Jaki bank internetowy po Mbank

Data: 2014-09-07 11:46:22
Autor: Benny
Jaki bank internetowy po Mbank

Czy istnieje teraz bank, taki abym mogł formalności załatwić przez

internet - założenie konta.Tam co miesiąc byłaby lokowana suma z wypłaty.

Tak, T-Mobile Usługi finansowe ALIOR BANKU, czyli dawny ALior Sync.
I dodatkowo:

1. wszystkie bankomaty free (do tego zagraniczne "idealnie")
TAK
2. karta za free
TAK
3. do strony internetowej pewnie sie dostosuje
Prosta i czytelna
4. funkcjonalność na stronie, jeśli potrzebuje jakaś usługę to ją po
prostu aktywuję, albo jak zbędna to dezaktywuję
TAK, bo to bank internetowy. Ponadto pomoże ci w tym konsultant poprzez e-oddział. Rozmowa poprzez czat, wideorozmowa, rozmowa a'la skype bez widzenia się
5. Resumując - prostota, funkcjonalność, stabilność no i bezpieczeństwo.
Prostota na pewno, funkcjonalność też. Stabilność i bezpieczeństwo dzięki dużemu bankowi ALIOR BANK.

Jeżeli pomogłem i będziesz otwierał to konto będę wdzięczny za skorzystanie z mojego linku polecajacegohttp://benny.produktyfinansowe.pl/t-mobilebankowe/konto.html Wtedy dasz zarobić swojakowi, grupowiczowi :)

Jaki bank internetowy po Mbank