Jaki bank ma największe oprocentowanie?

Data: 2010-05-26 11:20:28
Autor: Ramzes
Jaki bank ma największe oprocentowanie?
Witam
Jak w temacie, jaki bank byście polecili ?

Data: 2010-05-26 12:05:35
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Ramzes" <jary21@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htip4u$1e3$1inews.gazeta.pl...
Witam
Jak w temacie, jaki bank byście polecili ?

Nie mam wielkiego rozeznania, ale myślę, że to Polbank (5,5% dziennej kapitalizacji z możliwością wypłaty w każdej chwili), tylko, że jakiś czas temu z powodu jego greckich korzeni (i gwarancji) wycofałem się stamtąd i właściwie nie mam pojęcia kiedy i na jakiej podstawie można by uznać, że niebezpieczeństwo minęło.
P.G.

Data: 2010-05-26 16:25:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Piotr Gałka" 4bfcf28a$1@news.home.net.pl

[...]

Skoro piszesz, że wybrać można w każdej chwili, czego się boisz? :)
Tam można stracić w każdej chwili dowolnie dużo z tego, co się tam mam. ;)

Data: 2010-05-26 17:00:23
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:htjbj2$71o$1inews.gazeta.pl...

[...]

Według mnie nie napisałem, że można wybrać w każdej chwili, a jeśli nawet można to nie ma gwarancji, że ta możliwość nagle (z sekundy na sekundę) nie zniknie. A jak akurat tę sekundę przegapię ;-)

Tam można stracić w każdej chwili dowolnie dużo z tego, co się tam mam. ;)

Zostawiłem tam jakieś 300 zł na 11% (2x5,5) dziennej kapitalizacji.
P.G.

Data: 2010-05-27 00:49:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Piotr Gałka" 4bfd3798$1@news.home.net.pl

> [...]

   > Nie mam wielkiego rozeznania, ale myślę, że to Polbank (5,5% dziennej
   > kapitalizacji z możliwością wypłaty w każdej chwili), tylko, że jakiś czas

Nazwałeś to wypłatą. :)

można to nie ma gwarancji, że ta możliwość nagle (z sekundy na sekundę) nie zniknie. A jak akurat tę sekundę przegapię ;-)

Zagmatwane. :)

Tam można stracić w każdej chwili dowolnie dużo z tego, co się tam mam. ;)

Zostawiłem tam jakieś 300 zł na 11% (2x5,5) dziennej kapitalizacji.

300 czy w sumie 100? :)
Bo jeśli o półgroszówki chodzi, to raczej
około 100 złotych łącznie (w sumie) na 3 kontach. :)

Data: 2010-05-27 10:47:11
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:htk906$io0$1inews.gazeta.pl...

> [...]

  > Nie mam wielkiego rozeznania, ale myślę, że to Polbank (5,5% dziennej
  > kapitalizacji z możliwością wypłaty w każdej chwili), tylko, że jakiś czas

Racja.

[...]

9 kontach (ja, żona, wspólne).
Ktoś tu pisał, że jak się przejdzie na wyciągi elektroniczne to można mieć 6 na głowę, ale nie sprawdzałem.
P.G.

Data: 2010-05-28 01:27:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Piotr Gałka" 4bfe318a$1@news.home.net.pl

[...]

[co by mu tu odpisać, aby mu się źle zrobiło... jak go zdołować?...]

Pocieszę Cię -- Belka Markowa wraca na swoje zaszczytne miejsce.
Zapewne złagodzi skutki półgroszówek... ;)

Jeśli pogłoski (co do umieszczenia Belki znów jej [de]konstrukcyjnym
miejscu potwierdzą się, PO straci w opinii... No właśnie... W czyjej?
Polaków? Powiedzmy, że obywateli RP...

Jeśli podatek Belkowy zostanie poprawiony (jeśli zostaną zniesione
zaokrąglenia od zaokrągleń -- zaokrąglenia kwadratowe? -- coś razy
to samo coś daje coś do kwadratu, czyli coś kwadratowego, tak więc
może mamy do czynienia z zaokrągleniem kwadratowym, :) czyli czymś
około ;) kwadratury koła?) to banki raczej dość szybko odstąpią od
kapitalizacji codziennej, zatem i znikną półgroszowe zyski. :) Czy
wówczas ta grupa ogłosi żałobę związaną z 10 kwietnia? IMO -- tak.

