Jaki dobry aparat podwodny - vs obudowa do lustrzanki?

Data: 2010-11-18 09:48:13
Autor: Jarek
Jaki dobry aparat podwodny - vs obudowa do lustrzanki?
Darek,

żeby nie było wątpliwości pisze do Ciebie pracownik sklepu aquaphoto.pl Odpowiadając na Twoje potrzeby mamy do sprzedania zestaw Canon G11 + obudowa
IKELITE za kwotę 3'890 zł, co mieści się w zakładanym budżecie. Aparat również
spełnia wszystkie postawione przez Cibie wymagania. Bliższe informacje:

http://aquaphoto.pl/details:15703/ikelite+canon+ikelite+canon+g11 w razie potrzeby możesz pisać bezpośrednio

pozdrawiam

J.Sz.

Data: 2010-11-18 05:40:07
Autor: aczyzyk
Jaki dobry aparat podwodny - vs obudowa do lustrzanki?
Moje 3gr:

1) Jeżeli nie spieszy Ci się bardzo to może zaczekaj kilka miesięcy aż
pojawią się na rynku obudowy do D7000 i wtedy poszukaj używanej
obudowy do D90.
Na pewno znajdzie się sporo ludzi którzy będą się przesiadać na nowy
model i jak ci się uda to kupisz wtedy używaną obudowę za 1/2 ceny
nowej teraz.
Ja tak zrobiłem z D200 po pojawieniu się D300.

2) Warto też spojrzeć na NEX-5, Panasonic GF-1 i Olympus PEN. Do tego
ostatniego jest dość tania obudowa firmowa którą w przyszłości można
rozbudować o porty (bodajże Zen je już robi).

Data: 2010-11-18 17:11:54
Autor: Darek

Użytkownik "aczyzyk" <aczyzyk@poczta.fm> napisał w wiadomości news:e1c52d4d-058a-4d9b-a5dc-163139734ed1e20g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Dzięki za poradę.
Nie spieszy mi się tak bardzo.

Po za tym mam jeszcze C-8080, może coś z tego aparatu jeszcze wycisnę, zamiast potencjalnego kompaktu:)

Lampy w końcu pasują prawie do "każdego modelu"

Darek

Jaki dobry aparat podwodny - vs obudowa do lustrzanki?