Jaki bluray kupic ?

Data: 2015-05-11 16:22:16
Autor: Brajniak
Jaki bluray kupic ?
Jaki bluray kupić ĆŒeby odtwarzaƂ wszystkie pliki np mkv, divx i miaƂ wifi.

Data: 2015-05-12 16:36:03
Autor: Irokez
Jaki bluray kupic ?
W dniu 2015-05-11 o 16:22, Brajniak pisze:
Jaki bluray kupić ĆŒeby odtwarzaƂ wszystkie pliki np mkv, divx i miaƂ wifi.

Z tego co się edukowaƂem to "stary". MiaƂem ochotę na Samsunga ale trochę mi przeszƂo jak poczytaƂem.
Nie wiem czy cokolwiek nowego kupisz bez wbudowanego "Cinavia". Ewentualnie poczytaj na SamyGo co się da "upgrejdować" do wersji bez Cinavia.

--
Irokez

Jaki bluray kupic ?