Jaki biznes rozpocz±æ?

Data: 2010-07-28 11:22:41
Autor: argon1953
Jaki biznes rozpocz±æ?

U¿ytkownik "argon1953" <argon1953@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c4dcf6f$0$17088$65785112news.neostrada.pl...
Kolega ma 2ha w ponad 100tys. mie¶cie obok centrum i a drugi 20mln z³ + drugie tyle mo¿e wzi±æ kredytu lub w postaci udzia³ów od kolegów.Co wybudowaæ za 30-40 mln z³ polskich , na czym nie pop³yn±? Tylko nie galeriê ,bo maj± trudno¶ci z klientami.Macie jaki¶ pomys³.?

to poszukaj ludzi którzy co¶ robi± ciekawego i doinwestuj
ich biznes. Albo poszukaj speca w interesuj±cej Ciê bran¿y i niech rozkrêci
ten biznes.
Interesuj±ca mnie bran¿a musia³aby mieæ mecenasa a wiêc nie wchodzi w grê.W biznesie nie musi mnie interesowaæ bran¿a,tylko byæ zyskowna.ROE musi byæ powy¿ej odsetek  ,które daje bank.Widzê ,¿e nie macie pomys³ów.
Czyli jest to grupa dla pocz±tkuj±cych w biznesie.
PS
Oczywi¶cie ,¿e go¶æ nie zainwestuje w pierwszy lepszy pomys³.Na tak± kasê robi siê badania rynku przez wyspecjalizowane firmy.Chcê wam uzmys³owiæ ,jak trudno jest zrobiæ dobry bianes maj±c kasê i teren w centrum du¿ego miasta.Wej¶cie w istniej±cy biznes nie daje takiej satysfakcji jak stworzenie czego¶ od nowa z sukcesem.
pozdr
argon

Data: 2010-07-28 13:09:28
Autor: Kapsel
Jaki biznes rozpocz±æ?
Wed, 28 Jul 2010 11:22:41 +0200, argon1953 napisa³(a):

 Chcê wam uzmys³owiæ ,jak trudno jest zrobiæ dobry bianes maj±c kasê i teren w centrum du¿ego miasta.

Raczej nie nam, tylko sobie. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl