Jaki dobry UPS?

Data: 2012-12-14 22:23:55
Autor: Borneq
Jaki dobry UPS?
Aby cena była w miarę i jak najdłużej trzymał bez prądu?

Data: 2012-12-14 22:27:37
Autor: Irokez
Jaki dobry UPS?
Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości news:kag5da$flr$1node1.news.atman.pl...
Aby cena była w miarę

tzn?

i jak najdłużej trzymał bez prądu?

A to już dobierasz w zależności od obciążenia

Ja mam APC Smart-UPS 1000 i chodzi ponad godzinę komputer z monitorem. Cena bardzo znośna (używka)

--
Irokez

Data: 2012-12-14 22:55:51
Autor: Borneq
Jaki dobry UPS?
Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:50cb9b0d$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
A to już dobierasz w zależności od obciążenia

Ja mam APC Smart-UPS 1000 i chodzi ponad godzinę komputer z monitorem. Cena bardzo znośna (używka)

Są bardzo drogie. A co z PowerWalker? Mają wyświetlacze, ale nie wiem ile wytrzymają bez napięcia.

Data: 2012-12-15 18:28:51
Autor: Irokez
Jaki dobry UPS?
Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości news:kag796$hie$1node1.news.atman.pl...
[...]
Są bardzo drogie.

No cóż, pytanie było o dobry i cena w miarę. No to miara jest dobra.

A co z PowerWalker? Mają wyświetlacze, ale nie wiem ile
wytrzymają bez napięcia.

aż do wyczerpania baterii, a potem też nic mu się nie stanie.

--
Irokez

Data: 2012-12-15 18:55:21
Autor: Borneq
Jaki dobry UPS?
Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:50ccb357$0$1305$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A SWEEX PP210 1000VA? Jest na dużą moc i długo wytrzymuje, choć cena około 340 zł to dla mnie trochę dużo i chyba się wstrzymam z zakupem.

Data: 2012-12-15 19:09:50
Autor: $heikh el $hah
Jaki dobry UPS?
W dniu 2012-12-15 18:55, Borneq pisze:
[...]

A z czystej ciekawości: na co Ci on? Masz własną firmę i musisz mieć absolutnie stały dostęp do Netu, czy u Ciebie często wyłączają prąd? Ale czy to, czy to, to już wcześniej pisałem – używany laptop z niższej półki (+ ew. nowy aku). A do zasilenia routera nie potrzeba UPS-a.
Albo jak wyżej plus najtańszy UPS.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-12-15 19:22:21
Autor: Borneq
Jaki dobry UPS?
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w wiadomości news:50ccbce8$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jestem zdegustowany moim obecnym UPSem, gdy zgaśnie swiatło, od razu zaraz gaśnie komputer. Ale nie jest tak bardzo potrzebny i może warto kupić pamięć zamiast niego.

Data: 2012-12-15 23:02:40
Autor: $heikh el $hah
Jaki dobry UPS?
W dniu 2012-12-15 19:22, Borneq pisze:
[...]

Kwestia tego, jak często i na jak długo wyłączają u was ten prąd. W południowej małopolsce może raz na rok jakiś złamany konar urwie od prądu kable, ale technicy są szybcy i na tę godzinę można sobie znaleźć jakieś 'inne' zajęcie.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-12-20 15:20:58
Autor: nom
Jaki dobry UPS?

Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości news:kaif4r$oh9$1node1.news.atman.pl...
Jestem zdegustowany moim obecnym UPSem, gdy zgaśnie swiatło, od razu zaraz gaśnie komputer.

To wymień akumulator, ok. 60-70zł.

Data: 2012-12-14 23:29:23
Autor: $heikh el $hah
Jaki dobry UPS?
W dniu 2012-12-14 22:27, Irokez pisze:
[...]

Jaki masz pobór prądu?
Może na takie sytuacje lepiej kupić używanego laptopa?
Chociaż ja już nie pamiętam kiedy ostatnio była jakaś dłuższa przerwa w dostawie. Za to 'często' jest tak, że nim się ściągnie świecznik z szafy, znajdzie jakieś zapałki i już ma odpalać, to światłość elektryczna powraca. ;)
Poza tym w przyszły piątek, jak wysiądzie, to już na dłuuużej. :P

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-12-15 00:00:17
Autor: ToMasz
Jaki dobry UPS?
W dniu 14.12.2012 22:23, Borneq pisze:
Aby cena była w miarę i jak najdłużej trzymał bez prądu?
pusty apc smart ups - 50 - 100zł + akumulatory z allegro. mogą być chińskie żelki - na max2 lata, a mogą być... samochodowe na wypadek wojny.

ToMasz

Data: 2012-12-15 00:17:47
Autor: $heikh el $hah
Jaki dobry UPS?
W dniu 2012-12-15 00:00, ToMasz pisze:
[...]

A na wypadek 2012-12-21? :>

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-12-15 14:09:47
Autor: ToMasz
Jaki dobry UPS?
W dniu 15.12.2012 00:17, $heikh el $hah pisze:
[...]

na wypadek - wymieniamy główny transformator - prądu nie będzie do jutra. piec w prawdzie gazowy, ale bez prądu nie grzeje...

ToMasz

Data: 2012-12-15 12:57:07
Autor: Andrzej Lawa
Jaki dobry UPS?
W dniu 14.12.2012 22:23, Borneq pisze:
Aby cena bya w miar

Zdefiniuj.

i jak najduej trzyma bez prdu?

Dowolny ze sporym zapasem mocy.... i bateri dodatkowych akumulatorw.

Albo dowolny i agregat z sinusoidow przetwornic.

Albo tolerancyjny i w miar porzdny agregat z dolnej pki.

Ewentualnie dowolny na akumulatory 12V i agregat majcy wyjcie 12V.
Plus troch zabawy do grubymi kablami.

Sprecyzuj, jakie masz potrzeby.

Jaki dobry UPS?