Jaki dobry ,sprawdzony czujnik czadu i gazu ?

Data: 2009-06-07 17:31:50
Autor: Tati
Jaki dobry ,sprawdzony czujnik czadu i gazu ?
Witam ,prosze o rade ,znajomy poleca -Monox ,interesuje mnie czujnik z
zasilaniem ,bez baterii. Pozdrawiam

Data: 2009-06-08 07:38:54
Autor: emarcin

Np. taki http://www.e-alarmy.pl/produkt.php?id=383&produkt=Gazex+DK1-S%2FGZ+-+Czujnik+gazu+ziemnego+230V&typ=Czujniki+dymu%2C+czadu+i+gazu

Pozdrawiam emarcin __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4136 (20090606) __________

Data: 2009-06-08 07:50:19
Autor: Panslavista

Użytkownik "emarcin" <emarcin@polbox.com> napisał w wiadomości
> Witam ,prosze o rade ,znajomy poleca -Monox ,interesuje mnie czujnik z
> [...]

Powinien też być bateryjny jako drugi, zasilany z akumulatora doładowawanego
buforowo. W razie braku zasilania tego pierwszego lub awarii samego
urządzenia zwiększa się pewność rozpoznania zagrożenia. Właściwie mogłyby to
być dwa niezależne czujniki bateryjne zasilane buforowo.

Data: 2009-06-08 16:22:50
Autor: Tati
Jaki dobry ,sprawdzony czujnik czadu i gazu ?
On Mon, 8 Jun 2009 07:50:19 +0200, "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
wrote:

U?ytkownik "emarcin" <emarcin@polbox.com> napisa? w wiadomoÂści
> Witam ,prosze o rade ,znajomy poleca -Monox ,interesuje mnie czujnik z
> [...]

Powinien te? by? bateryjny jako drugi, zasilany z akumulatora do?adowawanego
buforowo. W razie braku zasilania tego pierwszego lub awarii samego
urzÂądzenia zwi?ksza si? pewnoÂś? rozpoznania zagro?enia. W?aÂściwie mog?yby to
by? dwa niezale?ne czujniki bateryjne zasilane buforowo.

mnie chodzi o czujnik czadu + gazu -- -- 2 W 1

Data: 2009-06-08 21:34:43
Autor: emarcin
Jaki dobry ,sprawdzony czujnik czadu i gazu ?
Powinien te? by? bateryjny jako drugi, zasilany z akumulatora do?adowawanego
buforowo. W razie braku zasilania tego pierwszego lub awarii samego
urz?dzenia zwi?ksza si? pewno?? rozpoznania zagro?enia. W?a?ciwie mog?yby to
by? dwa niezale?ne czujniki bateryjne zasilane buforowo.

mnie chodzi o czujnik czadu + gazu -- -- 2 W 1

Szczerze nie znam takich 2 w 1. Doczytaj zresztą dokładnie o wysokości montażu czujników.
Na innej montuje się dla gazu ziemnego, a na innej dla propan-butan (jeden 30cm od podłogi drugi 30cm od sufitu) i w jednym z tych przypadków  razem z czadem fizycznie się nie da.

Pozdrawiam emarcin

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4139 (20090608) __________

Data: 2009-06-08 23:29:14
Autor: Irokez
Użytkownik "emarcin" <emarcin@polbox.com> napisał w wiadomości news:h0jpms$ru8$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dokładnie.
Jest czadu i dymu.

Co do czujników to jeszcze Kidde
http://www.kiddesafetyeurope.co.uk/utcfs/Templates/Pages/Template-50/0,8061,pageId=1426&siteId=401,00.html

Mam czadu z LCD

--
Irokez

Data: 2009-06-09 13:56:45
Autor: Krzysiek
[...]

zobacz ofertę gazexu http://www.gazex.pl/
mam ich czujnik czadu i jak na razie się nie odzywa :)

Data: 2009-06-09 13:58:41
Autor: Krzysiek

okazuje się, że jest http://www.gazex.pl/p_ddco_dk.htm

Data: 2009-06-09 20:24:14
Autor: Irokez
Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek@zmuda.com.pl> napisał w wiadomości news:h0ljbj$j1p$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To ja nie kapuję o co biega.
Detektor czadu umieszcza się na wysokości głowy, czyli jakieś 160cm.
Gaz propan-butan pełza po podłodze bo jest cięższy od powietrza, gaz ziemny za to o połowe lżejszy.

Zaprawde powiadam wam - jak to ma kurde działać?

Mam wrażenie że to zrobione jest pod masówkę dla psychicznego zaspokojenia.
Kidde widze na to jeszcze nie wpadło.

Jak masz piece czy ogrzewanie gazowe - kupujesz czujnik czadu.
Jeżeli gaz - to czujnik gazu i jak butla to dajesz nisko, jak ziemny dajesz wyżej - w tym momencie teoretycznie czujnik CO i ziemny mógłby koegzystować ale jak widze na stronie do wyboru jaki gaz....

Pozdrofka
--
Irokez

Jaki dobry ,sprawdzony czujnik czadu i gazu ?