Jaki cichy dysk twardy

Data: 2010-05-13 09:41:30
Autor: ternyk
Jaki cichy dysk twardy
Hej,
Chce kupic wiekszy dysk twardy - 1TB. Obecnie mam Samsunga 160GB i jestem bardzo zadowolony, bo dysk jest bardzo cichy, praktycznie nieslyszalny i szybki. Wczoraj poczytalem opisy wiekszych dyskow i na razie mam metlik w glowie, bo nie wiem na co sie zdecydowac. Priorytetem jest dla mnie cisza, wiec rozwazalem dyski 5400 obrotow, ale dysk ten bedzie rowniez na system wiec nie wiem czy to nie za malo. Samsung F3 bylby OK, ale poczytalem ze cichy nie jest i wibruje. Ciekawa opcja jest Seagate Pipeline HD ale niestety ciezko go dostac, ale nie chcialbym kupowac przez inrternet. A moze cos z WD?
Zastanawiam sie tez czy po prostu nie wziac 500GB bo Samsung (zdaje sie) bedzie na 1 talerzu.

pozdrowienia,
ternyk

Jaki cichy dysk twardy