Jeśli masz na 9 kontach, to możesz mieć około 300 złotych.
Czyli rocznie masz z tego 33 złote...
(; Na pewno ;) te 300 złotych masz dzięki wiśniom (dwie w WBK,
jakieś w innych bankach...) wiec te Twoje 33 złote rocznie
to zysk z niczego, i to nie Fryderyka...

Tak to jest -- tak tworzą się fortuny dające zyski... Z niczego...
Wracając (w innym wątku było o lewicy i prawicy -- zdezorientowanych
i rozspójnionych kończynach jednego organizmu) do biblii -- poznacie
ich po owocach. Tym razem są to wiśnie...

Ciekawe, ile można by tak uzbierać z wiśniobrania? -- dodać wiśnie
różnych banków (w tym wieloosobowe z Aliora i z WBK) i poskładać
w jednogroszówki lub jakoś podobnie poobracać...

-=-

Chciałem oszczędzić informacji o Marce Belkowej, ale widzę, że już
ktoś inny napisał... Można jakiś czas uciekać przed brutalnością
rzeczywistości, ale kiedyś i tak rzeczywistość dopadnie uciekających...

Oczywiście na usta (i nie tylko na usta) ciśnie się pytanie -- czy
Marek Belka nie mógł lecieć 10 kwietnia br. razem z prezydentem RP?...
Tyle niepotrzebnych ludzi tam poleciało, ;) a Belka pozostał przy
życiu... Co za cios...

A... A może będzie odwrotnie? Może MBelka nie będzie niczego odokrąglał?
Może zarządzi ;) kapitalizację godzinną, jak zarządził dzienną?
Wówczas nie będzie żałoby... :)

Wówczas będziemy czcili naszego dobrodzieja!!! :)

Data: 2010-05-28 10:00:16
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

9 kontach (ja, żona, wspólne).
Ktoś tu pisał, że jak się przejdzie na wyciągi elektroniczne to można
mieć 6 na głowę, ale nie sprawdzałem.

z ciekaowsci?
twój czas potrzebny na wyklikanie tego nie był drozszy?

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2010-05-28 12:36:31
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:28052010.22F171B8budzik61.poznan.pl...

z ciekaowsci?
twój czas potrzebny na wyklikanie tego nie był drozszy?

Nie był, ale może będzie.
Jedyna różnica w czasie to odjęcie od stanu konta 34zł zamiast bezmyślnego przepisania stanu. Te 5s potrzebne na to to pan pikuś w porównaniu z czekaniem aż ich system zauważy, że należało by mi nowy ekran pokazać.
Natomiast masz rację - nie pomyślałem, że problem będą miał teraz, bo szkoda mi czasu, aby wklikać poprawki, bo po miesiącu to się z 11% zrobiło pewnie 10% (albo 0% jak coś zmienili).
Zajrzę jak się będzie zbliżał termin przymusowej zmiany haseł, bo nie palę się do sprawdzenia co zrobi system jak się hasło przeterminuje.
P.G.

Data: 2010-05-28 20:53:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Budzik" 28052010.22F171B8@budzik61.poznan.pl

z ciekaowsci?
twój czas potrzebny na wyklikanie tego nie był drozszy?

Konta zapewne założył, gdy w Grecji było spokojnie.
Gdzieś trzeba konta założyć -- tu czy tam, ale gdzieś trzeba.

Później jedynie trzeba (przy zabieraniu) zostawić ,,pół grosza'' na każdym.
Czas przelania całości czy prawie całości jest raczej taki sam.

Chyba, że ktoś ma poważne problemy z arytmetyką -- wówczas istotnie
trudno mówić o opłacalności, ale póki człowiek potrafi (choćby
kalkulatorem w telefonie komórkowym) wykonać kilka prostych
działań arytmetycznych (typu dodawanie czy mnożenie) ten
czas nie jest aż tak cenny.

Data: 2010-05-29 07:00:15
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail prosze@czytac.fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ale przeciez mowimy o rozesłaniu pieniedzy na 9 roznych kont.
Jak wy to robicie, ze tracicie na to 5 sekund?

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2010-05-30 01:55:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Budzik" 29052010.2F425754@budzik61.poznan.pl

ale przeciez mowimy o rozesłaniu pieniedzy na 9 roznych kont.
Jak wy to robicie, ze tracicie na to 5 sekund?

Te 5 sekund to różnica między rozesłaniem z półgroszówkami i bez.
Gdzieś te pieniądze trzeba porozsyłać. Może akurat nie na 9 kont,
lecz na kilka trzeba -- ja akurat nie mam na mocnych w Grecji, bo
mi nie chce się, ale miałem tam pieniądze, które niemal w całości
zabrałem. Zostawienie na każdym z trzech kont po około 34 złotych
zajęłoby właśnie te wspomniane wyżej 5 sekund.

