiety po 60.
Użytkownik "kk" <
[...]

jest Polbank a nie ma Nordei - sprawdz, bo ostatnio otworzyła tyle oddzialów,
że ciągle się na jakieś nowe napotykam
*** blad ***

Data: 2009-03-27 22:50:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jaki bank dla kobiety po 60.

[...]

Alior spełnia wszystkie wymagania.

zyga

Data: 2009-03-28 17:38:53
Autor: kk
Jaki bank dla kobiety po 60.
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

rzeczywiście, jest to bank z bardzo ciekawą ofertą, ale chyba wejdę w niego gdy się trochę wygrzeje. Dobrze, że jest znowu jakiś całkowicie polski bank (pomijając położenie geogr. właściciela - polaka).

Data: 2009-03-28 08:39:04
Autor: Wojciech Nawara
Jaki bank dla kobiety po 60.
kk pisze:

Jeśli miałby taki patent jak w polbanku, że depozyt jest w nocy oprocentowany to by było super.

Jaki patent jest w Polbanku?

Data: 2009-03-28 17:29:56
Autor: kk
Jaki bank dla kobiety po 60.
Wojciech Nawara pisze:
kk pisze:

Jeśli miałby taki patent jak w polbanku, że depozyt jest w nocy oprocentowany to by było super.

Jaki patent jest w Polbanku?

sam dokładnie nie wiem, ale to coś takiego, że połowa lub określona przez klienta kwota z pewną rezerwą dostępną na codzień cały czas procentuje. można powiedzieć, że taka lokata bez potrzeby przelewania pieniedzy.

Data: 2009-03-28 12:07:02
Autor: BK
Jaki bank dla kobiety po 60.
On 28 Mar, 17:29, kk <dplusNOS...@tlen.pl> wrote:
Wojciech Nawara pisze:

> [...]

przez klienta kwota z pewną rezerwą dostępną na codzień cały czas
procentuje. można powiedzieć, że taka lokata bez potrzeby przelewania

To co piszesz to bardziej brzmi jak ON Aliora niz cos w Polbanku,
jestem klientem Polbanku od paru lat i nie slyszalem o czyms takim.

Data: 2009-03-28 20:12:36
Autor: kk
Jaki bank dla kobiety po 60.
Wojciech Nawara pisze:

kk pisze:
[...]

na pewno było to dostepne na poczatku istnienia banku - teraz nie jestem pewien. O Aliorze doczytalem, ale nie o niego mi chodziło.
W polbanku może nie rośnie to przez noc, a raczej określa się kwotę która ma być dostępna do wypłaty w każdym momencie a reszta procentuje.

Data: 2009-03-29 09:35:31
Autor: kl1
Jaki bank dla kobiety po 60.
On 28 Mar, 21:12, kk <dplusNOS...@tlen.pl> wrote:

W polbanku może nie rośnie to przez noc, a raczej określa się kwotę
która ma być dostępna do wypłaty w każdym momencie a reszta procentuje.
acha..czyli mowa o przelewie automatycznym z oszczednosciowego na
gotowkowy czy jakos tak.
Nie wiem czy teraz ma to sens skoro do oszczednosciowego tez mozna
podpiac karte.

Data: 2009-03-28 12:25:11
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Jaki bank dla kobiety po 60.
On 27 Mar, 20:07, kk <dplusNOS...@tlen.pl> wrote:
[...]

Polecam Bank Pocztowy. Należy do Poczty Polskiej i PKO BP SA (25%).
W ubiegłym roku przeniosłem rachunek mojej Mamie z PKO BP SA właśnie
do Pocztowego.
Zalety: konto Nestor, opłata 5 zł za prowadzenie rachunku, przelewy z
rachunku bezpłatne z datą przyszłą. Wypłaty gotówki na każdej poczcie.
Do konta wydawana jest Visa Electron. Przy płatnościach powyżej 500zł
miesięcznie, bank nie pobiera opłaty miesięcznej. Do rachunku
dołączony jest pakiet assistance, z którego się już korzystało -
wezwanie wizyty lekarskiej do domu. Nisko oprocentowany limit
kredytowy, bo zdaje się około 12%.  Proste zakładanie lokat nieźle
oprocentowanych, rachunek oszczędzający. To tak w skrócie.

Data: 2009-03-30 12:10:45
Autor: Ra
Jaki bank dla kobiety po 60.
krzysztof_krawczyk@gazeta.pl pisze:
[...]

a ile wynosi czas wypłaty gotówki ? bo mi nie zdarzyło się stać w kolejce mniej godzinę

Data: 2009-03-30 03:27:54
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Jaki bank dla kobiety po 60.
On 30 Mar, 12:10, Ra <a...@aa.com> wrote:

a ile wynosi czas wypłaty gotówki ? bo mi nie zdarzyło się stać w
kolejce mniej godzinę

To chyba zalezy od placowki.
Na mojej "lokalnej" poczcie wydzielili pomieszczenie na "bank
pocztowy" i w srodku nudzi sie panienka, co jakis czas wychodzac i
proponujac ludziom z kolejki , ze wplaty i wyplaty pieniezne to
zaprasza do siebie.

Gdzie indziej zapewne nie ma tak rozowo i kazda z pan jest
rownoczesnei bankiem pocztowym.

Jaki bank dla kobiety po 60.