Jaki bonus w Plusie za przeniesienie do nich numeru?

Data: 2012-01-16 23:01:55
Autor: Grzexs
Jaki bonus w Plusie za przeniesienie do nich numeru?
Jaki bonus dostaje siÄ™ w Plusie za przeniesienie do nich numeru do jakiegoĹ› pre-paidu (Simplus, 36i6, SamiSwoi, coĹ› jeszcze?)?
--
Grzexs

Data: 2012-01-16 23:18:56
Autor: Damian News
Jaki bonus w Plusie za przeniesienie do nich numeru?

Tu masz opis http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=836369 ale za SIM-a trzeba zapłacic około 12 zł więc raczej to kiepski interes.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-17 21:04:00
Autor: Maciej Muran
Użytkownik "Damian News" <serwis@serwis.net.pl> napisał w wiadomości news:4f14a258$1news.home.net.pl...
Tu masz opis http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=836369 ale za SIM-a trzeba zapłacic około 12 zł więc raczej to kiepski interes.

OIDP to później 10 zł (netto) jest na karcie.
--
M.

Data: 2012-01-18 12:37:55
Autor: X X
On 17 Sty, 21:04, "Maciej Muran" <mmu...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "Damian News" <ser...@serwis.net.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4f14a258$1news.home.net.pl...

> Tu masz opishttp://nakarte.plus.pl/v.do?idx=836369ale za SIM-a trzeba
> zapłacic około 12 zł więc raczej to kiepski interes.

OIDP to póĽniej 10 zł (netto) jest na karcie.
--
M.

Na simie jest zero złotych. Na serio..., wiem bo sam numer do plusa
przenosiłem.

Data: 2012-01-19 14:20:19
Autor: Maciej Muran
Jaki bonus w Plusie za przeniesienie do nich numeru?
Użytkownik "X X" <tucohuanramirez@gmail.com> napisał
[...]

Numerów do Plusa przeniosłem kilka. Płaciłem w kasie salonu firmowego 12 zł a potem po *100# miałem 10 zł. Na serio...
Tyle tylko, że to było dawno temu.

--
M.

Jaki bonus w Plusie za przeniesienie do nich numeru?