Wiesz, ile czasu zajmuje mi podreperowanie tekstu takie, aby każda linijka miała tyle samo znaków?
Myślisz, że robię to pół dnia? I myślisz, że robiąc to, skupiam na tym całą uwagę? Bolą mnie plecy
 -- gimnastykując je, piszę. Rano (czasami i w południe) piszę, aby jakoś zająć czas, gdy dochodzę
do siebie, i nie o orgazmie tu piszę, ale o wybudzeniu się ze snu. Zwykle pisząc -- jestem myślami
daleko ,,stąd''. Może to i nieładnie, ale tak jest. :)

Moja nowa signaturka obrazkuje stan moich oskrzeli. :) Gdy PEF spadnie w okolice 567 -- wezmę lek.

--

   ^ PEF [litry/minutę]              720 dni maja pod kreską oznaczają wartości
   -  .   . ' . .   .     .   dni    710 minimalne z danego dnia; maksymalne są

Data: 2010-05-30 10:00:12
Autor: Budzik
[...]

masz 300 złtych
mozesz wysłąc na jedno konto, lub na dziewiec.
Nie widze sensu rozsyłania na dziewiec, bo to za mała kwota.

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2010-05-30 22:37:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Budzik" 30052010.265CA799@budzik61.poznan.pl

masz 300 złtych
mozesz wysłąc na jedno konto, lub na dziewiec.
Nie widze sensu rozsyłania na dziewiec, bo to za mała kwota.

Ja tam miałem po niecałej złotówce -- i zabrałem.
Mogłem zlecić przelanie wszystkiego i mogłem
zlecić zabranie prawie wszystkiego.

Rozsyłanie -- owszem trawa, ale zabieranie trwa tyle samo bez
względu na to, czy zabiera się wszystko, czy prawie wszystko.

Po roku z tego masz 9*3.65/2=16,425 czyli ponad 16 złotych.
Trudno zgadnąć -- dużo czy mało, ale moim zdaniem każdy by
chciał zarobić 16 złotych za 9 przelewów -- oby tylko tak płacili!!!!
W dwie minuty można spokojnie zlecić 2 przelewy, więc za godzinę to
niemal 5 stów przy założeniu, ż Polbank wytrzyma rok. :)

Jakbym mógł w EB założyć dowolnie dużo kont, założyłbym tyle,
aby porozkładać na półgroszówki. Ile bym zarobił? IMO sporo!

O wiele więcej czasu tracę na odpisywanie pytającym i dywagacje -- warto czy nie warto. :)

Data: 2010-05-31 05:00:11
Autor: Budzik
[...]

zabieranie?
no jak sie rozestałało na 9 kont, to potem trzeba "odesłac ale jak sie nie rozesłało to zabieranie nie trwa nic.

[...]

w ten sposób dojdziemy do wniosku, ze zbieranie butele tez sie oplaca...
Ale skoro piszesz, ze z 9 przelewów masz 16zł czyli jakies 1,7 z jednego przelewu, skad ci sie wzieło 500zł z 60 przelewów?
Po drugie czy czasami w ciagu roku nie trzeba dostosowac kwoty, zeby zaokraglenie było maksymalne?
Po trzecie sami pisaliscie ze nie mozna załozyc tylu kont, ile sie chce, wiec te 500zł to jakas mzonka.
Po czwarte, z tego co rozumiem, wymaga to zakładania kont na innych członków rodziny wiec trzeba sie z tymi członkami udac do banku.

cóz...

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2010-05-31 13:57:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Budzik" 31052010.7E958C0A@budzik61.poznan.pl

zabieranie?
no jak sie rozestałało na 9 kont, to potem trzeba "odesłac ale jak sie nie
rozesłało to zabieranie nie trwa nic.

Już Ci tłumaczyłem -- gdzieś trzeba było posłać.
Ty trzymasz w kieszeni oszczędności? Chyba nie.

[...]

Zapewne miało być w dwie minuty 9 przelewów.
2 minuty 16 złotych, czyli w 60 minut 30*16, co daje 480 złotych.

[...]

Niby trzeba, ale czy musi być optymalne/maksymalne? Po prostu
zarobi się nieco niej niż 16,425 -- na przykład 15 złotych.

