Jaki chce obniżyć podatki Solożowi i budować w obszarze Natura 2000.

Data: 2018-09-10 01:03:20
Autor: Bruno Brunowski
Jaki chce obniżyć podatki Solożowi i budować w obszarze Natura 2000.
Port Praski ujęty w planach Jakiego należy do Soloża.
https://twitter.com/JanBaran999/status/1038796923468177410

Jaki zapomniał też o istnieniu Obszaru Natura 2000 Dolina środkowej Wisły PLB 140004. To jak to jest? Jak się jest pisiorem to w obszarach Natura 2000 można budować?
https://twitter.com/JanSpiewak/status/1038795068252012544
https://twitter.com/MiastoJestNasze/status/1038822295886802944

--
Bruno

Data: 2018-09-10 08:40:46
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 10:03:21 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Port Praski ujęty w planach Jakiego należy do Soloża.
https://twitter.com/JanBaran999/status/1038796923468177410

Już twój fumfel został podesrany demotem.

[...]

Idąc twoim tokiem rozumowania, Hanka (kondoniara) zbudowała most na obszarze
N2000 i dała pozwolenie na ogródki piwne nad wisłą:)

https://pbs.twimg.com/media/DmpnMKlX4AInalc.jpg

Data: 2018-09-10 10:05:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 17:40:47 UTC+2 użytkownik bytomir.kwasigr...@gmail.com napisał:
> [...]
> https://twitter.com/JanBaran999/status/1038796923468177410

Już twój fumfel został podesrany demotem.

Raczej Jaki się podesrał obietnicą zwalniania z podatków inwestycji Soloża. Inwestycji planowanej i realizowanej tak od 2012 roku: http://portpraski.pl/wizja

Są też i zapowiedziane nowoczesne technologie:
"Park Mediów to nowoczesne miejsce przeznaczone do aktywnego
spędzania wolnego czasu. Planowane jest stworzenie kompleksu
medialno-technologicznego, który umożliwi poznanie zagadnień
z obszaru technologii, komunikacji i mediów."
W zamian za obietnicę zmniejszenia podatków Jaki mógł się podczepić?

> [...]

Idąc twoim tokiem rozumowania, Hanka (kondoniara) zbudowała most na obszarze
N2000 i dała pozwolenie na ogródki piwne nad wisłą:)

A pisiory budować nie pozwalają. Żeby tylko "nie pozwalają", piany na pyskach dostają gdy usłyszą o prywatnych inwestycjach w obszary Natura 2000. Vide zamek na wodzie.

I co teraz? Można te drapacze chmur wśród ptaszysk stawiać czy nie można?

--
Bruno

Data: 2018-09-11 07:31:14
Autor: Pajdak
Jaki chce obniżyć podatki Solożowi i budować w obszarze Natura 2000.
kutas zakwaszony <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w
wiadomości news:27c57780-0853-4a1a-a8a3-e82dbd37a5d8googlegroups.com...
Brunowski napisał:
Port Praski ujęty w planach Jakiego należy do Soloża.
https://twitter.com/JanBaran999/status/1038796923468177410

Już twój fumfel został podesrany demotem.

PiS-owska kultura!

Idąc twoim tokiem rozumowania, Hanka (kondoniara)

PiS-owska kultura!

Nie masz ciulu argumentów więc prymitywnie atakujesz ad persona? Cienias
jestes!

--
Pajdak

Data: 2018-09-10 09:20:47
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik A. Filip napisał:

> Jaki zapomniał też o istnieniu Obszaru Natura 2000 Dolina środkowej Wisły PLB 140004. To jak to jest? Jak się jest pisiorem to w obszarach Natura 2000 można budować?
> [...]

Solorz/Polsat się za to sprzeda?

https://pbs.twimg.com/media/DdLQZFTXcAERpzV.jpg

Coś knują, albo swoją dupę chronią:)

Data: 2018-09-10 09:22:56
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 18:20:49 UTC+2 użytkownik bytomir.kwasigr...@gmail.com napisał:
użytkownik A. Filip napisał:

> https://pbs.twimg.com/media/DdLQZFTXcAERpzV.jpg

Coś knują, albo swoją dupę chronią:)

nie wiem czy zdjęcie nie jest fejkowe, głowa po lewej jest jakaś duża i
nienaturalna.

Data: 2018-09-10 09:23:36
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek

https://pbs.twimg.com/media/DdERE6PWkAA7OkY.jpg

Data: 2018-09-11 07:09:38
Autor: Pajdak
psikutas <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:cf4b2684-ef16-4b2e-9b3d-c01e63a24a57googlegroups.com...
użytkownik A. Filip napisał:

Solorz/Polsat się za to sprzeda?

Coś knują, albo swoją dupę chronią:)

Kto będzie chronił twoją parobku Nowogrodzkiej?

--
Pajdak

Data: 2018-09-10 12:22:16
Autor: Bruno Brunowski
[...]

A teraz się głąb tłumaczy, że musi nad Wisłą budować, bo inaczej deweloperzy wszystko zabudują. A kto "lex deweloper" uchwalił? Krasnoludki?

--
Bruno

Data: 2018-09-10 16:30:13
Autor: Pajdak

Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cc690be-b915-4da1-b638-382749fa8af9googlegroups.com...
[...]

Co o tym wszystkim może wiedziec chłopczyk z Oppeln?

--
Pajdak

Data: 2018-09-11 07:31:45
Autor: Pajdak
pajacyk "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

A jak sądzisz?

--
Pajdak

Data: 2018-09-11 11:49:37
Autor: A. Filip
Jaki chce w obszarze Natura 2000.
"Pajdak" <runt@anekumena.org> pisze:
[...]

Tak tanio się z pewnością nie sprzedadzą! ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-09-12 07:30:17
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+uj8yngo1sf-i9b2@wp.eu...
"Pajdak" <runt@anekumena.org> pisze:
Solorz/Polsat się za to sprzeda?

A jak sądzisz?

Tak tanio się z pewnością nie sprzedadzą! ;-)

Tzn jak tanio? Konkretnie!

--
Pajdak

Jaki chce obniżyć podatki Solożowi i budować w obszarze Natura 2000.