Jaki czytników do ebooków - kilka pytań

Data: 2013-03-02 16:03:58
Autor: Jawi
Jaki czytników do ebooków - kilka pytań
W dniu 2013-02-28 22:23, Zebb pisze:> - podobno jest jakiś problem z importem Kindla do Polski (są wersje z
> reklamami, brak gwarancji albo długa realizacja etc.)
reklama to tylko wygaszacz w postaci obazka jak jest czytnik nieaktywny, zamiast tapety powiedzmy. Akurat sobie chwalę bo co jakiś czas inna. Nie ma żadnych reklam podczas czytania przeglądania. Czasami w spisie książek na dole mały pasek stoi z promocji książki np.
Tak więc reklamy nie przeszkadzają, a czasami dodają uroku :)

> - jaka wersje wybrac (chodzi tylko o czytanie pdfow, epub etc.) classic,
> fire, paper....
Żaden e-book nie wyświetla dobrze pdf. Przetestowany na 3 rożnych czytnikach. Zawsze jest problem ze skalowaniem. Najlepiej zainstalować Calibre i konwersja do formatu czytnikowego.
W przypadku kindla wersja classic jest dla mnie najlepsza. Klawiatura jest w praktyce (mojej) niepotrzebna, nie orbię notatek do książki w ilości do której by była potrzebna, a te sporadyczne notatki i oznaczenia tekstu to wystarczy kursorem.
Dotykowy ekran, nie wiem, ale mnie by wykończył ciągle brudny ekran.

> - czy to prawda, ze kindle nie obsluguje epub czy mobi?
Kindle obsługuje mobi, nie obsługuje epub. Konwersja przez Calibre łatwa i przyjemna.
Kindle ma to do siebie, że jak masz książkę, wysyłasz na specjalnego emiala przypisanego do czytnika, uruchamiasz wifi i książka pojawia się na czytniku. Jak jest format inny to automatycznie dokonuje się konwersja :) Jak chcesz od kogoś książkę, to prosisz prześlij mi na emiala takiego a, takiego i już. (dopisać go trzeba w koncie amazona żeby przyjmował z tego adresu)
Super sprawa. AKu około miesiąca przy codziennym niemal używaniu.
Kindle jest moim zdaniem rewelacyjny.

> - czy moze byc problem z polskimi fontami?
Żaden

--

Jaki czytników do ebooków - kilka pytań