Po trzecie sami pisaliscie ze nie mozna załozyc tylu kont, ile sie chce,
wiec te 500zł to jakas mzonka.

   Oby tylko płacili. :)

  mrzonka ż III, CMs. ~nce; lm D. ~nek

  <<pomysł, zamiar niemożliwy do urzeczywistnienia;
  marzenie, urojenie, złudzenie>>

  Dziecinne mrzonki.
  Projekt wyjazdu okazał się mrzonką.

Mżonka to żona w mBanku? ;) Czy małżonka w ogóle? :)
A może to strefa w mBanku?

Po czwarte, z tego co rozumiem, wymaga to zakładania kont na innych
członków rodziny wiec trzeba sie z tymi członkami udac do banku.

I tak, i nie. Stawka godzinowa ;) nie zależy od liczby kont.
Niby trzeba wejść do banku, ale niekoniecznie trzeba wchodzić
tylko po to, aby zlecać akurat te przelewy.

Data: 2010-05-31 21:00:00
Autor: Budzik
[...]

:)
swietne
skoro idac ulica znalazłem 10 groszy i je podniosłem co zajeło mi 5 sekund to mozna powiedziec, ze zarabiam rocznie na znajdowaniu pieniedzy 10gr * 20 * 60 * 24 * 365
Mozna i tak...

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2010-05-31 23:34:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Budzik" 31052010.21BFE73F@budzik61.poznan.pl

:)
[...]

Złodziej... ;) Znalezione? -- trzeba oddać!!!

Data: 2010-06-01 05:00:05
Autor: Budzik
[...]

komu?

rozumiem, ze ad meritum zgadzasz sie?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2010-06-01 14:10:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Budzik" 01062010.0823D742@budzik61.poznan.pl

:)
[...]

Co do stawki godzinnej? Nie liczyłem. ;)
Plecy od ciągłego gimnastykowania też mogą boleć... ;)
Trzeba by uwzględnić wiele czynników, w tym i koszty leczenia. ;)
A może odwrotnie -- taka gimnastyka mogłaby dodać zdrowia? :)

Data: 2010-05-31 10:52:46
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:29052010.2F425754budzik61.poznan.pl...

[...]

Na konkretnym przykładzie:
Zabranie z konta na którym jest 4851,23 kwoty 4851,23 zajmuje czas t.
Zabranie 4817,23 zajmuje t+5s na wklepanie w kalkulator [4][8][5][1][.][2][3][-][3][4][=]
P.G.

Data: 2010-05-31 14:03:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Piotr Gałka" 4c0378e0$1@news.home.net.pl

[...]

Próbuję to tłumaczyć -- bezskutecznie jak na razie. :)

Postscriptum: Nie twierdzę, że półgroszowka jest lekiem na polski kryzys,
              ale że jest lekiem na polską głupotę zwaną oBelkowaniem
oszczędności -- opodatkowaniem oszczędności z kwadratowym (podwójnym)
odkantowaniem. :) Gdy byłem nastolatkiem i kilkulatkiem, uczono mnie,
że źle się wiedzie temu narodowi, który wolą swoich przedstawicieli
(Belek właśnie) nakłaniany jest do kombinowania, zamiast do pracowania.

Data: 2010-05-31 14:18:24
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hu08ir$1m1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Znam winnego: 'czytanie ze zrozumieniem' ;-)
P.G.

Data: 2010-05-31 21:00:02
Autor: Budzik
[...]

oh, ach
jaki ja głupi a jacy panowie mądrzy...
niemniej jednak zapomnieli panowie ze:
- mowimy o 9 kontach a kto rozsadny trzyma pieniadze na 9 kontach po 30 złotych na kazdym?
- te konta trzeba zalozyc
- mowimy o kontach na kilka osób - kazde musi odwiedzic bank
- te pieniadze na tych 9 kontach musiały sie skads wziac, wiec trzeba było wykonac 9 przelewów
- cos z tymi pieniedzmi trzeba zrobic
- a co jak po kapitalizacji juz groszówki sie ladnie nie zaokragla - trzeba z kazdego konta wziac kilka grszy?

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2010-05-31 23:38:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Budzik" 31052010.2F835AC4@budzik61.poznan.pl

Znam winnego: 'czytanie ze zrozumieniem' ;-)

oh, ach
jaki ja głupi a jacy panowie mądrzy...

Postanowiłem, że nie będę już spierał się z szanownym
Panem i przyznam Mu racje w tak zwane ciemno!!! ;)

niemniej jednak zapomnieli panowie ze:
- mowimy o 9 kontach a kto rozsadny trzyma pieniadze na 9 kontach po 30
złotych na kazdym?

