Jaki biznes na przejsciu granicznym

Data: 2010-10-10 13:46:22
Autor: kapercza m.
Jaki biznes na przejsciu granicznym
Mam lokal 42m na przejsciu granicznym. Ruch niewielki, ale kierowcy tirów głównie się zatrzymują. Kantory już są, winietki tez ma każdy z nich, restauracja jest... Co jeszcze byłoby warto tam ulokować?

dziekuję za odpowiedzi

Data: 2010-10-10 14:37:42
Autor: andrzej

Użytkownik "kapercza m." <johnny@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:4cb1a78c$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
Mam lokal 42m na przejsciu granicznym. Ruch niewielki, ale kierowcy tirów głównie się zatrzymują. Kantory już są, winietki tez ma każdy z nich, restauracja jest... Co jeszcze byłoby warto tam ulokować?

Agencje towarzyską. Zależnie od tego przy której granicy, to zatrudniać nasze, albo ich.

--
andrzej

Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
www.auto-szyby.opx.pl   www.agi.de
Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży

Data: 2010-10-10 20:02:58
Autor: hiphophurra

Użytkownik "andrzej" <kurek@agi.de> napisał w wiadomości news:i8sc2o$u5q$1news.onet.pl...

[...]

haha dokładnie to samo miałem napisać, ale mnie
ubiegłeś :)

Data: 2010-10-11 20:15:25
Autor: Green
W dniu 10.10.2010 13:46, kapercza m. pisze:
[...]

Bar z TV

--
Miłego Dnia
http://www.biznesforum.pl