Jaki chce obniżyć podatki Solożowi i budować w obszarze Natura 2000.

Data: 2018-09-10 09:20:47
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik A. Filip napisał:

> Jaki zapomniał też o istnieniu Obszaru Natura 2000 Dolina środkowej Wisły PLB 140004. To jak to jest? Jak się jest pisiorem to w obszarach Natura 2000 można budować?
> https://twitter.com/JanSpiewak/status/1038795068252012544
> https://twitter.com/MiastoJestNasze/status/1038822295886802944

Solorz/Polsat się za to sprzeda?

https://pbs.twimg.com/media/DdLQZFTXcAERpzV.jpg

Coś knują, albo swoją dupę chronią:)

Data: 2018-09-10 09:22:56
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 18:20:49 UTC+2 użytkownik bytomir.kwasigr...@gmail.com napisał:
użytkownik A. Filip napisał:

> https://pbs.twimg.com/media/DdLQZFTXcAERpzV.jpg

Coś knują, albo swoją dupę chronią:)

nie wiem czy zdjęcie nie jest fejkowe, głowa po lewej jest jakaś duża i
nienaturalna.

Data: 2018-09-10 09:23:36
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek

https://pbs.twimg.com/media/DdERE6PWkAA7OkY.jpg

Data: 2018-09-11 07:09:38
Autor: Pajdak
psikutas <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:cf4b2684-ef16-4b2e-9b3d-c01e63a24a57googlegroups.com...
użytkownik A. Filip napisał:

Solorz/Polsat się za to sprzeda?

Coś knują, albo swoją dupę chronią:)

Kto będzie chronił twoją parobku Nowogrodzkiej?

--
Pajdak

Jaki chce obniżyć podatki Solożowi i budować w obszarze Natura 2000.