Ten, kto ma 270 złotych i 9 kont? :)

- te konta trzeba zalozyc

Dając zatrudnienie pracowniczkom banków -- w rzeczy samej!
W dobie bezrobocia pracowniczki będą wdzięczne dozgonnie!

- mowimy o kontach na kilka osób - kazde musi odwiedzic bank

Mówimy o kontach dwóch osób -- żony i męża!
Ty po to żenisz się, aby unikać swojej ślubnej? :)
Gratulacje! ;) W innym poście piszesz o złodziejstwie,
tutaj o cudzołożeniu... ;) Jak tak można?!

- te pieniadze na tych 9 kontach musiały sie skads wziac, wiec trzeba było
wykonac 9 przelewów

Można od razy wpłacić (w kasie banku) na 9 kont.

Poza tym?... Hm... Już tyle razy Ci tłumaczyliśmy -- na kontach były
pieniądze, ale że w Grecji zrobiło się przedwcześnie gorąco (zamiast
w maju, to chyba jesienią!) więc trzeba było zabrać stamtąd szmal...
Zabrać wszystko albo zostawić po 34 złote -- mała różnica, wyceniona
na 5 sekund. A na wytłumaczenie tego Tobie to pewnie i 15 kwadransów
nie starczy. :)

- cos z tymi pieniedzmi trzeba zrobic

Wydać na lody? :) Na ubezpieczenie komunikacyjne zwane OC? :)
To znana prawda - pieniądze szczęścia nie dają, a jedynie niezależność. ;)

- a co jak po kapitalizacji juz groszówki sie ladnie nie zaokragla - trzeba
z kazdego konta wziac kilka grszy?

Zamiast 11% jest 10% -- też nieźle. :) Tylko greckie ryzyko duże. :)

--
   ^ PEF [litry/minutę]              720 dni maja pod kreską oznaczają wartości   P  W  Ś  C  P  S  N
   -  .   . ' . .   .     .   dni    710 minimalne z danego dnia; maksymalne są

Data: 2010-06-01 05:00:04
Autor: Budzik
[...]

masz racje,
mnie bez dokładnego wyliczenia nie przekonasz, zwlaszcza argumentami, ze jak masz 270zł to warto je trzymac na 9 kontach...

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2010-06-01 14:15:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Budzik" 01062010.5295BF8D@budzik61.poznan.pl

masz racje,
mnie bez dokładnego wyliczenia nie przekonasz, zwlaszcza
argumentami, ze jak masz 270zł to warto je trzymac na 9 kontach...

Nie zamierzam -- w Grecji nie jest bezpiecznie. ;)
Ale w EB (15 kont w pakiecie) trzymam (jak całe masy
innych ludzi) rozłożone pieniądze na wszystkich oszczędnych.

Co więcej -- gdy chciałem przekroczyć próg nadziei na belkę, :)
pracowniczka banku zauważyła, iż oczywiście może spełnić moją
prośbę, czyli zaksięgować wpłacane pieniądze na podane przede
mnie konto, ale jej zdaniem lepiej uczynię, jeśli wpłacę te
pieniądze na inne konto i uniknę oberwania Belką po głowie... :)

Data: 2010-06-03 18:59:53
Autor: Budzik
[...]

czym innym jest rozkładanie "przeciw belce" gdzie ozna włozyc troche wieksza kwote, a czym innym rozkładanie w celu polowania na zaokraglena, gdzie mowimy o kwotach rzedu kilkudziesieciu zlotych...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2010-06-04 15:19:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Budzik" 03062010.09CE0DD6@budzik61.poznan.pl

czym innym jest rozkładanie "przeciw belce" gdzie ozna włozyc troche
wieksza kwote, a czym innym rozkładanie w celu polowania na zaokraglena,
gdzie mowimy o kwotach rzedu kilkudziesieciu zlotych...

A jeszcze czym innym jest polowanie na V1. ;)

--
^    .   . ' . .   .     .         .   dni   710 wartości minimalne znaczone są Ś  C  P  S
P                .   . .     .      04 -- ->  700 dniami miesiąca; maksymalne są 2  3  4  5

Już chyba wiem, dlaczego nazwałeś się budzikiem. :) Budziki też (ponoć -- mnie akurat nie) wqrwiają. :)

Data: 2010-06-05 09:59:55
Autor: Budzik
[...]

bez komentarza... nawet jezeli to miał byc dowcip.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2010-06-16 11:39:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Budzik" 05062010.652B3727@budzik61.poznan.pl

Już chyba wiem, dlaczego nazwałeś się budzikiem. :) Budziki też (ponoć
-- mnie akurat nie) wqrwiają. :)

bez komentarza... nawet jezeli to miał byc dowcip.

