Jaki czytników do ebooków - kilka pytań

Data: 2013-02-28 16:51:35
Autor: rs
Jaki czytników do ebooków - kilka pytań
On Thu, 28 Feb 2013 22:23:31 +0100, "Zebb" <Paskalisar@wp.pl> wrote:

Nie wiem czy to wła¶ciwa grupa ale nie wiem gdzie szukać pomocy.
Chce kupić jaki¶ czytnik do ebooków.
Trochę poczytałem i już wiem, że aby nie męczyły się oczy to nie może to być tablet ale co¶ oparte o e-papier.
Jest kilka technologii ale prym wiedzie technologia z amazonu.
Niby wybór prosty ale:
- podobno jest jaki¶ problem z importem Kindla do Polski (s± wersje z reklamami, brak gwarancji albo długa realizacja etc.)

olej reklamy. one pokazuja sie jedynie w formie wygaszacza ekranu. co
ci za roznica, czy masz jakis obrazek z luwru czy reklame, skoro
trzymasz urzadzenie w teczce? ale ja za to, chetnie sie dowiem, o jakich ograniczeniach mowisz, i
jak ma sie amazon w Polsce? bo to mnie zywo interesuje.

- jaka wersje wybrac (chodzi tylko o czytanie pdfow, epub etc.) classic, fire, paper....

jesli masz zamiar czytac magazyny dwu, lub trzykolumnowe to male
kindle na e-ink nie dadza rady. zapomnij. mozesz sobie kupic duzego
DXa, ale to ciezkie i nadal drogie. podobnie sprawa sie ma, jesli masz
publikacje w ktorych jest duzo dokladnych rysunkow, grafow, schematow,
tabel itp. tylko DX albo jakis tablet czy kinle tabletobodobny.
pdfy, jesli nie bardzo formatowane ladnie sie daja konwertowac.
podobnie jak inne formaty.
- czy to prawda, ze kindle nie obsluguje epub czy mobi?

nawet jak nie czyta, to wszystko sie daje latwo konwertowac.
- czy moze byc problem z polskimi fontami?

nie spotkalem sie z takimi problemami.
A moze zamiast placic np. 400-500 pln kupic na alle jakiegos onyx-a (podobna ma program do czytania na glos iVONA) albo cos za 199 pln (chociaz to podobno ma slaba matryce)

kindle ma rowniez synteze glosu. nie chce mi sie teraz sprawdzac czy
tylko do pozycji z amazona czy w ogole do wszystkich.

Moze jest jakas strona www w Polsce albo zagranica gdzie sa testy, porady etc.

nie zawracaj sobie niczym innym glowy. jesli tylko amazon dziala
sprawnie w polsce, to nie ma sie czym wiecej interesowac. kazdy kindle
n e-inku jest dobry, ale kazda wersja lepsza od poprzedniej. wady: zapomnij o przegladaniu stron webowych. to jest zawracanie glowy
na tym urzadzeniu. mowie o wersjach e-ink. <rs>

Data: 2013-02-28 22:08:09
Autor: 2late
On 28/02/2013 9:51 PM, rs wrote:

- czy to prawda, ze kindle nie obsluguje epub czy mobi?
nawet jak nie czyta, to wszystko sie daje latwo konwertowac.

Epub trzeba przekonwertowac ale jest wiele latwych sposobow, o ile nie jest zabezpieczony, ale tez sie da. Mobi dziala bez problemu.

Ma synteze ale angielskiego tekstu.

Data: 2013-02-28 23:24:53
Autor: Przemek
Jaki czytników do ebooków - kilka pyt ań
Ma synteze ale angielskiego tekstu.

wbudowaną, można dograć Ivonę.
Przem

Data: 2013-03-02 17:47:19
Autor: rs
On 2/28/2013 5:24 PM, Przemek wrote:
Ma synteze ale angielskiego tekstu.

wbudowaną, można dograć Ivonę.
Przem

jestes tego pewien? masz jakis opis procedury?
btw. ile ona teraz kosztuje? <rs>

Data: 2013-03-03 00:39:45
Autor: Przemek
Jaki czytników do ebooków - kilka pyt ań
jestes tego pewien? masz jakis opis procedury?
btw. ile ona teraz kosztuje? <rs>

Jestem, bo sam to kiedyś robiłem.
Na kompie na którym teraz jestem nie mam archiwum, bo w efekcie wywaliłem tę funkcjonalność, ale działała normalnie. Bez kosztów.
Popatrz tu:
http://www.mobileread.com/forums/showthread.php?t=153107
Przem

Data: 2013-03-04 08:47:26
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jaki czytników do ebookó w - kilka pytań
Dnia 2013-03-02, o godz. 17:47:19
rs <no.address@no.spam.info> napisał(a):

> wbudowan±, można dograć Ivonę.
> Przem

jestes tego pewien? masz jakis opis procedury?

Można dograć po zrobieniu jailbreak-a. Zdrówko

Jaki czytników do ebooków - kilka pytań