Jaki dobry aparat podwodny - vs obudowa do lustrzanki?

Data: 2010-11-15 17:36:04
Autor: Zakrzówek Kraken
Jaki dobry aparat podwodny - vs obudowa do lustrzanki?
Oglądnij sobie fotki na stronie www.kraken.pl galeria wyjazdy 2009 i 2010
Jeżeli generalnie jakość fotek z pod wody ci pasuje (większość fotek z kompakta) to możesz myśleć o kompakcie.
Jak chcesz lepiej to lustrzanka.
Oczywiście kompaktem pewnie można lepiej niż na stronie ale nie dużo lepiej.

MSC

Data: 2010-11-16 07:54:46
Autor: Sebek_74
Jaki dobry aparat podwodny - vs obudowa do lustrzanki?
pozwole sobie wkleic link ze zdjeciami ze strony Krakena z nurkowania na Visie

http://www.kraken.pl/sgal/index.php?gallery=KursTrimiksowyVis5430

i pare moich zdjec robionych lustrzanka tez z nurkowania na Visie http://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=monia.i.mario&target=ALBUM&id=5540051271579840513&authkey=Gv1sRgCNvUpOPC88zdggE&feat=email

(nie jest to autopomocja - tylko chodzi mi o pokazanie zupelnie innej jakosci
zdjec)
(milem juz 3 kompakty i zaden mnie nie usatysfakcjonowal)

Ocene pozostawiam tobie

Data: 2010-11-16 20:11:49
Autor: Darek

Użytkownik " Sebek_74" <sebek_74.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibtdc6$nu7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Witam
Pewną różnicę już widać nawet pomiędzy http://www.kraken.pl/sgal/index.php?gallery=KursTrimiksowyVis5430
a http://www.kraken.pl/sgal/index.php?gallery=TecDeepChorwacjaHvar3469

Maciek z Krakena napisał, że jedno wykonane kompaktem a drugie lustrzanką. Oczywiście po tym jak ja wspomniałem że widzę różnicę:).

Zdjęć pod Twoim linkiem, nie trzeba komentować. W zasadzie szukam właśnie takiej jakości.
Wykonywałem zdjęcia kompaktem panasonic lumix dmc-tz3 i nie podobały mi się za bardzo. Za brakło mi jakości, raw, manualnych ustawień, itp.

Teraz widzę, że chyba pozostaje tylko lustrzanka. Z jednej strony szkoda, ale widać, za jakość trzeba płacić:)

Czy możesz napisać w jakiej konfiguracji strzelałeś te foty?
Chyba gdzieś dotarłem do linku, w którym pisałeś że masz sprzęt E520 + obudowa + lampa INON-2000, czy tak:)?

Podobno konfiguracje z Olympusem pod wodę wychodzą najtaniej?

Darek

Data: 2010-11-16 19:59:31
Autor: jacekplacek

Skoro już zeszło na płacenie... :) Kilka fotek zrobione kompaktem za 400zł: http://tinyurl.com/38rteko --

Data: 2010-11-18 08:40:56
Autor: Sebek_74
[...]

    olymusa E-520 z obudowa ikelite + 2 lampy ikelite 125
    do tego 2 bardzo dobre obiektywy
    Olympus 14-54mm f/2.8-3.5
    Olympus ED 50mm f/2 Macro
picasaweb.google.com/monia.i.mario/Aparat?authkey=Gv1sRgCJ-84qONyNaVgQE#

zreszta caly sprzet jest do sprzedania
(apetyt rosnie w miare jedzenia i chce sie cos lepszego)

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1112456&MID=%3Cibau4o%24135%241%40inews.gazeta.pl%3E

Ogolnie obudowy i inne akcesoria do Lustrzanek, Olympus, Canon, Nikon, sa w
tej samej cenie.
Roznice w cenie mozna zauwazyc na obietywach, Dobre obiektywy do Olympusa sa
tansze od innych marek.

Sebek_74

Data: 2010-11-22 14:33:42
Autor: Darek
Jaki dobry aparat podwodny - vs obudowa do lustrzanki?

Użytkownik " Sebek_74" <sebek_74.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ic2oqo$cjq$1inews.gazeta.pl...

Hej
Napisz proszę do mnie na priv. Mam jedno pytanie odnośnie fotek,a Twój adres odbija mi serwer pocztowy.

Pozdrawiam
Darek
dooverone@op.pl

Data: 2010-11-22 10:45:00
Autor: KarasinskiB
Jaki dobry aparat podwodny - vs obudowa do lustrzanki?
Witam,
A to można uzyskać starym badziewnym kompaktem Nikon 5200. Kupiłem go
ze względu na cenę. Stać mnie była na aparat i obudowę poniżej 1000
zł.
http://passiontravel.eu/images/Egipt2010/underwater

Szału nie ma, ale do nauki pstrykania wystarczy. Jak będę w tym lepszy
to też pomyślę o lustrze pod wodę.

BTW: wróciłem na sektę po dłuuuugiej nieobecności. Już po tym wątku
widać, że dyskusja tylko się zaogniła. Facet pyta o obudowę podwodną a
inni urządzają sobie piekiełko w temacie swoich zdolności i
kompetencji zawodowych. Chyba niewiele się tu zmieniło.

Data: 2010-11-26 19:00:21
Autor: Darek

Użytkownik "KarasinskiB" <bardrops@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:26f8d71f-fcce-4c99-abc7-9b4be8d31deak30g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

He he,

Po zdjęciu nr 3 wiedziałem, gdzie było robione. Potem dopiero zwróciłem uwagę, że to rzeczywiście chyba Dahab:)

Strzelałem fotki panasonic 28mm i przyznam, że różnica w szerokości kąta w stosunku do Twojego aparatu jest dość duża, a 28mm to już dla mnie za mało:)

Dzięki za fotki, oj pojechałoby się do Dahab:)

Darek

Data: 2010-11-16 20:11:31
Autor: Darek

Użytkownik "Zakrzówek Kraken" <kraken@kraken.pl> napisał w wiadomości news:ibrnhl$r19$1news.onet.pl...
[...]

Dzięki za link popatrzę sobie:)

Darek

Jaki dobry aparat podwodny - vs obudowa do lustrzanki?