Niecodziennie wstaję w południe. ;)

Data: 2010-06-18 06:59:14
Autor: Budzik
[...]

obudziłes sie po 11 dniach? Moze przydałby sie jakis dobry budzik? ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2010-06-18 23:05:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Budzik" 18062010.23977B64@budzik61.poznan.pl

obudziłes sie po 11 dniach? Moze przydałby sie jakis dobry budzik? ;-P

Ptaki śpiewają z dużą dokładnością -- można ustawić budzik podstawiając
konkretnego ptaka w konkretnym dniu. Czas budzenia uzależniony jest od
czasu wschodzenia Słońca. :) W 2001 roku spałem niemal bez przerwy 100
(sto) dni, nie 11. :) Dziś wiem o tym, że sen to zdrowie. :)

Dziś, w piątek też spałem długo -- około 12 godzin. :)

--
^                                                      .         .      729                n  p  w  ś  c  P  s
                                         *               .      18      724   Cz      10         1  2  3  4  5

Data: 2010-06-01 09:27:56
Autor: Piotr Gałka
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:31052010.2F835AC4budzik61.poznan.pl...

- te konta trzeba zalozyc

- te pieniadze na tych 9 kontach musiały sie skads wziac, wiec trzeba było
wykonac 9 przelewów

6.5% bez belki było dla mnie wystarczającym powodem, a że 6.5% było tylko do 5kPLN.....
Jakby nie te ograniczenia to oczywiście wystarczyło by jedno konto.

- cos z tymi pieniedzmi trzeba zrobic

Był kiedyś taki kawał, że ktoś bał się wpłacić 50$ na konto, bo co jak bank zbankrutuje. Kończył się: No wiesz, szkoda ci tych 50$ aby zobaczyć jak Związek Radziecki bankrutuje.
P.G.

Data: 2010-06-01 14:18:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Piotr Gałka" 4c04b67b$1@news.home.net.pl

6.5% bez belki było dla mnie wystarczającym powodem, a że 6.5% było tylko do 5kPLN.....
Jakby nie te ograniczenia to oczywiście wystarczyło by jedno konto.

U mnie było tak samo. :) Powyżej 5 tałzenów spadało oprocentowanie, więc rozłożyłem... :)

- cos z tymi pieniedzmi trzeba zrobic

Był kiedyś taki kawał, że ktoś bał się wpłacić 50$ na konto, bo co jak bank zbankrutuje. Kończył się: No wiesz, szkoda ci tych 50$ aby zobaczyć jak Związek Radziecki bankrutuje.

Zaczęło się jeszcze od żyda i cara -- żal ci tych paru ;) rubli na zniszczenie Rosji? :)

Data: 2010-06-01 15:48:41
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hu2tqr$arv$3inews.gazeta.pl...

Zaczęło się jeszcze od żyda i cara -- żal ci tych paru ;) rubli na zniszczenie Rosji? :)

Często z kawałów pamiętam sens a nie szczegóły. Może to właśnie tak słyszałem.
P.G.

Data: 2010-06-01 21:42:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

"Piotr Gałka" 4c050fb7$1@news.home.net.pl

Zaczęło się jeszcze od żyda i cara -- żal ci tych paru ;) rubli na zniszczenie Rosji? :)

Często z kawałów pamiętam sens a nie szczegóły. Może to właśnie tak słyszałem.

Tak czy siak -- obrazuje gorącą miłość ,,narodu'' do swego rządu
czy państwa. ;) W PRLi też funkcjonowało. :)

Data: 2010-05-26 16:08:30
Autor: kris
Jaki bank ma największe oprocentowanie?

Użytkownik "Ramzes" <jary21@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htip4u$1e3$1inews.gazeta.pl...
Witam
Jak w temacie, jaki bank byście polecili ?

Oprocentowanie czego:

-pozyczek
-karne
-konta osobistego
-czy może depozytów?

Krzysiek

Data: 2010-05-28 16:55:02
Autor: Pat
Jaki bank ma największe oprocentowanie?
Witam
Jak w temacie, jaki bank byście polecili ?

http://www.patbank.pl/kontaoszczednosciowe/porownanie-ofert/

Jaki bank ma największe oprocentowanie?