Jaki bank w .de ?

Data: 2012-07-02 10:49:59
Autor: Marcin Lubojański
Jaki bank w .de ?
Witam,
Ktoś poleci niemiecki bank spełniający poniższe wymagania?

- prowadzenie konta i karta(y) bezpłatnie, może być pod warunkiem regularnych wpływów
- min. 1 wypłata z bankomatu (w .de) bez opłat
- dobry serwis transakcyjny, lepiej gdyby był też po angielsku ale nie jest to konieczne
- karta EC i normalna Visa/MasterCard
- w miare szybkie i bezproblemowe otwarcie konta (może być "w okienku").

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2012-07-02 08:34:42
Autor: Miernik
Jaki bank w .de ?
On Jul 2, 10:49 am, Marcin Lubojański <marcin.lubojan...@gazeta.pl>
wrote:
Witam,
Ktoś poleci niemiecki bank spełniający poniższe wymagania?

Ale czy adres na koncie ma być niemiecki czy nie-niemiecki, bo wtedy
wybór jest mniejszy, i od tego trzeba zacząć.

Data: 2012-07-03 10:27:51
Autor: Marcin Lubojański
Jaki bank w .de ?
wrote:
Witam,
Ktoś poleci niemiecki bank spełniający poniższe wymagania?

Ale czy adres na koncie ma być niemiecki czy nie-niemiecki, bo wtedy
wybór jest mniejszy, i od tego trzeba zacząć.

Adres niemiecki.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2012-07-03 05:45:01
Autor: Miernik
Jaki bank w .de ?
On Jul 3, 10:27 am, Marcin Lubojański <marcin.lubojan...@gazeta.pl>
wrote:
> Ale czy adres na koncie ma być niemiecki czy nie-niemiecki, bo wtedy
> wybór jest mniejszy, i od tego trzeba zacząć.

Adres niemiecki.

Drugie pytanie: czy potrzebna jest możliwość wpłaty gotówki, jeżeli
tak to w jakim mieście, i czy preferowany jest wpłatomat czy może być
tylko u białka?

Data: 2012-07-03 15:23:30
Autor: Marcin Lubojański
Jaki bank w .de ?
wrote:
[...]

Możliwość wpłaty dobrze jak jest ale nie jest to warunek konieczny.
Okolice Monachium.

W tej chwili rozważam pomiędzy DiBa a Sprada Muenchen
https://www.sparda-m.de/pdf/sparda-m/preisaushang.pdf
https://www.ing-diba.de/girokonto/konditionen/

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2012-07-03 10:55:17
Autor: Krystek
Jaki bank w .de ?
On Jul 2, 10:49 am, Marcin Lubojański wrote:

[...]

Było kiedyś na pl.biznes.banki o Sparkasse. Polecali. Nie mam pojęcia jak z teraz z tym bankiem jest w DE.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-07-04 00:21:05
Autor: Tomasz Chmielewski
Jaki bank w .de ?
On 07/02/2012 04:49 PM, Marcin Lubojański wrote:
[...]

netbank?

- darmowe prowadzenie + darmowa karta EC

- darmowe wyplaty z "zaprzyjaznionych" bankomatow

- darmowa karta mastercard z darmowym kredytem (nie trzeba wydac na zakupy, mozna w bankomacie) do wysokosci limitu (splaca sie automatycznie z salda, raz w miesiacu); od drugiego roku trzeba wykonac jakies obroty, w przeciwnym wypadku oplata 10-20 €

- otwarcie konta to wydrukowanie formularza i wyslanie go na poczcie (post ident)

--
Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Jaki bank w .de ?