Jaki cichy, stabilny zasilacz 300-350W?

Data: 2010-11-10 10:15:17
Autor: Tomek Głowacki
Jaki cichy, stabilny zasilacz 300-350W?
W dniu 2010-11-10 00:44, rex pisze:

Be quiet! Pure Power L7-350W
http://www.proline.pl/sklep.php?p=BQT+L7+350W

Zdecydowanie ten. Jako chyba jeden z niewielu faktycznie jest CICHY a nie cichy na papierze czy z nazwy.

Pozdr,
tomek

Data: 2010-11-10 13:39:31
Autor: Remek
Użytkownik "Tomek Głowacki" napisał:

Zdecydowanie ten. Jako chyba jeden z niewielu faktycznie jest CICHY a
nie cichy na papierze czy z nazwy.

Niski poziom hałasu uzyskano przez zastosowanie dużego wentylatora o niskich
obrotach. Jednak jego lokalizacja jest problematyczna. Miałem taki zasilacz,
który wybuchł po 3 miesiącach użytkowania. No i jeśli ważnym parametrem jest
matowy wystrój obudowy, to miałbym wątpliwości. Markowy zasilacz kosztuje 3
razy tyle.

Remek

Data: 2010-11-10 16:47:48
Autor: Tomek Głowacki
W dniu 2010-11-10 13:39, Remek pisze:
[...]

Miałem kilka zasilaczy z dużym wentyaltorem 12 cm, identycznie umieszczonym i niestety hałasowały. Pewnie kwestia zaprojektowania wnętrza, dziur na obudowie (szczególnie kratka "od tyłu"), możliwe, że ilości obrotów też (bardziej ich regulacji w zależności od temperatury). Modele z 12 cm wentylatorem zawsze mają tak go umieszczonego.

Mój nie wybucha, chodzi już 3 rok :) Co do matowej obudowy w środku - jeśli ktoś w ogóle zwraca uwagę na to co jest w środku zamkniętej obudowy - to matowy jest model przytoczony w tym wątku (PurePower L7).
Ten który mam, jest błyszczący ale to nie robi funkcjonalnie żadnej różnicy.

Pozdro,
Tomek

Data: 2010-11-11 19:12:58
Autor: Papo5merfo
Órzytkownik "Tomek Głowacki" napisał:
Be quiet! Pure Power L7-350W
http://www.proline.pl/sklep.php?p=BQT+L7+350W

Zdecydowanie ten. Jako chyba jeden z niewielu faktycznie jest CICHY a nie
cichy na papierze czy z nazwy.

ludzie nie rozśmieszajcie gadką że zasilacz z wiatrakiem jest cichy:O)
taki odkurzacz może być co najwyżej mniej, lub bardziej głośny, ale nie
cichy!:O)

jak pytającemu zależy na cichym, to nich kupi zasilacz bez wentylatora, na
pszykład taki "Pico", to zasialcze zmierzające w dobrym kierunku, nie to co
te chińskie ciche kilowatowe odkurzacze z setką kalbi i wtyczek:O)

Data: 2010-11-11 04:35:37
Autor: rex
[...]

Kolego, nie napisałem, że chcę kupić zasilacz bezgłośny tylko CICHY.
Dostrzegasz różnicę?

Przez 4,5 roku miałem Topowera 400W i był względnie cichy (nie
pracował jak odkurzacz), choć chciałbym kupić jeszcze bardziej cichy,
ale nie koniecznie bezgłośny.

rex