Jaki codec AAC do PC z zestawem Surround?

Data: 2009-12-16 16:34:28
Autor: Swiezak
Jaki codec AAC do PC z zestawem Surround?
Czy możecie polecić jakiś codec Dolby Surround dla zestawu 6 kanałów (L-R,Ls_Rs,C-SW) do PC? A może jakiś w miarę konkretny odtwarzacz? Moje dotychczasowe doświadczenia z odtwarzaniem tradycyjnych filmów DivX w ten sposób powiedzmy, że są mizerne, a AVI-ki w Dolby mi nie idą, bo prakuje jakiegoś kodeka AAC.

Pozdrawiam, M. __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4693 (20091216) __________

http://www.eset.com

Jaki codec AAC do PC z zestawem Surround?