Jaki chopper dla początkującego ?

Data: 2009-07-22 16:24:16
Autor: Mateusz Mirski
Jaki chopper dla początkującego ?
Prze__mek pisze:

Jak wyglądają koszty użytkowania wymienionych motocykli, biorąc pod uwagę, że zakupione
1) te starsze będą w całkiem znośnym stanie, no właśnie jaki to stan ;)

Stan taki w jakim kupisz. Ja zainwestowałem i zabrałem se sobą mechanika (100pln), który ocenił motor przed zakupem

W kwietniu jakoś kupiłem Virago 535 z 98 roku. Cena to 10000, kask 750, kurtka 500, ubezpieczenie OC 260, Xena 270.

Do tej pory zrobiłem regulację gaźników i zaworów (300) oraz wymieniłem akumulator (100). Regulacje można zrobić samemu, przy odrobinie samozaparcia i czasu - masa informacji jest na forum virago.

Motor pali około 5,5 - 6,5 litrów na 100 km. Co do mocy, to samemu jeździ się dobrze, ale do 90kmph, później silnik za bardzo hałasuje i wszystko się zbytnio trzęsie. Jakbym drugi raz kupował, to wybrałbym 1100, ale to bardziej ze względu na wygodę pasażera.

Mateusz Mirski

Jaki chopper dla początkującego ?