Jaki biznes rozpocz±æ?

Data: 2010-07-26 20:09:40
Autor: argon1953
Jaki biznes rozpocz±æ?
Kolega ma 2ha w ponad 100tys. mie¶cie obok centrum i a drugi 20mln z³ + drugie tyle mo¿e wzi±æ kredytu lub w postaci udzia³ów od kolegów.Co wybudowaæ za 30-40 mln z³ polskich , na czym nie pop³yn±? Tylko nie galeriê ,bo maj± trudno¶ci z klientami.Macie jaki¶ pomys³.?

Data: 2010-07-26 22:01:50
Autor: maciek
Jaki biznes rozpocz±æ?
On 26 Lip, 20:09, "argon1953" <argon1...@o2.pl> wrote:
[...]

to jaki¶ ¿art?
maj±c 20 baniek wrzucasz na lokate 5% co daje milion rocznie czyli
oko³o 80ty¶ miesiêcznie.
Powa¿ny biznes wi±¿e sie ze stresem zapitalaniem od rana do nocy,
odstawieniem ¿ony i rodziny na bok z braku czasu no i rzecz jasna z
kontaktami z karkami i p³aceniem haraczu.
80ty¶ miesiêcznie to ma³o?

Data: 2010-07-27 09:05:56
Autor: Daniel Stalica
Jaki biznes rozpocz±æ?
W dniu 2010-07-27 07:01, maciek pisze:
[...]

Czytaj ze zrozumieniem, jeden kolega ma ziemiê, drugi ma kasê, pytaj±cy nie ma nic i chce wykorzystaæ dostêpne zasoby do stworzenia biznesu gdzie wszyscy trzej na tym zarobi±.

A co do pytania to nic nie doradzê, za ma³y jestem :)

--
Strony internetowe, sklepy internetowe.
Pozycjonowanie i optymalizacja.

Data: 2010-07-27 11:21:47
Autor: andreas
Jaki biznes rozpocz±æ?

U¿ytkownik "argon1953" <argon1953@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c4dcf6f$0$17088$65785112news.neostrada.pl...
[...]

We¼cie jeszcze mnie do pomys³u i zarz±dzania nim za sam± prowizjê od sprzeda¿y.

--
andreas

Data: 2010-07-27 17:36:42
Autor: argon1953
Jaki biznes rozpocz±æ?

U¿ytkownik "argon1953" <argon1953@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c4dcf6f$0$17088$65785112news.neostrada.pl...
Kolega ma 2ha w ponad 100tys. mie¶cie obok centrum i a drugi 20mln z³ + drugie tyle mo¿e wzi±æ kredytu lub w postaci udzia³ów od kolegów.Co wybudowaæ za 30-40 mln z³ polskich , na czym nie pop³yn±? Tylko nie galeriê ,bo maj± trudno¶ci z klientami.Macie jaki¶ pomys³.? Warto¶æ dzia³ki to tak¿e ok.40mln.Ca³y biznes to w³a¶ciwie 80 baniek.5% nikogo nie zadawala ,bo ten z 20mln zarabia wiêcej co roku ni¿ 5% od 20 mln.Chce pomóc koledze /który te¿ ma kasê ale nie tak±/ ,zatrudniæ menagera i spróbowaæ na tym nie pop³yn±æ.Propozycja musi go przekonaæ.Nie jest wa¿na bran¿a ,tylko pomys³ i badania marketingowo-sonda¿owe ,które zleci pod ten pomys³.
ps
tyle g³ow i brak pomys³u?Teraz docenicie bogatych.Oni maj± kilka.

Data: 2010-07-27 17:40:22
Autor: Liwiusz
Jaki biznes rozpocz±æ?
argon1953 pisze:

[...]

   I na pewno nie s± to pomys³y w stylu "w³ó¿ na lokatê". I dlatego s± bogaci :)

--
Liwiusz

Data: 2010-07-27 20:26:59
Autor: Kapsel
Jaki biznes rozpocz±æ?
Tue, 27 Jul 2010 17:36:42 +0200, argon1953 napisa³(a):

[...]

No ale co? Kto¶ Ci powie, ¿eby¶ zrobi³ hurtowniê odzie¿y u¿ywanej, to
we¼miesz te 20 baniek i j± ot tak zrobisz? :> Co innego jak siê ma ma³y bud¿et, to ³atwiej podpowiedzieæ i wszystko jest
prostsze. Przy takiej inwestycji pytanie na grupie dyskusyjnej wydaje mi
siê trochê niepowa¿ne. Jak masz kapita³, a brak Ci pomys³u na jego
zainwestowanie, to poszukaj ludzi którzy co¶ robi± ciekawego i doinwestuj
ich biznes. Albo poszukaj speca w interesuj±cej Ciê bran¿y i niech rozkrêci
ten biznes. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2010-07-28 11:22:41
Autor: argon1953
Jaki biznes rozpocz±æ?

[...]

