Jaki bidon-termos?

Data: 2009-10-17 21:18:09
Autor: Akarm
Jaki bidon-termos?
"Mikołaj \"Miki\" Menke" napisał:
Kolejny wątek zimowy to pytanie o bidon z izolacją termiczną. Kolega Jan Srzednicki poleca mi Elite Thermal, ale on jest troszkę drogi. Znalazłem Elite Nanogelelite, który jest nieco tańszy, a sprzedawcy twierdzą, że ma takie same własności jak ten droższy, tj. oba niby trzymają do 4 h.

Własności termiczne może mają podobne, ale spróbuj napić się z jednego i drugiego.
Obecnie mam Polisport Thermika i jestem niezbyt zadowolony. Przede wszystkim niezbyt wygodnie się z niego pije (Elite Nanogelelite ma chyba podobnie) i czasem cieknie, choć wydaje sie, że dobrze zakręciłem. Teraz rozważam zakup Elite Thermal lub Barbieri Tankita. Głównie ze względu na komfort picia.

Macie może jakieś swoje typy?

To może Ci pomóc:
http://bikeboard.pl/index.php?d=sprzet&g=16&art=723

--