Jaki damper powietrzny?

Data: 2009-05-17 20:32:22
Autor: kml
Jaki damper powietrzny?

Użytkownik "Rafał Muszczynko" <roweroraffi.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gupe9a$dtm$1inews.gazeta.pl...
Najlepiej też by był wytrzymały tak jak SID, który bez serwisu i praktycznie
bez czyszczenia przejeździł ze mną 3 lata.

0_0 no jak przez 3 lata z nim nic nie robiłeś to trochę kiepsko...

Myślałem by wydać podobną ilość kasy, co kiedyś na SIDa, czyli około
300-350zł. Myślę raczej o nowym, niż używanym. Macie może jakieś pomysły - nie
jestem specem od damperów, a SIDa już raczej nie kupię. Stąd muszę szukać, a
kompletnie nie mam pomysłu co teraz chodzi na powietrze i co jest warte uwagi.

300 PLN za NOWEGO SIDa dałeś? Coś straaasznie mało mi się to wydaje no chyba, że to jakiś mikrus był :)

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-17 19:36:50
Autor: Rafał Muszczynko
Jaki damper powietrzny?
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]
> bez czyszczenia przejeździł ze mną 3 lata.

0_0 no jak przez 3 lata z nim nic nie robiłeś to trochę kiepsko...

No swoje dostał. Zakładałem, że za 3 lata też będzie coś w cenie około 300zł.

Bawienie się w przeglądy dampera po 150zł uważam za nieopłacalne - przez 3
lata powinienem był zrobić mu ze 3 conajmniej (a pewnie i więcej, bo damper
jeździł codziennie, włącznie z zimą) - co by przekroczyło o 50% cenę dampera
przez ten czas jaki go używałem. I to nie biorąc pod uwagę kosztów związanych
z tym, ze nie mógłbym jeździć rowerem podczas wizyty dampera w serwisie.

300 PLN za NOWEGO SIDa dałeś? Coś straaasznie mało mi się to wydaje no chyba, że to jakiś mikrus był :)

Za pierwszego 270zł, za drugiego 300zł. Oba z damontażu z rowerów, bo ktoś
chciał inny damper kupując rower. Ale były nowe, względnie prawie nowe (może
po jakiejś jeździe testowej). W kazdym razie sprawne. A że mikrus, to się zgodzę - 155mm oczko-oczko, 115mm gdy był na maksa
ściśnięty, co daje 40mm skoku. Ale, jak wspominałem, nie skaczę z garaży,
220mm oczko-oczko mi nie potrzeba ;-)

Pozostaje jednak pytanie: coś w rozsądnej cenie dostanę teraz powietrznego? Na
allegro widzę właśnie jednego SIDa. Coś jeszcze porównywalnego jest na rynku,
na co warto zwrócić uwagę?

--

Jaki damper powietrzny?