Interesuj±ca mnie bran¿a musia³aby mieæ mecenasa a wiêc nie wchodzi w grê.W biznesie nie musi mnie interesowaæ bran¿a,tylko byæ zyskowna.ROE musi byæ powy¿ej odsetek  ,które daje bank.Widzê ,¿e nie macie pomys³ów.
Czyli jest to grupa dla pocz±tkuj±cych w biznesie.
PS
Oczywi¶cie ,¿e go¶æ nie zainwestuje w pierwszy lepszy pomys³.Na tak± kasê robi siê badania rynku przez wyspecjalizowane firmy.Chcê wam uzmys³owiæ ,jak trudno jest zrobiæ dobry bianes maj±c kasê i teren w centrum du¿ego miasta.Wej¶cie w istniej±cy biznes nie daje takiej satysfakcji jak stworzenie czego¶ od nowa z sukcesem.
pozdr
argon

Data: 2010-07-28 13:09:28
Autor: Kapsel
Jaki biznes rozpocz±æ?
Wed, 28 Jul 2010 11:22:41 +0200, argon1953 napisa³(a):

 Chcê wam uzmys³owiæ ,jak trudno jest zrobiæ dobry bianes maj±c kasê i teren w centrum du¿ego miasta.

Raczej nie nam, tylko sobie. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2010-07-28 15:26:03
Autor: GB
Jaki biznes rozpocz±æ?
W dniu 2010-07-26 20:09, argon1953 pisze:
[...]

Je¿eli macie tyle pieniêdzy, to i kredyt bêdzie ogromny.
Zróbcie feasibility study, zatrudnijcie jednego z gigantów np. DTZ (bez tego i tak nie ruszycie raczej historii bankowych na wiêksz± skalê) ¿eby wam zrobi³ porz±dne rozeznanie rynku i poda³ kilka sugestii. Bêdziecie mieli rozeznanie w jakim kierunku mniej wiêcej i¶æ i dlaczego.
Potem co¶ wymy¶licie i pamiêtajcie, ¿e zawsze mo¿na wszystko tak zrobiæ, ¿eby prawie nic nie robiæ, z grubsza zarz±dzaæ resztê delegowaæ na odpowiednich parnerów.

GB

Data: 2010-08-15 18:48:24
Autor: argon1953
Jaki biznes rozpocz±æ?

U¿ytkownik "GB" <grzegorz.brycki@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c50300e$0$19162$65785112news.neostrada.pl...
[...]

decyzja prawie podjêta.Za ok.60mln zostanie wybudowane 32000 mkw.pow na 3kondygnacjach.
1-handel dla firmy detalicznej
2-sanatoryjno-rehabilitacyjna czê¶æ z rozszerzon± SPA oraz klinikami poprawy urody kobiecej dermatologiczno-chirurgiczna z nowinkami chiñsko-indyjskimi.
3.Hotel dla pacjentów na 260miejsc
4-piwnice to gara¿e

Data: 2010-08-16 00:27:14
Autor: Jakub_K
Jaki biznes rozpocz±æ?
On 15 Sie, 18:48, "argon1953" <argon1...@o2.pl> wrote:
U¿ytkownik "GB" <grzegorz.bry...@op.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:4c50300e$0$19162$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

urody kobiecej dermatologiczno-chirurgiczna z nowinkami chiñsko-indyjskimi.

Gratulujê pomys³u, du¿e szanse realizacji

Pozdrawiam
JK
www.biurointer.pl

Data: 2010-07-29 14:12:55
Autor: jurajski Jaskiniowiec
Jaki biznes rozpocząć?
Dnia 26-07-2010 o 20:09:40 argon1953 <argon1953@o2.pl> napisał(a):

Kolega ma 2ha w ponad 100tys. mieÅ›cie obok centrum i a drugi 20mln zÅ‚ +  drugie tyle może wziąć kredytu lub w postaci udziałów od kolegów.Co  wybudować za 30-40 mln zÅ‚ polskich , na czym nie popÅ‚ynÄ…? Tylko nie  galeriÄ™ ,bo majÄ… trudnoÅ›ci z klientami.Macie jakiÅ› pomysÅ‚.?

Tego kumpla co ma plac w centrum, popros o udostepnienie miejsca... Ten co  ma 20 baniek, niech wydrukuje plakaty...
Ty wez te plakaty, umiesc na tej dzialce i startuj w wyborach ;-) Jak cos  zostanie z tych 20 baniek, to wspomoz partyjnych kolegow. Po wygranych  wyborach pierdolami nie bedziecie sie juz zajmowac ;-) Ty zostaniesz np.  prezydentem tego miasta. Od tego co mia dzialke, mozesz ten grunt wykupic  za kilkaset baniek... temu co mial 20 baniek, pewnie cos zostalo, wiec  jemu zaproponujesz juz kupione grunty za symboliczna zlotowke ;-) Wszyscy  jestescie do przodu jakies kilkaset baniek ;-D

--
SprzedamTO.pl

Data: 2010-08-04 13:18:44
Autor: miodu
Jaki biznes rozpocz±æ?
[...]

Mo¿e jeszcze szepnij co¶ na temat lokalizacji dzia³ki? Czy za s±siada
masz Pa³ac prezydencki, czy 2 poczciwe krasule pas±ce siê jak co rano?
Bo w nieruchomo¶ciach dobra lokalizacja to król.

Data: 2010-10-07 20:32:23
Autor: Jaros³aw Pompka
Jaki biznes rozpocz±æ?

[...]

ha ha ha, sie u¶mia³em.
to jest go¶ciu grupa dla byznesmenów co chc± domenê sprzedaæ, albo byznes za 20 ty¶ otworzyæ............

pomy¶l trochê........... jak kto¶ co¶ ma, to przecie¿ nie pisze na takie grupy.
Jak chcesz zrozpocz±æ byznes, to id¼ do urzêdu pracy i popytaj ....... albo tutaj, to ci powiem, ¿e FOREX ostatnio rzondzi!

franek

Jaki biznes rozpocz±æ?