Jaki dekoder cyfrowej TV UPC?

Data: 2009-09-09 12:38:51
Autor: Jacek Osiecki
Jaki dekoder cyfrowej TV UPC?
Witam,

Na stronie UPC jest prezentacja/porównanie dekoderów:

http://www.upc.pl/telewizja/cyfrowa/porownanie_dekoderow/

Chcę wziąć opcję z HD i nagrywarką - i widzę że są dwa dostępne modele...
Generalnie bardzo mnie kusi ten "cieńszy" - z racji niedostatku miejsca pod
telewizorem, brak USB przeżyję tak samo brak SP-DIF czy drugiego SCARTa...
Pytanie - czy przypadkiem któryś z tych dekoderów nie jest totalnym złomem
którego należy unikać za wszelką cenę? Nie chciałbym wtopić i potem przez
resztę cyrografu się wściekać na powolne menu czy wieszające się
urządzenie...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-09-09 19:57:14
Autor: Jan Rudziński
Jaki dekoder cyfrowej TV UPC?
Cześć wszystkim

Jacek Osiecki pisze:

[...]

Oba modele, "cieńszy" i "grubszy" mają usb i ethernet, ale nieaktywne. Czy na pewno nie będzie Ci brakować wyjścia kabla antenowego? Jeśli masz zamiar równolegle korzystać z sygnału analogowego, może być niewygodnie.

[...]

Mam ten "grubszy" model i nie narzekam. Jedyny problem, to niemożność wyciągnięcia na zewnątrz nagranych filmów.
Trudno, trzeba oglądać i kasować.

--
Pozdrowienia
  Janek          http://www.mimuw.edu.pl/~janek

Data: 2009-09-10 20:54:11
Autor: Jacek Osiecki
Jaki dekoder cyfrowej TV UPC?
Dnia Wed, 09 Sep 2009 19:57:14 +0200, Jan Rudziński napisał(a):
Cześć wszystkim

[...]

Hmm, w sumie może się przydać też sygnał analogowy - ale czy zwykły trójnik
tu nie załatwi sprawy? Cienki jest kuszący, bo dzięki jego rozmiarom uda mi
się zmieścić jego, odtwarzacz dvd i wieżę :)

Mam ten "grubszy" model i nie narzekam. Jedyny problem, to niemożność wyciągnięcia na zewnątrz nagranych filmów.

To chyba niestety standard :(

Trudno, trzeba oglądać i kasować.

Ano...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-09-09 20:09:04
Autor: Mark
Dnia Wed, 9 Sep 2009 12:38:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

Witam,

Na stronie UPC jest prezentacja/porównanie dekoderów:

http://www.upc.pl/telewizja/cyfrowa/porownanie_dekoderow/

O, to juz jest jakis wybor, do nie dawana byl tylko jeden.
http://forum.mediaswiat.pl/viewforum.php?f=7
Mysle ze to bedzie odpowiedznie miejsce - dedykowane UPC, wiec juz
znajdziesz sporo informacji, albo mozesz zadac pytanie bardziej dedykowanej
grupie osob.
Ah, no i goscie z UPC tez tam czasem zagladali.

--
Mark

Data: 2009-09-21 07:24:43
Autor: Reseller
Mark pisze:
[...]

Ten grubszy to Philips a ten cienszy to Cisco.
Philips non stop się "aktualizuje" i jeśli w tym czasie coś nagrywasz to szlag to trafia.
Jak będę przedłużał umowę (w styczniu) poproszę o wymianę na Cisco.

--
Reseller

Data: 2009-09-21 19:32:57
Autor: Jacek Osiecki
Jaki dekoder cyfrowej TV UPC?
Dnia Mon, 21 Sep 2009 07:24:43 +0200, Reseller napisał(a):
Mark pisze:
Dnia Wed, 9 Sep 2009 12:38:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisa=B3(a):

[...]
Philips non stop sie "aktualizuje" i jesli w tym czasie cos nagrywasz
szlag to trafia.

Zamówiłem i podobno miałem dostać philipsa... Ponieważ zależało  mi na
niższym urządzeniu to zadzwoniłem do BOKu i poprosiłem o odłożenie
instalacji do czasu gdy będzie dostępne Cisco. Tymczasem monter pojawił
się w terminie... z cisco :) Fajne jest, bez problemu działa, ino nieco
buczy - jak to już urządzenia z dyskiem...

Co do jednego mam wątpliwość: to normalne, że można nagrywać na raz tylko
dwa programy? Monter coś mówił że można nagrywać trzy pod warunkiem
przejścia w standby, a tym czasem wygląda na to że jednak tylko dwa...

Pozdrawiam,