Jaki cross do 2k zł ?

Data: 2011-07-04 18:23:03
Autor: Inead
Jaki cross do 2k zł ?

"Shooter" <brak@maila.pl> wrote in message news:iuqj6r$r0o$1newsread1.aster.pl...
Hej

Stanąłem przed wyborem nowego roweru. Jako, że jeżdżę głownie po asfaltach i tylko czasem po jakiś ścieżkach/szutrówkach zdecydowałem się na rower crossowy, maksymalnie chciałbym wydać ok 2000zł. Moja wiedza o sprzęcie jest mizerna więc liczę na waszą pomoc :)
Po wstępnej selekcji wybrałem 2 rowerki:
1. Unibike Viper GTS http://www.unibike.pl/vipergts.html
2. Author Stratos http://www.author.pl/rowery/turystyczne/crossowe/stratos

Ewentualnie może być coś innego - czekam na propozycje.
Na korzyść Authora przemawia tylko 13kg wagi (Viper to 14,6kg) - na czym tyle zaoszczędzili?

Nie odczujesz róźnicy półtora kilo. zobacz Meridę Crossway 300V. Mnie się bardzo spodobał.

Jaki cross do 2k zł ?